Πέρα από τον ρόλο τους ως απλές συσκευές επικοινωνίας, τα κινητά έχουν γίνει ένα “hub”, δίνοντας την δυνατότητα σύνδεσης με τα πάντα και ανοίγοντας τον δρόμο στο Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things), την εικονική πραγματικότητα και ακόμη παραπέρα!
Η νεότερη γενιά εμφανίζει τα υψηλότερα ποσοστά ενδιαφέροντος και χρήσης των νέων και καινοτόμων τεχολογιών. Ωστόσο, η έρευνα Global Mobile Consumer του Deloitte το 2016 δείχνει μία απρόσμενη τάση. Θα περίμενε κανείς να σπάσει τα ρεκόρ η νεότερη γενιά, δηλαδή αυτοί που είναι από 18 μέχρι 24, ωστόσο το αντίκτυπο είναι μεγαλύτερο στις ηλικίες 25 με 34. Η διαφορά δεν είναι απλά μεγάλη, αλλά σε μερικές περιπτώσεις τεράστια.
Το 77% αυτών που είναι 25-34 χρονών ελέγχουν τα κινητά τους στα μισά της νύχτας, περισσότερο από κάθε άλλη ομάδα. Το 50% είναι ο μέσος όρος.
Το 44% του ηλικιακού γκρουπ 25-34 θεωρούν ότι έχουν υιοθετήσει πρώιμες τεχνολογίες, με τους 18-24άρηδες και τους 35-44ηδες να ακολουθούν με ποσοστό 23%.
Κυρίως οι 25-34ηδες έχουν το fitness band και το smart watch.
Το 31% της συγκεκριμένης ομάδας έχει έξυπνα ρολόγια, ενώ το 26% έχει fitness bands.
Το 21% εξ αυτών πραγματοποιεί εβδομαδιαίως mobile πληρωμές, δηλαδή διπλάσιες φορές απ’ ότι το αμέσως επόμενο ηλικιακό γκρουπ, ενώ μόνο το 10% των νεότερων το κάνει.
Το 80% αυτού του ηλικιακού γκρουπ είναι πρόθυμο να πληρώσει για παρακολούθηση του σπιτιού ή για έλεγχο του σπιτιού. Το 68% είναι πρόθυμο να πληρώσει για διασκέδαση (σε αντίθεση με το 32%).
Το 35% είναι πιθανό να αγοράσει ένα αυτόνομο αμάξι. Το ποσοστό είναι διπλάσιο σε σχέση με τις άλλες δύο ομάδες.
Η ταχύτητα με την οποία κοιτάμε τα κινητά μας το πρωί συνεχίζει να αυξάνεται όλο και περισσότερο.
Μετά από μία εκρηκτική περίοδο η διείσδυση των smartphones αυξήθηκε κατά 7% μόνο (από 70% στα 77%).
Τα «έξυπνα» ρολόγια (12%) και τα fitness bands (17%) δείχνουν μεγαλύτερη αύξηση. Τα headsets εικονικής πραγματικότητας, ένα πιο καινούργιο προϊόν στην αγορά παραμένει ένα εξειδικευμένο αντικείμενο, με μόνο το 8% των καταναλωτών να δηλώνει ιδιοκτησία.
«Ενώ είσαι έξω για ψώνια» και «ενώ είσαι στην δουλειά» ακόμη είναι η νούμερο ένα δραστηριότητα για το 93% των ερωτηθέντων χρηστών. Η τηλεόραση και ο ελεύθερος χρόνος ακολουθούν με ποσοστό χρήσης 89% και 90% αντίστοιχα.
Τα αυτοκίνητα που βασίζονται σε αυτήν την τεχνολογία κατατάσσονται στην 1η θέση, με το 75% των καταναλωτών να δηλώνει ενδιαφέρον.
Το 62% των καταναλωτών θα σκεφτόταν μελλοντικά να αγοράσει ή να οδηγήσει ένα αυτόνομο αμάξι. Ενώ το 16% αυτών που είναι στο ηλικιακό όριο 25-34 θα το σκέφτονταν και για τώρα.