Ένα φρέσκο ελληνικό brand πιστεύει πως η μόδα μας εμπνέει αυτοπεποίθηση μέσα από την εφαρμογή της, γι’ αυτό θέλει να ενώσει όλες εκείνες που έχουν πάθος για εκείνα τα ρούχα που μπορούν να λειτουργήσουν σαν καμβάς προκειμένου να αναδείξει η καθεμία το προσωπικό της στυλ, όπως ένα μαύρο κορμάκι. To The C Edition είναι ένα brand «από γυναίκες για τις γυναίκες» και όσες επιλέγουν ένα body της συλλογής το παραλαμβάνουν σε ένα κυλινδρικό κουτί, σαν άλλη σκυτάλη που τις καλωσορίζει στον «κύκλο» του.
Η Χριστίνα Κατσαούνη βρίσκεται πίσω από την υπογραφή The C Edition και εξηγεί ότι προέκυψε από την ενασχόλησή της με τον χώρο των περιοδικών και της μόδας. «Όταν είσαι μέσα σε αυτό, δεν είναι λίγες οι φορές που σε ρωτούν γιατί δεν κάνεις κάτι δικό σου. Όχι πως δεν το είχα σκεφτεί στο παρελθόν, δεν είχε βρεθεί όμως μια ιδέα που να εκφράζει εμένα, την ιδιοσυγκρασία και την αισθητική μου. Φέτος, σε ένα ταξίδι μου στο Λονδίνο, όταν η κολλητή μου με είδε να αγοράζω bodies για χιλιοστή φορά μου πρότεινε να δημιουργήσω τη δική μου συλλογή και τον Ιούνιο το brand ήταν έτοιμο. Το The C Edition είναι ακόμη μωρό και θέλω να κάνει μικρά και σταθερά βήματα μέσα στον χρόνο».
Λόγω της πορείας της στα media, ήθελε το όνομα του νέου της εγχειρήματος να παραπέμπει περισσότερο σε περιοδικό παρά σε fashion label και παίζοντας με το γράμμα C που είναι το αρχικό του όνοματός της, προέκυψε η λέξη Circle.«Οι γυναίκες είμαστε κύκλος. Πιστεύω ακράδαντα στη δυναμική που έχει να το καθρεφτίζεσαι μέσα από τις άλλες γυναίκες, το να υποστηρίζει η μία την άλλη σε επιλογές ζωής, και μέσα από αυτό τα πιστεύω προέκυψε άλλη μία λέξη από C, Celebration».
Θέλοντας λοιπόν να «γιορτάσει» εκείνες που την περιβάλλουν, τα πρώτα 19 μοντέλα της σειράς του The C Edition, είναι εμπνευσμένα και έχουν τα ονόματα των πρώτων γυναικών που στήριξαν την ιδέα κι έδωσαν, η κάθε μια με το τρόπο της, την ενέργεια για να ξεκινήσει το brand.
Τα bodies The C Edition είναι όλα χειροποίητα, φτιάχνονται στην Ελλάδα και η Χριστίνα Κατσαούνη δίνει μεγάλη προσοχή στην διαδικασία κατασκευής τους, από την ποιότητα του υφάσματος ( η βασική συλλογή The C Edition αποτελείται από 94% βαμβάκι και 6% elastane) μέχρι τα κουμπώματα που θέλει να είναι μαλακά, τις διακριτικές ραφές που δεν διαγράφουν, τη συσκευασία και τα καρτελάκια.
«Το Α και το Ω ενός body για μένα είναι η ποιότητά του. Ένα καλό κορμάκι αναδεικνύει το σώμα και καλύπτει σχεδόν μαγικά την οποιαδήποτε ατέλεια. Στόχος του brand είναι όποια επιλέγει ένα The C Edition body εκτός από το να το έχει χρόνια, να γεμίζει με αυτοπεποίθηση και να αναδεικνύει τον καλύτερο της εαυτό».
Το brand προσφέρει τη δυνατότητα custom παραγγελίας για όσες επιθυμούν κάποιο άλλο μέγεθος εκτός από small και medium. Σύντομα θα υπάρχει στο e-shop και η επιλογή “Make your own Body” για να στείλετε την ιδέα σας ή το σχέδιο σας και να δημιουργήσετε το δικό σας body στην απόλυτη custom made εμπειρία.
Η σχεδιάστρια των The C Edition πιστεύει πως από ένα τραγούδι μέχρι ένα ταξίδι κάθε εικόνα και εμπειρία την εμπνέει και εξελίσσει την αισθητική της. «Αναμφισβήτητα όμως η δεκαετία του ’90 αποτελεί για εμένα αστείρευτη πηγή έμπνευσης, από τα γυναικεία πρότυπα ομορφιάς εκείνης της εποχής μέχρι το ντύσιμο με τα ψηλόμεσα παντελόνια, τα bodies και τις χρυσές λεπτομέρειες – κάνε εικόνα την Linda Evangelista, Chanel 1992 – και χαίρομαι πολύ που η δεκαετία αυτή βρίσκεται και πάλι στην επικαιρότητα της μόδας».
Μετά από αυτά τα πρώτα 19 μοντέλα που μας εντυπωσίασαν, ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια που έχει η Χριστίνα Κατσαούνη σχετικά με το brand; «Ένα από τα μεγαλύτερα πιστεύω μου στη ζωή είναι η εξέλιξη κι αυτό δεν θα μπορούσε να μην εφαρμόζεται στο brand. Η επόμενη συλλογή θα είναι έτοιμη σε λίγες ημέρες ενώ θα κυκλοφορήσει και μία πιο luxury collection αργότερα μέσα στον χρόνο. Stay tuned!».