Categories: ΜΟΔΑ

Τι κοινό μπορεί να έχει η Olivia Palermo, η φυλή των Μασάΐ και μια ισπανική μάρκα παπουτσιών;

Τι κοινό μπορεί να έχει η Olivia Palermo, η φυλή των Μασάΐ και μια ισπανική μάρκα παπουτσιών; Όταν μάθεις, θα ξεχάσεις όσα νόμιζες ότι ήξερες, τόσο για το πόσο «μη μου άπτου» είναι η Olivia Palermo, όσο και για τους Μασάΐ. Το Maasai Project, ξεκίνησε το 2008 με την συνδυασμένη πρωτοβουλία της ισπανικής μάρκας παπουτσιών Pikolinos και του επίσης Ισπανικού, μη κερδοσκοπικού οργανισμού ADCAM.  Αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεχούς κινητικότητας και πίεσης του αρχηγού της Φυλής των Μασάΐ, William Kikanae, ο οποίος επί χρόνια προσπαθούσε, αφενός να φέρει στο προσκήνιο το ζήτημα του κινδύνου που διατρέχει το ευοίωνο μέλλον της φυλής του και αφετέρου να καταστήσει τις γυναίκες ενεργά μέλη της κοινότητάς του. Από το 2008 και μετά, η εταιρία Pikolinos προμηθεύει τις γυναίκες της φυλής των Μασάΐ με όλες τις απαραίτητες πρώτες ύλες για την παρασκευή χειροποίητων κομματιών για την εταιρία. Δέρματα, χάντρες και κλωστές ταξιδεύουν μέχρι την Κένυα και την Ταζμανία και φτάνουν στα χέρια των γυναικών. Με την σειρά τους, οι γυναίκες αυτές, αναλαμβάνουν να κεντούν και να ράβουν σανδάλια (μετά την τελευταία κολεξιόν και τσάντες) που αποπνέουν έντονα την πολύχρωμη αισθητική των Μασάΐ. Μέσα από οργανωμένες ώρες εργασίας, επιμονή και υπομονή και από τις δύο μεριές, αυτές οι 1.600 γυναίκες κέρδισαν για τον εαυτό και την οικογένειά τους, τους πρώτους τους μισθούς, ενώ σταδιακά τα αποτελέσματα αυτής της εντυπωσιακής συνεργασίας, επεκτάθηκαν. Έγιναν σχολείο για πάνω από 100 παιδιά, ηλιακοί συλλέκτες, φάρμακα, τρόφιμα και κυρίως πόσιμο νερό. Στην σημαντική άνοδο της επιτυχίας και της αναγνωρισιμότητας του project, κυρίαρχο ρόλο έπαιξε η Olivia Palermo, fashion icon και προσωπικότητα του χώρου της μόδας, με ξεχωριστή αισθητική και πολλές χιλιάδες followers ανά τον κόσμο. Η Olivia Palermo, από το 2012 λειτουργεί σαν ambassador των Pikolinos. Την θέση αυτή, την ζήτησε προσωπικά, καθώς, όπως έχει δηλώσει, σχετίζεται με θέματα που έχει ιερά, όπως η μόδα, η ενδυνάμωση των γυναικών και η εξασφάλιση καλών και κυρίως υγιεινών συνθηκών ζωής. Στο πλαίσιο της θέσης της ως ambassador, έχει ταξιδέψει στην Κένυα, έχει γνωρίσει από κοντά τις γυναίκες που εργάζονται και έχει συζητήσει με τον William Kikanae, με τον οποίο έχουν κάνει και φωτογράφηση στα πλαίσια της συνεργασίας στο project. Προωθώντας τόσο τον σκοπό του project, όσο και την στιλιστική αξία των προϊόντων που παράγονται, η Palermo, κατάφερε να εισάγει την ενέργεια, στον πυρήνα των fashionistas. Αποτέλεσμα: ένα gala των Ηνωμένων Εθνών για την ενίσχυση του project,  ένα pop-up store στο Soho της Νέας Υόρκης και δημοσιότητα από τα μεγαλύτερα περιοδικά μόδας. Η Olivia Palermo θα μπει τώρα στον τρίτο χρόνο συνεργασίας της με το brand και ενημερώνοντας συχνά μέσα από το site της, δεν δείχνει να έχει σκοπό να σταματήσει στο κοντινό μέλλον.

 

   

Όλγα Νικολαΐδου

Share
Published by
Όλγα Νικολαΐδου