Google και Twitch TV ολοκλήρωσαν τις μεταξύ τους συνομιλίες, σφραγίζοντας έτσι την εξαγορά του δεύτερου από τον κολοσσό του διαδικτύου. Το κόστος της θα είναι στο $1 δισ., ποσό που ίσως να ακούγεται κομματάκι υπερβολικό, ιδίως με δεδομένο ότι πολλοί δεν γνωρίζουν καν το Twitch το οποίο η Google «καιγόταν» να εξαγοράσει.
Το Twitch, λοιπόν, είναι μια πλατφόρμα για το streaming βίντεο που έχει εστιάσει στα videogames και τα περίφημα e-sports -την ανταγωνιστική πλευρά του gaming με τα τουρνουά και τις διάφορες διοργανώσεις ανά τον κόσμο. Αυτό που μπορεί να κάνει δηλαδή κανείς, είναι μέσα από το κανάλι του να μεταδίδει live τα όσα κάνει εκείνη τη στιγμή στον υπολογιστή του. Ενδεχομένως ορισμένοι να απορήσουν σχετικά με το κοινό που μπορεί να προσελκύει κάποιος με αυτόν τον τρόπο, ωστόσο οι πιο γνωστοί streamers έχουν πιστούς οπαδούς που τους παρακολουθούν σε κάθε ευκαιρία. Τα πενταψήφια νούμερα είναι δεδομένα ενώ σε αρκετές περιπτώσεις (τουρνουά, πολυαναμενόμενα ματς ανάμεσα σε δύο γνωστούς παίκτες/ομάδες κλπ) έχουμε εξαψήφια ή ακόμα και επταψήφια. Το πιο διάσημο κανάλι (το περίφημο PewDiePie) μετρά 26,4 εκατομμύρια συνδρομητές ενώ τα βίντεό του σημείωσαν τον Απρίλιο πάνω από 300 εκατομμύρια προβολές. Όχι άδικα λοιπόν το Twitch χαρακτηρίζεται από πολλούς ως «το YouTube του gaming».
Μπορεί πολλοί ακόμα να αρκούνται στη φωτογραφία και το σχόλιο μέσω Facebook, Instagram και Twitter, το μέλλον όμως είναι στο video streaming και αυτό το γνωρίζουν καλά στη Google. Εξ’ άλλου το Twitch προσφέρει στους streamers τη δυνατότητα να καρπωθούν και εκείνοι τα χρήματα που προσφέρουν κάθε λογής εταιρείες για να προβληθούν (μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων), αφού ανάλογα με το κοινό και τις φορές που θα επιλέξουν να τρέξουν κάθε διαφήμιση, παίρνουν και το ανάλογο ποσοστό ενώ υπάρχει πάντα και η δυνατότητα της δωρεάς (donations).
Το γεγονός πως η Google είχε ήδη στην κατοχή της το YouTube (το είχε εξαγοράσει έναντι $1,65 δισεκατομμυρίων το Νοέμβριο του 2006), τον αδιαμφισβήτητο «βασιλιά» στο κομμάτι του βίντεο στο διαδίκτυο, δεν την εμπόδισε να προσθέσει ένα ακόμα βέλος στη φαρέτρα της κάνοντας δικό της και το Twitch. Πρακτικά λοιπόν, η Google έχει στην κατοχή της τα κορυφαία sites στην αναπαραγωγή βίντεο και το live βίντεο. Απ’ όπου κι αν εξετάσει δηλαδή κανείς το θέμα του βίντεο στο ίντερνετ, θα πέσει πάνω στη Google. Σίγουρα οι δύο πλατφόρμες έχουν πολλά να πάρουν η μία από την άλλη όμως αυτά στα οποία αξίζει να σταθεί κανείς είναι τα εξής δύο: αφ’ ενός η Google πλέον ξεμακραίνει ακόμα περισσότερο από τους ανταγωνιστές της (Dailymotion, Metacafe, Youku κ.α.), αφ’ ετέρου με μία πιθανή συνένωση των πλατφορμών της, θα μπορεί να επιτρέψει σε κάθε ενδιαφερόμενο να χρησιμοποιεί και τις δύο υπηρεσίες της (YouTube, Twitch) με έναν κοινό λογαριασμό. Η σύμπτυξη αυτή θεωρητικά θα βοηθήσει και το Google+ που τόσο απελπισμένα προσπαθεί να προωθήσει -με ζηλευτή αποτυχία, η αλήθεια είναι- η εταιρεία εδώ και χρόνια, δίνοντάς του μία ώθηση έναντι του ανταγωνισμού (Facebook, Twitter κλπ).
Αυτό που ίσως προβληματίζει στο όλο στόρι είναι το μονοπώλιο που μοιάζει να δημιουργείται προς όφελος της Google η οποία πλέον γιγαντώνεται σε τέτοιο βαθμό που καθίσταται ουσιαστικά ανέφικτο για κάποιον εκ των ανταγωνιστών της να την κοντράρει με οποιονδήποτε τρόπο. Και όπως όλοι γνωρίζουμε τα μονοπώλια δεν ωφέλησαν ποτέ κανέναν.