Categories: ΜΟΔΑ

Οι Sun of a Beach ταξιδεύουν το ελληνικό καλοκαίρι σε 20 χώρες. Μπορεί και σε πολλές παραπάνω

Εμπνευσμένα από τις πιο θεαματικές παραλίες, τα πρώτα τους σχέδια εμφανίστηκαν το 2012, σε μια περίοδο που τα εγχώρια brands με καλοκαιρινά αξεσουάρ άνθιζαν. Όλο και περισσότεροι νέοι Έλληνες σχεδιαστές είχαν αρχίσει να ασχολούνται με σανδάλια, καπέλα και μαγιό. Εκείνες στράφηκαν σε κάτι που χρησιμοποιούμε όλοι κάθε φορά που απολαμβάνουμε στιγμές χαλάρωσης σε μια αμμουδιά (όπου κι αν αυτή βρίσκεται) αλλά κανείς δεν είχε επιχειρήσει να επενδύσει σοβαρά σε αυτό μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Η Μελίνα Πίσπα έχει σπουδάσει σχέδιο μόδας στο Μιλάνο και διατηρεί τα τελευταία 15 χρόνια τη δική της εταιρεία με custom made νυφικά και ρούχα. Η Έλλη Ρούντου εργαζόταν ως στυλίστρια. Ήταν ήδη φίλες, όμως, ποια ήταν η ιδέα που τις έκανε συνεργάτιδες; «Θέλαμε να κάνουμε ένα νέο βήμα, να δημιουργήσουμε κάτι φρέσκο. Παρατηρήσαμε ότι κανείς δεν έχει ασχοληθεί με την πετσέτα θαλάσσης κι όχι μόνο στην Ελλάδα. Δεν θέλαμε να γίνουμε άλλο ένα brand που τα κάνει όλα, μας ενδιέφερε και μας ενδιαφέρει η εξειδίκευση».

Οι Sun of a Beach ήταν οι πρώτες που πήραν την πετσέτα θαλάσσης και την μετέτρεψαν από ένα χρηστικό αξεσουάρ σε fashion statement. Έτσι κάθε χρόνο φροντίζουν να μας παρουσιάζουν νέες προτάσεις, μια καινούρια συλλογή που -διατηρώντας το στυλ τους- συμπορεύεται με τις τάσεις. Μπορεί η μόδα να είναι εφήμερη, όμως εκείνες στοχεύουν στο να αποκτήσουμε μια ιδιαίτερη σχέση με το προϊόν τους. «Στόχος μας εξ αρχής ήταν οι πετσέτες να γίνουν ο καλοκαιρινός σας φίλος. Ο φίλος δηλαδή με τον οποίον χανόμαστε τον χειμώνα αλλά το καλοκαίρι τον ξαναβρίσκουμε σε κάποιο νησί και έχουμε μαζί του μόνο ωραίες εμπειρίες». Κι η αλήθεια είναι πως τα κατάφεραν.

Από το ταμπελάκι που γράφει made in greece και τα ιδιαίτερα patterns που μας ανεβάζουν τη διάθεση μέχρι τα events που διοργανώνουν όπως το πιο πρόσφατο που μεταμόρφωσε τον τρίτο όροφο ενός εμπορικού κέντρου στο Κολωνάκι στο πιο πολύχρωμο κατάστρωμα πλοίου, κάθε πρόταση των Sun of a Beach μυρίζει καλοκαίρι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εκτός από το ότι δημιούργησαν έναν νέο δημιουργικό χώρο στην αγορά ήθελαν κάθε προϊόν τους να συνδέεται με τη φιλοσοφία τους. «Για εμάς αυτή η περίοδος του χρόνου είναι ταυτισμένη με την απόλυτη ανεμελιά. Νιώθουμε όπως όταν τελειώναμε το σχολείο και ξέραμε ότι έχουμε τρεις μήνες καλοκαιριού μπροστά μας, αυτό το συναίσθημα είναι η απόλυτη ευτυχία κι αυτό θέλουμε να καταφέρουμε να το περάσουμε σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι υπέροχο να ανοίγεις την ντουλάπα σου το χειμώνα, να πέφτεις πάνω στην πετσέτα και να μη βλέπεις την ώρα να να την ξαναπάρεις μαζί σου, στον προορισμό της επιλογής σου;».

