Categories: GAMINGLIFE

Είναι αυτό το μέλλον της εικονικής πραγματικότητας;

Η διαρκής επιθυμία των μεγάλων εταιριών ανάπτυξης να επανεφεύρουν τους εαυτούς τους και το αντικείμενό τους, οδηγεί πολλές φορές τις ιδέες σε ένα μεγάλο αέναο κύκλο. Κάπως έτσι συμβαίνει και με την εικονική πραγματικότητα, εδώ και ουκ ολίγα χρόνια.

Όλος ο θόρυβος που έχει δημιουργηθεί γύρω από το Oculus Rift, μοιάζει να είναι δικαιολογημένος και να μην είναι μια απλώς κίνηση εντυπωσιασμού που οφείλεται στην αγορά του από τον Zuckerberg. Αυτό φαίνεται κι από την επιθυμία των υπόλοιπων εταιρειών του χώρου της εικονικής πραγματικότητας που σπεύδουν σιγά-σιγά κοντά στην κότα με τα χρυσά αυγά. Γιατί πολύ απλά όταν η VR έρθει σε εμάς με τη μορφή που τη φαντάζονται οι εμπνευστές της, τότε θα υπάρξει ουσιαστική διαφοροποίηση στο χώρο του gaming και της τεχνολογίας γενικότερα.

Και χώρια από το Oculus, η Valve έχει ανακοινώσει εδώ και καιρό πως επιθυμεί να μπει στο χώρο του virtual reality. Προσφάτως δε, παρουσίασε σε μια πειραματική μορφή, το δικό της headset εικονικής πραγματικότητας, που μπορεί σε ντιζάιν να μην είναι καλύτερο από το Oculus, αλλά τεχνικά υπάρχουν οι πρώτοι ψίθυροι πως μπορεί να το ξεπεράσει επί της ουσίας. Οι οποίοι ψίθυροι εντάθηκαν μετά τη δοκιμή με το παιχνίδι Dota 2 να παίζει σε δυο οθόνες που διαθέτουν το αξεσουάρ και οι οποίες θα είναι ανάλυσης 2160×1280. Με μια πρώτη ματιά μπορεί η πουά εμφάνιση να φαίνεται κακόγουστη και αποτρεπτική για την αγορά, αλλά υπάρχει τεχνικός λόγος γι’αυτό.

Μάλιστα, πολλοί χρήστες, μέσω Reddit (απ’όπου και οι φωτογραφίες) επιβεβαιώνουν τις φήμες για το πόσο καλό θα είναι το «παιδί της Valve». Τονίστηκαν αρκετά θετικά στοιχεία, είναι το υψηλό frame-rate, το καλό tracking της κάμερας που παρακολουθεί και γενικότερα σε καλή ποιότητα, ενώ στα αρνητικά συγκαταλέγεται ένας μικρός αποπροσανατολισμός που νιώθει ο χρήστης μόλις βγάλει τη συσκευή.

Σιγά, δε χάλασε κι ο κόσμος…

Κώστας Χανδρινός

Share
Published by
Κώστας Χανδρινός