Categories: FeaturedSPONSORED

Τι θα βρει κανεις στο eyewish.gr;

Τι ψάχνει αυτός που μπαίνει στo Eyewish.gr;Επώνυμα, δημοφιλή και προσεκτικά επιλεγμένα brands αρωμάτων, καλλυντικών και ειδών περιποίησης και φροντίδας για τη γυναίκα, τον άντρα, αλλά και το παιδί. Ψάχνει καλλυντικά που ήδη ξέρει, αλλά σε πολύ καλύτερες τιμές, ή πιο “ψαγμένα” brands, που δεν βρίσκει εύκολα στα ελληνικά καταστήματα.

Πόσα χρόνια λειτουργεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;Ως ηλεκτρονικό κατάστημα, το Eyewish.gr λειτουργεί από το 2012. Η ιστορία του όμως φτάνει μέχρι τις αρχές του προηγούμενου αιώνα, αφού αποτελεί την ηλεκτρονική συνέχεια του μυροπωλείου “Αφοι Κοκορέμπα”, το οποίο πρωτοάνοιξε τον μεσοπόλεμο στην οδό Αιόλου 70 και ήταν το πρώτο κατάστημα καλλυντικών στη χώρα μας. Λειτούργησε για 70 χρόνια και σήμερα συνεχίζεται στην ψηφιακή του μορφή από την εγγονή και τη δισέγγονη του ιδρυτή.

Εμπιστεύονται οι Έλληνες τα ηλεκτρονικά καταστήματα;Κάθε μέρα και περισσότερο. Ο αρχικός δισταγμός δείχνει να υποχωρεί με γρήγορους ρυθμούς και μεγάλος αριθμός Ελλήνων καταναλωτών προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Όμως, όπως ισχύει και για όλες τις συναλλαγές, οι αγοραστές πρέπει να είναι προσεκτικοί όταν επιλέγουν το eshop από το οποίο θα ψωνίσουν. Καλοί και κακοί επαγγελματίες υπάρχουν εντός και εκτός διαδικτύου.

Γιατί να μπω στο eshop σας και να μην πάω σε κάποιο κατάστημα; Γιατί στο Eyewish.gr θα βρείτε μεγάλη ποικιλία καλλυντικών σε τιμές πολύ χαμηλότερες των καταστημάτων με φυσική παρουσία. Γιατί εκτός από χρήματα, θα γλυτώσετε χρόνο, αφού θα αποφύγετε τις μετακινήσεις και την αναζήτηση καλύτερης τιμής ή μεγαλύτερης ποικιλίας, από το ένα μαγαζί στο άλλο. Γιατί τα ψώνια σας θα φτάσουν άριστα πακεταρισμένα στη διεύθυνση που θα επιλέξετε, σε 1-2 ημέρες (με ελάχιστες εξαιρέσεις), με courier και με κόστος μόλις €2,9, ή μηδενικό κόστος, για παραγγελίες άνω των €39. Και το σημαντικότερο, παρόλο που το eyewish.gr είναι eshop, εξυπηρετεί κάθε πελάτη με την αμεσότητα ενός συνοικιακού καταστήματος, φροντίζοντας για τις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά. Το γεγονός ότι μεταξύ των πελατών μας μεσολαβεί οθόνη και όχι βιτρίνα, δεν μας αποτρέπει απ’ το να διατηρούμε όσο το δυνατόν καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες μας και να τους εξυπηρετούμε σαν να τους είχαμε μπροστά μας!

Υπάρχουν κάποιες ειδικές προσφορές για τους πελάτες σας;Οι προσφορές μας ανανεώνονται συνεχώς και συνήθως αφορούν χαμηλότερες τιμές σε συγκεκριμένα προϊόντα, συγκεκριμένα brands ή συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων και δεν περιορίζονται στις εποχιακές εκπτώσεις, όπως στα παραδοσιακά καταστήματα. Πέρα από τις προσφορές μας, κάθε παραγγελία, ανεξαρτήτως αξίας, συνοδεύεται από δώρα και/ή δείγματα προϊόντων και φυσικά το πολύ χαμηλό κόστος αποστολής, τα δώρα που συνοδεύουν κάθε παραγγελία, και οι ήδη πολύ χαμηλές τιμές, αποτελούν ένα είδος προσφοράς από μόνα τους!

