Categories: ΜΟΔΑ

Γοβάκια μόνο για πριγκίπισσες

Η Ναταλία Γκαβέζου γράφει για πριγκιπικά παπούτσια

Στο πλαίσιο του γενικότερου ενθουσιασμού που συνόδευσε την κυκλοφορία της live action εκδοχής της Σταχτοπούτας από την Disney (τα ρούχα! Ο Richard Madden πρίγκιπας! Τα μαλλιά της Cate Blanchett! ΤΑ ΡΟΥΧΑ!), φυσικά και δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο το αξεσουάρ τοτέμ, ο καταλύτης της ιστορίας και του happily ever after, το γυάλινο γοβάκι. Βέβαια στην κανονική ζωή έπρεπε να γίνει μια μικρή τροποποίηση, δεδομένου πως σύμφωνα με κάποιους πρόχειρους υπολογισμούς το να φοράς ένα γυάλινο δωδεκάποντο είναι ίσως περισσότερο άβολο και από το να φοράς δωδεκάποντο από το ζάρα (συγγνώμη inditex μου, αλλά κάνε κάτι με τις σόλες, φιλικά στο λέω).

Εννιά διάσημοι σχεδιαστές παπουτσιών λοιπόν, κλήθηκαν, σε συνεργασία με το Saks Fifth Avenue ,να δώσουν την δική τους εκδοχή του παπουτσιού που κίνησε ολόκληρο βασίλειο στην αναζήτηση του κατάλληλου πατουσακίου, και αυτά είναι τα αποτελέσματα.

Jerome Rousseau
O Rousseau έκανε την ανατροπή, και στο άκουσμα της λέξης σταχτοπούτα, δεν έπαιξε με το γυάλινο του όλου, αλλά με τα μεσάνυχτα. Σκούρο ‘midnight blue’ απλό πέδιλο, φυσικά λίγο στρασωτό και αυτό, γενικά η Cinderella μάλλον τα ήθελε τα bling bling της απ ότι καταλαβαίνω.

Jimmy Choo
Στο επόμενο βήμα, φαντάζομαι την Sandra Choi να λαξεύει γυαλί (ή ότι το κάνουν το γυαλί) με τα ίδια της τα χέρια για να μπορέσει να το τοποθετήσει πάνω στο παπούτσι, φαντάζομαι αυτός ο κρύσταλλος έχει τοποθετηθεί με οξυγονοκόλληση για να μην κυλήσει στο πάτωμα, αλλά αν θέλω ένα παπούτσι από αυτά να δω φορεμένο, εδώ είναι. Κατά προτίμηση από την Sarah Jessica Parker.

Nicolas Kirkwood
Δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική, τον αγαπώ, είναι και μέντορας της Webster, πως μπορεί να κάνει λάθος; Τοποθέτησε στρατηγικά και έναν φιόγκο στο πίσω μέρος, σαν να θέλει να βεβαιωθεί ότι θα με καλοπιάσει. Επίσης στο μέσο του παπουτσιού, σπάει λίγο και το γκλίτερ (να ήταν όρος στην συνεργασία άραγε το τόσο γκλίτερ;) για λίγη δαντέλα, έτσι για την διαφοροποίηση.

Paul Andrew
A, να και το αγαπημένο μου της συλλογής. ΦΥΣΙΚΑ υπάρχει και εδώ ένα τακούνι γεμάτο με Swarovski, όμως με την χρήση του PVC στο μεγαλύτερο μέρος του υπόλοιπου παπουτσιού επέρχεται μια ισορροπία, και γίνεται μια γόβα εύκολα φορέσιμη και εκτός του context ενός παραμυθιού.

Rene Caovilla
Αν μη τι άλλο να ποιος πήρε κυριολεκτικά το θέμα του ‘σχεδιάζω παπούτσι για παραμύθι’. Τόσο η διαφορετικότητα των χρωμάτων (επιτέλους κάτι όχι άσπρο), τόσο και το ίδιο το σχέδιο που θυμίζει slipper προηγούμενων αιώνων, δίνουν μια αίσθηση πιο πολύ υλοποιημένης τέχνης, παρά ενός αξεσουάρ με πιθανότητα χρήσης στην καθημερινή ζωή.

Salvatore Ferragamo
‘Ελάτε παιδάκια να σας δείξω πως γίνεται χωρίς να βάλετε πάνω ό, τι έχετε στο στούντιο σας και δεν ξέρατε πως να χρησιμοποιήσετε’. Aυτό φέρεται να είπε ο Giornetti πριν πιάσει το μαύρο(!) σουεντ από το ράφι και δημιουργήσει το πιο λεπτομερές τακούνι απ όλα, γιατί κάποιος πρέπει να διαφοροποιηθεί από τους υπόλοιπους, για να υπάρχει ενδιαφέρον.

Stuart Weitzman
Και στο τέλος έστριψε ο Weitzman από την γωνία και σκέφτηκε ότι οκ, θα βάλει φυσικά και αυτός Swarovski πάνω σε λευκό καμβά, duh, αλλά θα το κάνει σε μποτάκι, γιατί ποιος ξέρει, μπορεί να είχε γίνει χειμώνα ο χορός, δεν υπάρχουν μαρτυρίες, και αν είχε κρύο τι θα έκανε η Σταχτοπούτα με τα δαχυλάκια έξω; Ασε που μετά χάνει και το ένα, θα κρύωνε, δεν συμφέρει.

Alexandre Birdman
Μίνιμαλ, διακριτικό, οριακά φορεμένο και από νύφη στην ‘πιο ξεχωριστή μέρα της ζωής της’, το σχέδιο του Birdman είναι μια απλή μυτερή γόβα με την δόση μαγείας να βρίσκεται στο πασπαλισμένο με γκλίτερ τακούνι και στο παιχνίδισμα με τα κοψίματα στα πλάγια.

Charlotte Olympia
Το στοίχημα ‘το παπούτσι της Olympia θα είναι δίσολο, με θιάπα μπροστά’ δίνει μικρότερη απόδοση και από ότι τα φαβορί της Eurovision την μέρα πριν τον τελικό. Διάφανο, για να δίνει την αίσθηση του γυάλινου φαντάζομαι, και γεμάτο στρασάκια, το λες ίσως και το πιο πλουραλιστικό της συλλογής.

Μπόλικη μόδα από την ομάδα του fashionism.gr και την Χρύσα Οικονομοπούλου εδώ!

Χρύσα Οικονομοπούλου

Share
Published by
Χρύσα Οικονομοπούλου