Από τον Αύγουστο του 1991, η εμβληματική καμπάνια με την Gatorade ενέπνευσε εκατομμύρια ανθρώπους με μια εύθυμη και απλή πρόκληση: «Γίνε σαν τον Mike». Το φιλμ απευθυνόταν στις προσωπικές φιλοδοξίες κάθε θεατή και ενέπνευσε το κοινό να ακολουθήσει το δικό του δυνατό στοιχείο, με την ενίσχυση του Gatorade.
Μολονότι οι περισσότερες διαφημίσεις έρχονται και παρέρχονται, το πνεύμα της καμπάνιας «Be Like Mike» συνέχισε να εξελίσσεται. Με τον καιρό, η προσπάθεια να «κινείσαι και να ελίσσεσαι όπως αυτός» εξελίχθηκε σε κάτι πολύ περισσότερο από μεγάλη φιλοδοξία — μετατράπηκε σε έναν αγώνα για επιδίωξη του καλύτερου σε κάθε του μορφή.
Τώρα, 26 χρόνια αργότερα, η Gatorade και η μάρκα Jordan συνεργάζονται για να γιορτάσουν αυτό που η καμπάνια «Be Like Mike» αντιπροσωπεύει πλέον σήμερα. Αυτό που αρχικά ήταν μια πρόκληση να γίνει κανείς ο καλύτερος όλων των εποχών, τώρα σημαίνει να είναι ο καλύτερος κάθε στιγμή.
Η συλλογή ρούχων «Like Mike» είναι τώρα διαθέσιμη στο nike.com, ενώ από τις 16 Δεκεμβρίου θα κυκλοφορήσουν τα παπούτσια Air Jordan VI και XXXII Low.
Από τον Αύγουστο του 1991, η εμβληματική καμπάνια με την Gatorade ενέπνευσε εκατομμύρια ανθρώπους με μια εύθυμη και απλή πρόκληση: «Γίνε σαν τον Mike.» Η ταινία ασχολήθηκε με τις προσωπικές φιλοδοξίες κάθε θεατή και τους ενέπνευσε να ακολουθήσουν το δικό τους δυνατό στοιχείο, με την ενίσχυση της Gatorade.
Μολονότι οι περισσότερες διαφημίσεις έρχονται και παρέρχονται, το πνεύμα της καμπάνιας «Be Like Mike» συνέχισε να εξελίσσεται. Με τον καιρό, η προσπάθεια να «κινείται και να λικνίζεται όπως αυτός» εξελίχθηκε σε κάτι πολύ περισσότερο από μεγάλη φιλοδοξία — μετατράπηκε σε έναν αγώνα για επιδίωξη του καλύτερου σε κάθε μορφή.
Τώρα, 26 χρόνια αργότερα, η Gatorade και η εμπορική επωνυμία Jordan συνεργάζονται για να γιορτάσουν αυτό που η καμπάνια «Be Like Mike» αντιπροσωπεύει πλέον σήμερα. Αυτό που αρχικά ήταν μια πρόκληση να γίνει κανείς ο καλύτερος όλων των εποχών τώρα σημαίνει να είναι ο καλύτερος κάθε στιγμή.