Categories: DESIGN

Ποιος να μας το έλεγε ότι ακόμα και οι επαγγελματικοί χώροι θα επέστρεφαν στο στυλ των ’80s

Είχε σχεδιαστεί αρχικά για να στεγάζει βιοτεχνίες στην περιοχή του Κεραμεικού, και πλέον λειτουργεί ως πολυχώρος που απευθύνεται κυρίως σε εταιρικά meeting και εκδηλώσεις. Το δημιουργικό γραφείο o.right ανέλαβε την μελέτη ενός ενιαίου χώρου και κατά την διάρκεια της έρευνας εντόπισε στοιχεία αισθητικής της Αθήνας και των γραφείων της πριν αρκετές δεκαετίες, στοιχεία από τις περιόδους του ‘70 και ‘80.

Διατηρώντας λοιπόν ένα σημαντικό μέρος του βιομηχανικού χαρακτήρα του χώρου, όπως το μωσαϊκό δάπεδο και το εμφανές μπετόν και ηλεκτρικές παροχές στο ταβάνι, το γραφείο πρότεινε έναν open-plan χώρο σε αποχρώσεις του γκρι, και εισήγαγε ένα ξεχασμένο χαρακτηριστικό στοιχείο επαγγελματικού χώρου, τις υφασμάτινες κάθετες περσίδες, ώστε να δημιουργηθεί μία ατμόσφαιρα εταιρικού περιβάλλοντος εκείνων των δεκαετιών.

Στο The Highloft, οι κάθετες περσίδες τοποθετήθηκαν όχι μόνο στα ανοίγματα για σκίαση, αλλά και εσωτερικά του χώρου, και λειτουργούν σαν διαχωριστικό στον χώρο. Εκτός από τις κάθετες περσίδες, οι o.right εισάγουν εντός του χώρου τις περιστρεφόμενες περσίδες που μπαίνουν συνήθως σε ανοίγματα χώρων που χρειάζονται αερισμό, δημιουργώντας ένα διαχωριστικό- αντικείμενο στον χώρο από μέταλλο και φιμέ γυαλί.

Το διαχωριστικό αυτό χωρίζει την κουζίνα από τον υπόλοιπο χώρο, συνδυάζοντας το βιομηχανικό του παρελθόν με μία σύγχρονη αισθητική.

Η χρήση των οριζόντιων και κάθετων περσίδων σε διάφορα σημεία του χώρου σε συνδυασμό με τις περιστρεφόμενες περσίδες προσδίδουν δραματικό φωτισμό κατά την διάρκεια της ημέρας σε ένα χώρο, όπου η ανοιχτωσιά του, η δυναμική γαλήνη και η ευελιξία του, ενθαρρύνει διάφορες χρήσεις και την ανθρώπινη αλληλεπίδραση.

Περισσότερες πληροφορίες για το δημιουργικό γραφείο o.right θα βρείτε εδώ.
Ζωή Παρασίδη

Η Ζωή Παρασίδη γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1990 στην Αθήνα. Σπούδασε στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου και από το 2009 εργάζεται ως δημοσιογράφος.