Costa Mesa, CALIF. (Oct. 19, 2020) – Σε συνέχεια της παρουσίασης του πρώτου μέρους της συλλογής τον Σεπτέμβριο, η Vans -το αυθεντικό action sports brand- και το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Νέας Υόρκης (MoMA) παρουσιάζουν με υπερηφάνια το δεύτερο μέρος της ξεχωριστής αυτής συλλογής ένδυσης και υπόδησης, όπου αντλούν έμπνευση από τα σπουδαία έργα των Edvard Munch, Jackson Pollock, Lybov Popova και Faith Ringgold. Τα επιλεγμένα έργα αποτυπώθηκαν με σεβασμό προς τους καλλιτέχνες, σε μοντέλα υπόδησης Vans Classic και προϊόντα ένδυσης.
«Με το MoMA είχαμε μια όμορφη και αληθινή συνεργασία, τόσο στην επιλογή των έργων, όσο και των υποδημάτων, για να διασφαλίσουμε μια αυθεντική σύνδεση μεταξύ της τέχνης και των μοντέλων που επιλέξαμε ως καμβάδες» είπε η Angie Dita, Vans Head of Global Footwear Design for Lifestyle Footwear. «Η Faith Ringgold συνεργάστηκε στενά με τη σχεδιαστική ομάδα της Vans και τις ομάδες του MoMA, για να διηγηθεί ιστορίες μέσα από τις λεπτομέρειες και χρησιμοποιώντας την τεχνική quilt boarders κατάφερε να αποδώσει το εννοιολογικό πλαίσιο του έργου της σε ένα μοντέλο Vans».
Ο Edvard Munch είναι γνωστός για το έργο του «The Scream, 1895», που καταγράφει την «απέραντη κραυγή της φύσης» και την αγωνία. Μια εκτυπωμένη έκδοση αυτού του έργου έχει εφαρμοστεί προσεκτικά σε κάθε μία από τις πλευρές του μοντέλου Vans Era, σε επαναλαμβανόμενο μοτίβο. Το ίδιο μοτίβο παρουσιάζεται και στο σακίδιο Old Skool, σε κοντομάνικο T-shirt και σε φούτερ, συμπληρώνοντας τη συλλογή.
Ο Jackson Pollock ήταν πρωτοπόρος του action painting, τεχνική με την οποία έριχνε μπογιά στον καμβά του από ψηλά, με γρήγορες και αποφασιστικές κινήσεις. Το έργο του «One: Number 31, 1950» έχει μεταμορφώσει το Vans Authentic, με μια εντυπωσιακή αποτύπωσή του στο πάνω μέρος και στα πλαϊνά του μοντέλου. Η συλλογή ολοκληρώνεται με την απόδοση του έργου σε ένα κοντομάνικο πουκάμισο με ψηφιακή εκτύπωση κι ένα καπέλο camper style.
Η Popova προσέγγιζε τη ζωγραφική ως μια «δομή» από χρώμα, γραμμές και σχήματα, προκειμένου να δημιουργεί ένα πολυδιάστατο αποτέλεσμα, που εξέφραζε κίνηση και δυναμισμό. Για τη συνεργασία της Vans με το MoMA, το έργο «Untitled, 1917» της Popova έχει αποτυπωθεί στο πάνω και πλαϊνό μέρος του μοντέλου Vans Sk8-Hi, με σκοπό να μεταφέρει με επιτυχία και σε όλο του το μεγαλείο, το avant-garde όραμά της. Η συλλογή με το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει επίσης μία μπλούζα fleece και ένα ringer T-shirt.
Η Faith Ringgold είναι φημισμένη ζωγράφος, συγγραφέας, γλύπτης, performance artist, εκπαιδευτικός και ακτιβίστρια, που μέσα από τα έργα της αποτυπώνει την εμπειρία της γύρω από τον ρατσισμό και την κοινωνική αδικία. Οι επιμελητές της Vans και του MoMA συνεργάστηκαν στενά με τη Ringgold, για να αναδείξουν τις φεμινιστικές αφίσες της. Συγκεκριμένα, η αφίσα «Woman Free Yourself 1971» καλύπτει την αριστερή πλευρά του μοντέλου Vans Era, ενώ η αφίσα «Freedom Woman Now 1971» τη δεξιά, αναδεικνύοντας τα αιτήματα της Angela Davis κατά τη σύλληψή της.
Οι ισχυρές φράσεις της Ringgold παρουσιάζονται επίσης σε ένα bucket καπέλο δύο όψεων κι ένα μακρυμάνικο μπλουζάκι. Ένα δεύτερο μοντέλο υποδημάτων, το Classic Slip-On είναι εμπνευσμένο από το έργο της Ringgold «Seven Passages to a Flight», που δημιουργήθηκε τη δεκαετία του 1990. Στο πλαϊνό αυτού του μοντέλου υπάρχει ένα απόσπασμα από την Ringgold, τυπωμένο στον δικό της γραφικό χαρακτήρα, που αναγράφει: «My mother said I’d have to work twice as hard to go half as far.»
Η Vans και το MoMA ενώνουν τις δυνάμεις τους με υπερηφάνια φέτος το φθινόπωρο, για να υποστηρίξουν τη δημιουργική έκφραση και να συμβάλλουν στην πρόοδο του εκπαιδευτικού χαρακτήρα της τέχνης μέσα από αυτή τη συλλογή.
Το δεύτερο μέρος της συλλογής Vans and MoMA, θα είναι διαθέσιμο από τις 11 Νοεμβρίου στα επίσημα καταστήματα της Vans στο Athens Metro Mall, στα νέα καταστήματα Golden Hall και Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη και στο Nicosia Mall στην Κύπρο, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής.
Σχετικά με τη Vans
Η Vans®, brand της εταιρείας VF, είναι ένα αυθεντικό action sport brand υπόδησης, ένδυσης και αξεσουάρ. Οι αυθεντικές συλλογές της Vans® πωλούνται σε 97 χώρες μέσω ενός δικτύου θυγατρικών εταιρειών και διανομέων. Η Vans® διαθέτει περισσότερα από 2.000 καταστήματα λιανικής παγκοσμίως. To brand προωθεί τη δημιουργική έκφραση της νεανικής street κουλτούρας μέσω των action sports, της τέχνης και της μουσικής, προσφέροντας προοδευτικές πλατφόρμες, όπως τις: Vans Checkerboard Day, Vans Park Series, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans Custom Culture, αλλά και τον πολυχώρο δημιουργικής έκφρασης και μουσικό προορισμό, το “House of Vans”.