Categories: SPONSORED

Η L’Oréal ανακηρύχθηκε για έβδομη φορά από το Ινστιτούτο Ethisphere μία από τις πιο ηθικές εταιρείες παγκοσμίως

Η L’Oréal ανακοίνωσε ότι αναγνωρίστηκε από το Ινστιτούτο Ethisphere, παγκόσμιο ηγέτη στον καθορισμό και την προώθηση των προτύπων ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών, ως World’s Most Ethical Company® (μία από τις Πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως) για το 2016.

Ο τίτλος World’s Most Ethical Companies επιβραβεύει εταιρείες που ευθυγραμμίζουν τις αρχές με τη δράση, εργάζονται ακούραστα για να καθιστούν την εμπιστοσύνη μέρος του εταιρικού τους DNA και διαμορφώνουν έτσι τα μελλοντικά πρότυπα του κλάδου, υιοθετώντας από σήμερα τις βέλτιστες πρακτικές του αύριο.

Ο Jean-Paul Agon, Πρόεδρος και CEO, δήλωσε: “Θεωρούμε τιμή μας το γεγονός ότι λαμβάνουμε αυτή την αναγνώριση από το Ethisphere, θα αποτελεί πηγή υπερηφάνειας για όλους τους εργαζομένους της L’Oréal. Τα τελευταία 10 χρόνια, βλέπουμε ότι αυξάνονται οι προσδοκίες να συμπεριφέρονται ηθικά οι εταιρείες. Τα επόμενα 10 χρόνια πιστεύουμε ότι η ηθική δεν θα αποτελεί πια κάτι που είναι “καλό να έχεις”, αλλά θεμελιώδη προϋπόθεση για την άδεια λειτουργίας οποιασδήποτε εταιρείας. Για τις εταιρείες που αναλαμβάνουν ηγετικό ρόλο σε αυτό τον τομέα, αυτό θα αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα”.

Ο Emmanuel Lulin, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Δεοντολογίας, δήλωσε: “Αυτή η έβδομη αναγνώριση ενισχύει την πεποίθησή μας ότι μια εταιρεία που έχει τη σωστή κουλτούρα ακεραιότητας αξίζει πολύ περισσότερο. Οι τέσσερις Ηθικές Αρχές της L’Oréal – Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος και Διαφάνεια – μας βοηθούν να λαμβάνουμε καλύτερες αποφάσεις και να ανταποκρινόμαστε στις ηθικές προκλήσεις του σήμερα και του αύριο.

Οι εταιρείες εμπιστεύονται το Ethisphere, για να βελτιώνει συνεχώς και να αξιολογεί τα πρότυπα επαγγελματικής συμπεριφοράς. Αυτές που αναλαμβάνουν ηγετικό ρόλο σε τομείς, όπως η συμμετοχή στα κοινά, η ακεραιότητα και η διαφάνεια, δημιουργούν περισσότερη αξία για τους επενδυτές, τις κοινωνίες, τους πελάτες και τους εργαζομένους τους, εδραιώνοντας έτσι ένα βιώσιμο επιχειρηματικό πλεονέκτημα“, εξηγεί ο CEO του Ethisphere, Timothy Erblich. “Συγχαρητήρια σε όλους στη L’Oréal για την αναγνώριση ως μία από τις Πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως.

Η αξιολόγηση των Πιο Ηθικών Εταιρειών Παγκοσμίως βασίζεται στο πλαίσιο Ethics Quotient™ (EQ, Δείκτης Ηθικής) του Ινστιτούτου Ethisphere που αναπτύχθηκε μετά από πολυετή έρευνα και αξιολογήθηκε  και τελειοποιήθηκε από εξειδικευμένους συμβούλους. Το EQ αποτελεί ένα ποσοτικό μέσο που αξιολογεί την απόδοση μιας εταιρείας με αντικειμενικό, συνεπή και τυποποιημένο τρόπο. Οι πληροφορίες που συλλέγονται παρέχουν δειγματοληπτικά στοιχεία που βασίζονται σε καθοριστικά κριτήρια θεμελιωδών ικανοτήτων, αντί για πτυχές πού αφορούν εταιρική διακυβέρνηση, ρίσκο, αειφορία, συμμόρφωση και ηθικής.

Όλες οι εταιρείες που συμμετέχουν στη διαδικασία βαθμολογούνται σε πέντε κατηγορίες-κλειδιά: πρόγραμμα ηθικής και συμμόρφωσης (35%), εταιρική κοινωνική ευθύνη και υπευθυνότητα (20%), ηθική κουλτούρα (20%), διακυβέρνηση (15%) και ηγεσία, καινοτομία και φήμη (10%).

Μπορείτε να βρείτε τον ολοκληρωμένο κατάλογο των Πιο Ηθικών Εταιρειών Παγκοσμίως για το 2016 στη διεύθυνση http://worldsmostethicalcompanies.ethisphere.com/honorees/.

