Categories: DIGITAL STORIES

Μήπως τα social media θα πρέπει να αρχίσουν να συνεργάζονται μεταξύ τους;

Η αλήθεια είναι πως το ίντερνετ πλέον βρίθει πλατφορμών ποικίλων αντικειμένων μεν, με το social στοιχείο να έχει κυρίαρχο ρόλο δε. Οι δημιουργοί τους έχουν πιάσει το νόημα ότι διαδικτυακά είναι πολύ εύκολο για κάποιον να κοινωνικοποιηθεί (ευκολότερο απ’ ότι στην πραγματικότητα) οπότε και χώνουν social χαρακτηριστικά με το κιλό. Και τι καλύτερο από μια εφαρμογή, μια πλατφόρμα γεμάτη social στοιχεία; Μα φυσικά δύο πλατφόρμες γεμάτες social στοιχεία που συνεργάζονται κιόλας, αυτό που δοκιμάζουν να κάνουν για πρώτη φορά Uber και Spotify!

Σε κοινή τους ανακοίνωση, οι δύο εταιρείες αποκάλυψαν πως οι έχοντες premium λογαριασμούς στο Spotify θα είναι σε θέση να ακούν τη μουσική της αρεσκείας τους μέσα από την πλατφόρμα, ενόσω βρίσκονται σε κάποιο αυτοκίνητο που έχουν κλείσει από το Uber. Αυτό θα επιτυγχάνεται συνδέοντας τους δύο λογαριασμούς και δημιουργώντας playlists για τα ταξίδια τους. Οι οδηγοί θα μπορούν να επιλέξουν αν θα επιτρέπεται κάτι τέτοιο στα οχήματά τους με την υπηρεσία να ξεκινά την Παρασκευή, 21 του μήνα, σε 10 μεγάλες πόλεις του κόσμου (Σύδνεϋ, Σιγκαπούρη, Λονδίνο κ.α.)

Πρακτικά μιλάμε για win/win κατάσταση αφού η μεν υπηρεσία του Uber γίνεται πληρέστερη καθώς εμπλουτίζεται με ένα «nice to have» στοιχείο, ενώ το δε Spotify εδραιώνεται ακόμα περισσότερο πραγματοποιώντας άνοιγμα και σε ένα καινούριο κοινό –αυτό των οδηγών. Μολονότι πράγματι πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα συνεργασία, ας την αφήσουμε λίγο στην άκρη και ας δούμε την ευρύτερη εικόνα, the big picture που λένε και οι Εγγλέζοι: όλες εκείνες οι νεόκοπες πλατφόρμες που έχουν κάνει την εμφάνισή τους την τελευταία δεκαετία στο διαδίκτυο, θα πρέπει να λογίζονται ως έτοιμες και ώριμες για εκείνο το παραπάνω βήμα που δεν περιλαμβάνει απλά έξτρα ανάπτυξη και νέα στοιχεία αλλά συνεργασία μεταξύ τους.

Ένα Spotify, το κάθε Spotify, όσο κι αν αναπτυχθεί, όσες νέες λειτουργίες κι αν εισάγει, θα παραμείνει για πάντα Spotify. Διά μέσω της συνεργασίας του με άλλα δίκτυα και πλατφόρμες όμως μπορεί να βρει εκείνο το added value που θα κάνει τον κόσμο να το δει λίγο πιο ζεστά. Μπορεί να βγει κάτι από μια τέτοια συνεργασία; Άγνωστο αλλά τουλάχιστον αξίζει τον κόπο η προσπάθεια. Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό, σύμφωνοι, όμως μέχρι να γίνει αυτό, αν μη τι άλλο τα δυο τους μπορούν να πορευτούν για λίγο παρέα. Αυτόν τον μήνα είναι τα Spotify και το Uber. Τον επόμενο ποιος μπορεί να ξέρει;

Πέτρος Κηπουρόπουλος

Share
Published by
Πέτρος Κηπουρόπουλος
Tags: UberSpotify