Categories: SPONSORED

To Youth Empowered δίνει λύσεις για την ενίσχυση της απασχόλησης των νέων.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε συνεργασία με φορείς και επιχειρήσεις όπως το kariera.gr και το Κ.Ε.Μ.ΕΛ (Κέντρο Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδος), παρουσίασε πρόσφατα το νέο πρόγραμμα “Youth Empowered”. Στην αίθουσα του Μηχανουργείου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, οι άνθρωποι που εμπνεύστηκαν και έφεραν εις πέρας το πρωτοποριακό αυτό πρόγραμμα συγκεντρώθηκαν και έδειξαν τους τρόπους με τους οποίους θα φέρει αλλαγές στην ελληνική αγορά εργασίας.

Το “Youth Empowered” έχει σκοπό να προσφέρει σε νέους και νέες, 18 έως 30 ετών, που βρίσκονται εκτός εργασίας, την καθοδήγηση, τις δεξιότητες και τη δικτύωση που χρειάζονται κατά την αναζήτηση εργασίας ή εναλλακτικής επαγγελματικής σταδιοδρομίας ενώ στοχεύει μέχρι το 2020, να δώσει σε 20.000 νέους τα εφόδια για να πετύχουν μία θετική αλλαγή στη ζωή τους. Το πρόγραμμα ξεκινάει με το πρώτο physical training, ένα πενθήμερο σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη, από τις 12 έως τις 16 Ιουνίου, κατά τη διάρκεια του οποίου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν, δωρεάν, πάνω σε σημαντικές προσωπικές και επαγγελματικές δεξιότητες, να λάβουν επαγγελματική καθοδήγηση από έμπειρα στελέχη της αγοράς και της Coca-Cola Τρία Έψιλον, που λειτουργούν ως μέντορες, και τέλος, να δικτυωθούν με εταιρείες και στελέχη που μπορεί μελλοντικά να τους προσφέρουν ευκαιρίες απασχόλησης.

Μέσα στο 2017, προγραμματίζονται επίσης τέσσερα ακόμα physical σεμινάρια σε πόλεις της Ελλάδας. Παράλληλα, αρχές Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί το λανσάρισμα της πρωτοποριακής διαδικτυακής πλατφόρμας e- learning, μέσα από την οποία οι νέοι και νέες που θέλουν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα μπορούν από όποιο σημείο της Ελλάδας κι αν βρίσκονται, να προσεγγίσουν τα ίδια θέματα που θα παρακολουθήσουν και τα άτομα των βιωματικών σεμιναρίων.


Στην παρουσίαση του προγράμματος, η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον, Αγγελική Πατρούμπα, είπε: «Η γενιά αυτή είναι το μέλλον της ελληνικής κοινωνίας στην οποία ζούμε και εργαζόμαστε. Ως εταιρεία, σταθερά εδώ και χρόνια υποστηρίζαμε την εκπαίδευση, την κατάρτιση και την εξέλιξη των νέων της χώρας μας. Σήμερα, κάνουμε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, μέσα από μια συμμετοχική προσπάθεια για να βοηθήσουμε τους νέους να ξεπεράσουν τις προκλήσεις της εποχής και να ενταχθούν στην αγορά εργασίας».

Από την άλλη πλευρά, η Φωτεινή Γαϊτανλή, εκπροσωπώντας το στρατηγικό συνεργάτη του προγράμματος kariera.gr, ως Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας σχολίασε χαρακτηριστικά: «Ως kariera.gr, το μεγαλύτερο site για την εργασία στην Ελλάδα, ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Coca-Cola Τρία Έψιλον σε μια εξαιρετική πρωτοβουλία, το πρόγραμμα Youth Empowered που έρχεται να βοηθήσει τους νέους, που πλήττονται από υψηλά ποσοστά ανεργίας, για να κάνουν την είσοδό τους στην αγορά εργασίας.»

Τέλος, ο Δημήτρης Καλογεράς, Πρόεδρος ΔΣ ΚΕΜΕΛ, μίλησε για τη συμμετοχή των μελών του ΚΕΜΕΛ στο πρόγραμμα, σε ρόλο μέντορα: «Ως μέλος του Κέντρου Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδος είμαι ευτυχής που η πρωτοβουλία της Coca-Cola Τρία Έψιλον, απευθύνεται σε νέους που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, με στόχο την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους αλλά και την εξοικείωση με την επιχειρηματικότητα. Οι στόχοι του ΚΕΜΕΛ συμπίπτουν με αυτούς του προγράμματος και τα μέλη μας, με μεγάλη εμπειρία στον χώρο των επιχειρήσεων, συμμετέχουν μαζικά και αφιλοκερδώς ως μέντορες με σκοπό να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις και εμπειρία στους νέους που θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα.»

Η Μίρκα Νεμφάκου (αριστερά) και η Βίκυ Περδικάρη (δεξιά), μέντορες του προγράμματος.

Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που κάνει αυτό το πρόγραμμα τόσο ενδιαφέρον, είναι πως οι μέντορες που συμμετέχουν σε αυτό το κάνουν εθελοντικά. Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε προσωπικά με διάφορα στελέχη που έχουν κομβικό ρόλο στη δημιουργία και τη διεξαγωγή του προγράμματος, για να καταλάβουμε τους λόγους που τους κινητοποιούν να διαθέσουν το χρόνο τους σε αυτό το σκοπό.


H Bίκυ Περδικάρη, Organizational Development Manager στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, μου εξήγησε πως το Youth Empowered είναι το αποτέλεσμα μίας σύμπραξης όλων των μελών της ομάδας, που την συγκίνησε ως άτομο ιδιαίτερα. «Ήταν κυρίως το θέμα του προσωπικού εθελοντισμού που με συγκίνησε. Ως μεγάλη εταιρεία, με υπεύθυνη κοινωνική ταυτότητα, δεν θα μπορούσαμε να μη συμπαραστεκόμαστε σε όσους έχουν ανάγκη αυτή τη δύσκολη χρονική στιγμή. Ως εταιρεία, μέσα από αυτό προσδοκούμε να προβάλλουμε τα οφέλη του εσωτερικού εθελοντισμού. Δεν γίνεται εν είδει υποχρέωσης. Καθώς δεν είναι πολλές οι μεγάλες εταιρείες στη χώρα που βιώνει 7 χρόνια κρίσης, δεν μπορείς παρά να είσαι συμμέτοχος, να μην κλείνεις τα μάτια…». Από την άλλη, η Μίρκα Νεμφάκου, HR Business Partner Supply Chain στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε ρομαντική, και μίλησε για την προσδοκία της να βοηθήσει τους νέους εργαζόμενους να καταλάβουν ότι μόνο βρίσκοντας αυτό που αγαπούν, θα λάμψουν πραγματικά. Συμμετέχει στο πρόγραμμα λόγω της ιδέας του εθελοντισμού, καθώς νιώθει πως έτσι προσφέρει στην κοινωνία, αλλά και στα ίδια της τα παιδιά, που σε μία δεκαετία θα βρίσκονται στην ίδια θέση με τους τωρινούς συμμετέχοντες στο πρόγραμμα.

Η Φωτεινή Γαϊτανλή, από το kariera.gr, μετά την ολοκλήρωση της επίσημης ομιλίας της, είπε στην Popaganda: “Θα σου μιλήσω σαν Φωτεινή τώρα. Ανήκω κι εγώ σε αυτή τη γενιά που χτυπήθηκε από την κρίση. Αυτή η γενιά δεν βρίσκει κάτι έτοιμο, κι όταν δεν βρίσκεις κάτι έτοιμο, αναγκάζεσαι να φτιάξεις κάτι δικό σου. Το να σου δοθεί μία ευκαιρία, σε αυτήν την προσπάθεια, μπορεί να αλλάξει τα πάντα. Αυτήν την ευκαιρία θα δώσει το Youth Empowered…”.

Μετά την ολοκλήρωση των διαφορετικών μερών της παρουσίασης, στο χώρο κατέφθασε η πρώτη ομάδα συμμετεχόντων και συμμετεχουσών, προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά τους μέντορες, να περιηγηθούν στην διαδικτυακή πλατφόρμα, και να εγγραφούν για τα physical trainings. Ο Σπύρος, ένας από τους επικείμενους συμμετέχοντες, μας είπε: «Είμαι τώρα σε ένα μεταβατικό στάδιο, και ψάχνομαι στην αγορά εργασίας, καθώς έχω τελειώσει τη σχολή και τελειώνω το στρατό. Οπότε θεώρησα ότι είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για να δικτυωθώ, να αναπτύξω τις δεξιότητές μου. Είναι μία πολύ πρωτότυπη ιδέα, και αρκετά απλή, γιατί βοηθάει τον κόσμο να έρθει σε άμεση επαφή, και να γίνει πιο εύκολη η μετάβαση στην αγορά. Καθώς δεν έχω επαγγελματική εμπειρία, αλλά έχω μόνο συμμετάσχει σε εθελοντικούς οργανισμούς στη σχολή, είναι πολύ σημαντικό αυτό το πρόγραμμα για μένα!.»

Το πρόγραμμα Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον, επομένως, ήδη δείχνει πως πρόκειται να ικανοποιήσει μία μεγάλη ανάγκη της πληγείσας αγοράς εργασίας της Ελλάδας. Το όραμα των εμπνευστών του και ο ενθουσιασμός των επικείμενων συμμετεχόντων είναι ο συνδυασμός που θα μπορέσει να επιτύχει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα. Εμείς περιμένουμε να δούμε τη βοήθεια που θα προσφέρει σε νέους και νέες που το έχουν ανάγκη, και ελπίζουμε το παράδειγμα που δίνει η Coca- Cola Τρία Έψιλον, να ακολουθηθεί από πολλούς ακόμα.

Μελίνα Καλφαντή

Share
Published by
Μελίνα Καλφαντή
Tags: Coca-Cola