Κάποιες προσφορές που τρέχουν τώρα;Αυτό το διάστημα, όλα τα αρώματα, γυναικεία και αντρικά πωλούνται με έκπτωση 15% επί των ήδη πολύ χαμηλών τιμών τους (με τον εκπτωτικό κωδικό perfumes15off), τα βιολογικά καλλυντικά Lavera διατίθενται με έκπτωση 20%, ενώ τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά αυτή την περίοδο μπορεί να τα δει κανείς εδώ. Πολλά από τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά είναι ιδανικά για δώρο, ενώ η σελίδα των δώρων περιέχει πολλά δώρα σε προσφορά ή σε πολύ προσιτές τιμές, χωρίς έκπτωση στην ποιότητα και φυσικά με δωρεάν συσκευασία δώρου σε οποιοδήποτε είδος ζητήσει ο πελάτης.

Πάντα υπάρχουν δύο απορίες που αν θέλετε αποθαρρύνουν τους πελάτες να κάνουν ηλεκτρονικά τα ψώνια τους: 1. Τι γίνεται αν αυτό που αγοράσω δεν μου κάνει; 2. Τι μου διασφαλίζει ότι είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μας.1. Στα αξιόπιστα ηλεκτρονικά καταστήματα γίνεται ακριβώς ό,τι γίνεται και στα αξιόπιστα παραδοσιακά καταστήματα: μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει και να το αλλάξετε με κάποιο άλλο ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, εντός 14 ημερών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Όπως και στα παραδοσιακά καταστήματα, το προϊόν δεν πρέπει να έχει ανοιχτεί και/ή χρησιμοποιηθεί, και πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση. Δεν υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ ηλεκτρονικού και παραδοσιακού καταστήματος, αφού ούτε σε ένα παραδοσιακό κατάστημα θα μπορούσε κανείς να επιστρέψει ένα χρησιμοποιημένο προϊόν. Η μόνη διαφορά είναι πως στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, το κόστος της επιστροφής βαρύνει τον πελάτη. Το κόστος αυτό όμως είναι μικρό και δεδομένου ότι οι τιμές στα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι ήδη πολύ χαμηλότερες από τις τιμές των παραδοσιακών καταστημάτων, αξίζει να ρισκάρει κανείς αυτό το μικρό ποσό, αφού το έχει ήδη γλυτώσει στο πολλαπλάσιο, ψωνίζοντας ηλεκτρονικά. Στην περίπτωση αλλαγής, τότε το κόστος το αναλαμβάνουμε εμείς. Ο πελάτης παραλαμβάνει το πακέτο με το νέο προϊόν που έχει διαλέξει και δίνει στον courier αυτό που θέλει να αλλάξει. Συνεπώς, δεν υπάρχει απώλεια για τον πελάτη και σε κάθε περίπτωση βγαίνει κερδισμένος.

2. Στο Eyewish.gr, οι συναλλαγές που γίνονται με πιστωτική κάρτα, δρομολογούνται μέσω του γνωστού συστήματος PayPal, μέσω του οποίου γίνονται καθημερινά εδώ και χρόνια χιλιάδες συναλλαγές και έχει αποδείξει την αξία του ως ασφαλές μέσο. Ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας του πελάτη δεν γνωστοποιείται ποτέ σε εμάς. Όσο για τα προσωπικά στοιχεία των πελατών μας (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο και email), διατηρούνται σε ηλεκτρονική μορφή και μόνο, και προστατεύονται ηλεκτρονικά, παράλληλα με την υποδομή του ίδιου του καταστήματος. Προστατεύουμε την υποδομή μας με τις πιο σύγχρονες μεθόδους και δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό, αφού αν υπονομευθούν τα στοιχεία των πελατών μας, σημαίνει πως έχει υπονομευθεί και η ασφάλεια ολόκληρου του καταστήματος και αυτό φυσικά δεν θα επιτρέψουμε να συμβεί. Τέλος, η εταιρεία που έχει σχεδιάσει και αναλάβει την τεχνική υποστήριξη του Eyewish.gr έχει επιλεγεί πολύ προσεκτικά για την αξιοπιστία της και την άμεση ανταπόκρισή της σε προβλήματα τεχνικής φύσεως (Philanthropy.gr).

Βρείτε το eyewish.gr εδώ

 

POPAGANDA

Share
Published by
POPAGANDA