Κάθε σεζόν, ένα μέρος της συλλογής είναι εμπνευσμένο από τη Μεσόγειο,  από το μπλε της θάλασσας του Αιγαίου, από τις minimal εικόνες των Κυκλάδων και τη γεωμετρία των νησιών. Παράλληλα, πολλά κομμάτια της είναι εμπνευσμένα από μακρινούς τροπικούς προορισμούς, αυτούς που η Έλλη Ρούντου και η Μελίνα Πίσπα ονειρεύονται να γνωρίσουν.

Συμβάλλοντας με τη σειρά τους στη νέα σχέση που έχει αποκτήσει η μόδα με την προστασία του περιβάλλοντος, ο ιππόκαμπος, ο αστακός, ο τόνος ο καρχαρίας, ο αχινός και το καλαμάρι κοσμούν πετσέτες των Sun of a Beach. Σε συνεργασία με τη WWF έχουν δημιουργήσει μια σειρά που απεικονίζει 6 υποθαλάσσια ζώα  τα οποία απειλούνται υπό εξαφάνιση στην περιοχή της Μεσογείου και το 10% από κάθε πώληση πηγαίνει στην οργάνωση.

Τα τελευταία έξι χρόνια εργάζονται με την καλύτερη και πιο ανθεκτική ύλη, με αιγυπτιακό βαμβάκι και ποπλίνα. Την πρώτη χρονιά παρουσίασαν 10 σχέδια της εντυπωσιακής signature πετσέτας θαλάσσης. Σήμερα μετρούν 25 σχέδια και 5 είδη πετσέτας. Παράλληλα στο eshop τους και τα συνεργαζόμενα με το brand καταστήματα -εκτός από τις πετσέτες/ναυαρχίδα του brand- θα βρείτε τσάντες θαλάσσης, μια μεγάλη συλλογή από pouches σε διάφορα μεγέθη, γιλέκα για την παραλία, μια παιδική σειρά και wedding gifts, όλα φτιαγμένα στο χέρι.

Εκτός από το να μας προσφέρουν τον πιο ανθεκτικό καλοκαιρινό μας φίλος, όνειρό τους δεν ήταν μόνο να γεμίσουν τις ελληνικές παραλίες με Sun of a Beach σχέδια αλλά και πολλές εκτός συνόρων. Πέρα λοιπόν από τα 60 καταστήματα με τα οποία συνεργάζονται στην Ελλάδα, οι πετσέτες τους ταξιδεύουν ταξιδεύουν αυτή τη στιγμή από τη Χαβάη μέχρι την Αυστραλία, σε 20 χώρες του κόσμου, ενώ πρόσφατα έκαναν ένα σημαντικό ξεκίνημα στην Κύπρο.

Ανήκουν σε μια γενιά που εν μέσω κρίσης φάνηκε να είναι εξωστρεφής, που ανέδειξε το ελληνικό στοιχείο αποφεύγοντας την επιφανειακή φολκλόρ αισθητική. «Όπως σε κάθε ξεκίνημα δεν ξέραμε αν ο κόσμος θα ανταποκρινόταν, αν θα υπήρχαν εκείνοι που θα  επέλεγαν να αγοράσουν ένα premium προϊόν μέσα στην κρίση. Τελικά, είναι πολύ όμορφο συναίσθημα να ξεκινάς κάτι σε μια δύσκολη περίοδο και να πετυχαίνει, είναι μια ευχάριστη πρόκληση για να κάνεις τα επόμενα βήματα», εξηγούν οι Μελίνα Πίσπα και Έλλη Ρούντου καθισμένες στα γραφεία τους, ανάμεσα στον πολύχρωμο και στιλάτο «καλοκαιρινό κόσμο» που έχουν δημιουργήσει κι έχει την υπογραφή τους, μια υπογραφή που ξεχωρίζει. 

Περισσότερες πληροφορίες για το brand Sun of a Beach θα βρείτε στο eshop, στο facebook και στο instagram.
Ζωή Παρασίδη

Η Ζωή Παρασίδη γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1990 στην Αθήνα. Σπούδασε στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου και από το 2009 εργάζεται ως δημοσιογράφος.