Πληροφορίες για την Ηθική στη L’Oréal

Η συμπεριφορά μιας εταιρείας είναι εξίσου σημαντική με τις οικονομικές της επιδόσεις και την ποιότητα των προϊόντων της. Η L’Oréal βασίζεται σε θεμελιώδεις ηθικές αρχές – Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος, Διαφάνεια – οι οποίες διαμορφώνουν την κουλτούρα και υποστηρίζουν τη φήμη της. Η L’Oréal φιλοδοξεί να αποτελεί μια υποδειγματική εταιρεία σε όλο τον κόσμο και να ενσωματώνει την ηθική στο επίκεντρο των επιχειρηματικών της πρακτικών.

  • Το 2000, η L’Oréal ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες στη Γαλλία που θέσπισαν Κώδικα Δεοντολογίας και το 2007 διόρισε Γενικό Διευθυντή Δεοντολογίας.
  • Το 2008, ο Πρόεδρος και CEO της L’Oréal, Jean-Paul Agon, τιμήθηκε με το έγκριτο βραβείο Stanley C. Pace Leadership in Ethics.
  • Το 2014, η L’Oréal παρουσίασε την 3η έκδοση του Κώδικα Δεοντολογίας της, ο οποίος είναι πλέον διαθέσιμος σε 45 γλώσσες και στο σύστημα Braille στα Αγγλικά και στα Γαλλικά, καθώς και ένα νέο ηλεκτρονικό σεμινάριο για θέματα ηθικής σε 22 γλώσσες.
  • Το 2015, ο Γενικός Διευθυντής Δεοντολογίας της L’Oréal, Emmanuel Lulin, έλαβε το έγκριτο βραβείο Carol. R. Marshall Innovation in Ethics.
  • Η L’Oréal είναι μια εταιρεία Global Compact LEAD, μία από τις 100 εταιρείες που περιλαμβάνονται στο χρηματιστηριακό δείκτη Global Compact 100 κι έχει συνυπογράψει το Women’s Empowerment Principles, μία πρωτοβουλία της υπηρεσίας UN Women και του UN Global Compact (Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ).
  • Η L’Oréal διοργανώνει κάθε χρόνο μια Ημέρα Ηθικής, στη διάρκεια της οποίας εργαζόμενοι από όλο τον κόσμο μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με τον Πρόεδρο και CEO της L’Oréal, καθώς και με το Γενικό Διευθυντή της χώρας τους για θέματα ηθικής.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ηθική στη L’Oréal: http://www.loreal.com/aroup/aovernance/actinq-ethicallv.asox

Πληροφορίες για τη L’Oréal

Η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά εδώ και περισσότερα από 105 χρόνια. Διαθέτοντας ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο αποτελούμενο από 32 διεθνείς, διαφορετικές και συμπληρωματικές μάρκες, ο Όμιλος κατέγραψε πωλήσεις ύψους 25,26 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2015 και απασχολεί 78.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία καλλυντικών προϊόντων στον κόσμο, η L’Oréal δραστηριοποιείται σε όλα τα δίκτυα διανομής: καταστήματα ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολογήτων ειδών και επώνυμα καταστήματα λιανικής.

Το τμήμα έρευνας και καινοτομίας, καθώς και μια αποκλειστική ερευνητική ομάδα 3.700 ατόμων, βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής της L’Oréal και εργάζονται για να ικανοποιούν τις επιθυμίες ομορφιάς σε όλο τον κόσμο και να προσελκύσουν ένα δισεκατομμύριο νέους καταναλωτές τα προσεχή χρόνια. Η νέα δέσμευση βιωσιμότητας της L’Oréal για το 2020 “Sharing Beauty with All” θέτει φιλόδοξους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου. www.loreal.com

Το Ινστιτούτο Ethisphere® είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στον καθορισμό και την προώθηση των προτύπων ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών που τροφοδοτούν τον εταιρικό χαρακτήρα, την εμπιστοσύνη στην αγορά και την επιχειρηματική επιτυχία. Το Ethisphere έχει βαθιά εξειδίκευση στην αξιολόγηση και τον καθορισμό θεμελιωδών προτύπων ηθικής, χρησιμοποιώντας πληροφορίες βασισμένες σε στοιχεία, οι οποίες βοηθούν τις εταιρείες να βελτιώνουν τον εταιρικό χαρακτήρα.

Το Ethisphere επιβραβεύει τα κορυφαία επιτεύγματα μέσω του προγράμματος αναγνώρισης World’s Most Ethical Companies®, παρέχει μια κοινότητα ειδικών στον κλάδο με τη Συμμαχία Επιχειρηματικής Ηθικής (Business Ethics Leadership Alliance, BELA) και προβάλλει τις τάσεις και τις βέλτιστες πρακτικές σε θέματα ηθικής δημοσιεύοντας το περιοδικό Ethisphere. Περισσότερες πληροφορίες για το Ethisphere μπορείτε να βρείτε στο: http.//ethisphere.com.

