Categories: DIGITAL STORIES

Τα ρολόγια δεν θα ‘ναι ποτέ ξανά τα ίδια: έρχεται η Apple!

Πληροφορίες από όλο τον κόσμο θέλουν την Apple να ανακοινώνει σε ειδική εκδήλωση στις 9 Σεπτεμβρίου το πρώτο της wearable, αυτό το «φάντασμα» που μέχρι στιγμής ο Τύπος αποκαλεί ως iWatch. Κατά πάσα πιθανότητα στο συγκεκριμένο event θα παρουσιαστεί και το iPhone 6, μόνο που ακόμη και αυτό, το πρώτο iPhone που θα βγει σε δύο εκδόσεις με διαφορετικό μέγεθος η καθεμία, μοιάζει να απέκτησε ξάφνου ρόλο κομπάρσου. Ο λόγος; Μα το ότι φυσικά η Apple μοιάζει έτοιμη να αλλάξει τον ρου της ιστορίας σε ακόμα μία κατηγορία προϊόντος.

Την αρχή την έκανε με τα mp3 players τα οποία λίγα χρόνια μετά τη δραστηριοποίηση της Apple έφτασαν να αποκαλούνται όλα μαζί «iPod». Στη συνέχεια ήρθαν τα κινητά τηλέφωνα: δεν είναι τόσο το ότι η Apple συνέβαλε τα μέγιστα στη μετεξέλιξή τους στα smartphones με τη μορφή που τα γνωρίζουμε σήμερα αλλά το ότι περισσότερο κι από ένα gadget, δημιούργησε ένα status symbol. Τελευταία ήταν τα tablets, μια αγορά που η εταιρεία απ’ το Κουπερτίνο φρόντισε να ανοίξει με το iPad της –για να ακολουθήσουν οι υπόλοιποι. Έκτοτε, η Apple παλεύει το θέμα της τηλεόρασης, μόνο που ακόμα όπως φαίνεται δεν της έχει «κάτσει» έτσι όπως ακριβώς θέλει.

Τα wearables από την άλλη, όλα εκείνα τα gadgets που φοράμε πάνω μας (γυαλιά, ρολόγια, παπούτσια κλπ) είναι πολλά υποσχόμενα και συνάμα συνιστούν μια αγορά που κρύβει πολλούς θησαυρούς. Στη συγκεκριμένη κατηγορία συσκευών, ουκ ολίγες εταιρείες έχουν δοκιμάσει την τύχη τους: Samsung, Adidas, Sony, Nike και αρκετές ακόμα έχουν «τριφτεί» παρουσιάζοντας τις δικές τους λύσεις. Λύσεις λιτές, λύσεις προικισμένες, λύσεις απαιτητικές, λύσεις φθηνές, λύσεις πλήρεις. Καμία μα καμία όμως δεν κατόρθωσε μέχρι στιγμής να κάνει το «γκελ» που είναι σε θέση αποδεδειγμένα να κάνει η Apple. Κι αν κάποιος έχει να καταλογίσει στην τελευταία πως δεν έχει πείρα στον χώρο, εξίσου εύκολα κάποιος άλλος θα μπορούσε να της «δώσει» το γεγονός πως ξέρει να «μιλά» στον καταναλωτή, να του δημιουργεί πρώτα ανάγκες και κατόπιν να σπεύδει να του τις καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Μπορεί να μην ξέρουμε πώς και τι θα είναι το wearable της Apple, να μην έχουμε ιδέα περί iWatch, την ύπαρξη του οποίου αγνοούσαμε μερικά 24ωρα πριν, είμαστε βέβαιοι όμως πως μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι που θα μνημονεύουμε για πολλά χρόνια ακόμα. Φτάνει να έχει το μηλαράκι πάνω του.

Πέτρος Κηπουρόπουλος

Share
Published by
Πέτρος Κηπουρόπουλος