Είναι τα πόδια ένα από τα πιο ερωτικά σημεία του γυναικείου σώματος; Είναι, θέλει κι ερώτημα; Αυτό η Πέλλα Παπαχρήστου το ξέρει καλά κι αποφάσισε να το αναδείξει λανσάροντας τα κολάν PCP που έχουν προκαλέσει πραγματική φρενίτιδα στον γυναικείο πληθυσμό. Με αφορμή την επιστροφή της Popaganda στο Βορρά (και συγκεκριμένα αυτό το Σάββατο 14/11 στο μπορντ // ντε λό), ρωτήσαμε την Πέλλα γιατί όλοι θέλουν τόσο κολασμένα ένα PCP κολάν.
Η ιδέα για τα «θανατηφόρα» κολάν ήρθε στην Πέλλα όταν εργάζονταν ως βοηθός του στυλίστα Παπαθωμά. Για τις ανάγκες ενός τηλεοπτικού σποτ εταιρείας τηλεπικοινωνιών (που διαδραματιζόταν στα 80s), επί 2 εβδομάδες έψαχνε τα πάντα που είχαν να κάνουν με εκείνη την περίοδο με αποτέλεσμα να την συνεπάρει. Ωστόσο τίποτα από όσα έβρισκε στο εμπόριο δεν την ικανοποιούσε. Έτσι, έφτιαξε τα δικά της. Μετά άρχισε να τα φοράει έξω και όλοι την ρωτούσαν -δικαίως – από που τα πήρε. Και εγένετο PCP, που στα αλήθεια είναι το ακρώνυμο του πλήρους όνοματός της (δηλαδή Πέλλα Χριστίνα Παπαχρήστου) κι όχι αναφορά στην «αγγελόσκονη», όπως φανταστήκατε μερικοί πονηρούληδες.
Τα PCP φτιάχτηκαν με γνώμονα την άνεση. Every day use ρούχα, τα οποία μπορούν να φορεθούν καθ΄όλη την διάρκεια της μέρας και σε κάθε περίπτωση, από τη δουλειά και το γυμναστήριο μέχρι και το βράδυ για ποτό. Μπορεί το διαφημιστικό να ήταν η αφορμή της δημιουργίας τους, όμως η στραφταλιζέ δεκαετία του ’80, δεν αφήνει αδιάφορη την Πέλλα και την ομάδα των PCP. «Αγαπάμε τα 80s. We are the cool kids of the 80’s and this is our party era. Αγαπάμε το glitter. Αγαπάμε τα χρώματα και την pop αισθητική. Ο βασικός μας στόχος συνοψίζεται στο “Let’s spread the Glitter Anarchy all over the globe”. Θέλουμε να φτιάξουμε ένα sparkling και πιο χαρούμενο κόσμο μέσα από τις γυαλιστερές και glitter λύκρες μας», λέει η ίδια για την αισθητική των δημιουργιών της.
Μια συλλογή ξεκινάει από την Πέλλα με τον σχεδιασμό της και την αναζήτηση έμπνευσης και υφασμάτων. Στο τέλος βέβαια, όλη η ομάδα των PCP βάζει την πινελιά της, πρόκειται για ένα team με διαφορετικό γούστο και στυλ ο καθένας που όταν όμως καταλήγει σε κάτι που αρέσει σε όλους, ξέρει ότι μπορεί να απευθυνθεί σε ένα ευρύ κοινό. Υπάρχει μια βασική συλλογή PCP που αποτελείται από 3 οδηγούς: τα Jacqueline (απλά μονόχρωμα γυαλιστερά/ ματ/ μεταλλικά), Vanessa(βελούδινα) και Oblivion(glitter). Τα χρώματα που μπορείς να βρεις υπάρχουν πάντα διαθέσιμα, όμως σε κάθε σεζόν που περνάει εμπλουτίζονται ακόμα περισσότερο με νέα χρώματα καθώς βρίσκονται συνεχώς σε αναζήτηση νέων υφασμάτων. Έπειτα δουλεύεται και η συλλογή με τα printed leggings που αλλάζει ανά σεζόν. Η PCP Clothing δεν περιορίζεται μόνο σε κολάν. Υπάρχουν capsule collections με ρούχα, μαγιό και αξεσουάρ για άνδρες και γυναίκες.
Γιατί μια γυναίκα να φορέσει ένα κολάν PCP; «Για να αισθάνεται όμορφα, να έχει αυτοπεποίθηση, να τονίζει ένα από τα πιο θηλυκά σημεία, τα πόδια της, να νιώθει άνετα μέσα στα ρούχα της. Όπως άλλωστε λέει και μέσα στα PCP leggings “careful you look hot in it”», αποκρίνεται η Πέλλα.
Όλα τα υφάσματα τα προμηθεύεται από εξωτερικό, με τα περισσότερα να φτιάχνονται ειδικά για τα PCP κατόπιν παραγγελίας, βάσει συγκεκριμένων αναλογιών, συνθέσεων και χρωμάτων. Η παραγωγή γίνεται αυστηρά στην Ελλάδα, καθώς στόχος της εταιρείας είναι να ενισχύσει με τον τρόπο της το εργατικό δυναμικό εδώ και να βοηθήσει στην ανάπτυξη της χώρας μας εκ νέου. «Σίγουρα το να κρατάς ένα brand στην Ελλάδα του σήμερα δεν είναι καθόλου εύκολο αλλά πατώντας πάνω σε τρεις βασικές αρχές, την ποιότητα, την άμεση εξυπηρέτηση και τη διαρκής σκληρή δουλεία, συνεχίζουμε να πορευόμαστε». Ένα PCP κολάν κοστίζει από 39 μέχρι 70 ευρώ και είναι ίσως η μοναδική εταιρεία παγκοσμίως που προσφέρει μέσα στην τιμή 5 χρόνια εγγύηση για το προϊόν.
H PCP Clothing είναι εταιρεία που αγαπάει και θέλει να προσέχει τις γυναίκες, έτρεξε όλο τον Οκτώβρη την καμπάνια ”TOUCH YOUR BOOBIES”, μια άκρως σημαντική προσπάθεια κατά του καρκίνου του μαστού με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τις γυναίκες όλων των ηλικιών πάνω στο θέμα. «Δημιουργήσαμε μια limited edition σειρά με τα προϊόντα της καμπάνιας ενώ υπήρξαν και event ενημέρωσης σε όλη την Ελλάδα. Η ανταπόκριση που πήραμε ήταν πολύ μεγάλη τόσο από τα #pcpinia, το στρατό μας, όσο και από τους εγχώριους celebrities, που αγκάλιασαν όλο αυτή την προσπάθεια. Το 20% των εσόδων από όλες τις πωλήσεις μέσω του e – shop www.pcpclothing.com καθώς και όλες οι πωλήσεις των προϊόντων της καμπάνιας διατέθηκαν στο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» Ν. Θεσσαλονίκης».