Η συμπεριφορά μιας εταιρείας είναι εξίσου σημαντική με τις οικονομικές της επιδόσεις και την ποιότητα των προϊόντων της. Η L’Oréal βασίζεται σε θεμελιώδεις ηθικές αρχές – Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος, Διαφάνεια – οι οποίες διαμορφώνουν την κουλτούρα και υποστηρίζουν τη φήμη της. Η L’Oréal φιλοδοξεί να αποτελεί μια υποδειγματική εταιρεία σε όλο τον κόσμο και να ενσωματώνει την ηθική στο επίκεντρο των επιχειρηματικών της πρακτικών.

  • Το 2000, η L’Oréal ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες στη Γαλλία που θέσπισαν Κώδικα Δεοντολογίας και το 2007 διόρισε Γενικό Διευθυντή Δεοντολογίας.
  • Το 2008, ο Πρόεδρος και CEO της L’Oréal, Jean-Paul Agon, τιμήθηκε με το έγκριτο βραβείο Stanley C. Pace Leadership in Ethics.
  • Το 2014, η L’Oréal παρουσίασε την 3η έκδοση του Κώδικα Δεοντολογίας της, ο οποίος είναι πλέον διαθέσιμος σε 45 γλώσσες και στο σύστημα Braille στα Αγγλικά και στα Γαλλικά, καθώς και ένα νέο ηλεκτρονικό σεμινάριο για θέματα ηθικής σε 22 γλώσσες.
  • Το 2015, ο Γενικός Διευθυντής Δεοντολογίας της L’Oréal, Emmanuel Lulin, έλαβε το έγκριτο βραβείο Carol. R. Marshall Innovation in Ethics.
  • Η L’Oréal είναι μια εταιρεία Global Compact LEAD, μία από τις 100 εταιρείες που περιλαμβάνονται στο χρηματιστηριακό δείκτη Global Compact 100 κι έχει συνυπογράψει το Women’s Empowerment Principles, μία πρωτοβουλία της υπηρεσίας UN Women και του UN Global Compact (Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ).
  • Η L’Oréal διοργανώνει κάθε χρόνο μια Ημέρα Ηθικής, στη διάρκεια της οποίας εργαζόμενοι από όλο τον κόσμο μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με τον Πρόεδρο και CEO της L’Oréal, καθώς και με το Γενικό Διευθυντή της χώρας τους για θέματα ηθικής.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ηθική στη L’Oréal: http://www.loreal.com/aroup/aovernance/actinq-ethicallv.asox

Πληροφορίες για τη L’Oréal

Η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά εδώ και περισσότερα από 105 χρόνια. Διαθέτοντας ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο αποτελούμενο από 32 διεθνείς, διαφορετικές και συμπληρωματικές μάρκες, ο Όμιλος κατέγραψε πωλήσεις ύψους 25,26 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2015 και απασχολεί 78.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία καλλυντικών προϊόντων στον κόσμο, η L’Oréal δραστηριοποιείται σε όλα τα δίκτυα διανομής: καταστήματα ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολογήτων ειδών και επώνυμα καταστήματα λιανικής.

Το τμήμα έρευνας και καινοτομίας, καθώς και μια αποκλειστική ερευνητική ομάδα 3.700 ατόμων, βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής της L’Oréal και εργάζονται για να ικανοποιούν τις επιθυμίες ομορφιάς σε όλο τον κόσμο και να προσελκύσουν ένα δισεκατομμύριο νέους καταναλωτές τα προσεχή χρόνια. Η νέα δέσμευση βιωσιμότητας της L’Oréal για το 2020 “Sharing Beauty with All” θέτει φιλόδοξους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου. www.loreal.com

Το Ινστιτούτο Ethisphere® είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στον καθορισμό και την προώθηση των προτύπων ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών που τροφοδοτούν τον εταιρικό χαρακτήρα, την εμπιστοσύνη στην αγορά και την επιχειρηματική επιτυχία. Το Ethisphere έχει βαθιά εξειδίκευση στην αξιολόγηση και τον καθορισμό θεμελιωδών προτύπων ηθικής, χρησιμοποιώντας πληροφορίες βασισμένες σε στοιχεία, οι οποίες βοηθούν τις εταιρείες να βελτιώνουν τον εταιρικό χαρακτήρα.. Το Ethisphere επιβραβεύει τα κορυφαία επιτεύγματα μέσω του προγράμματος αναγνώρισης World’s Most Ethical Companies®, παρέχει μια κοινότητα ειδικών στον κλάδο με τη Συμμαχία Επιχειρηματικής Ηθικής (Business Ethics Leadership Alliance, BELA) και προβάλλει τις τάσεις και τις βέλτιστες πρακτικές σε θέματα ηθικής δημοσιεύοντας το περιοδικό Ethisphere. Περισσότερες πληροφορίες για το Ethisphere μπορείτε να βρείτε στο: http.//ethisphere.com.

Στέλλα Σαρρή

Share
Published by
Στέλλα Σαρρή
Tags: L’Oréal