Categories: ΜΟΔΑFeatured

Popaganda Fashion Week #1

£1.500.000 ως καθαρό κέρδος και πωλήσεις άνω των 15 εκατομμυρίων λιρών στο αγοραστικό κοινό της Αμερικής, μετράει η εταιρία της Βικτόρια Μπέκαμ, κερδίζοντας το στοίχημα με τους χρηματιστηριακούς αγοραστές της, μετά από την ζημία ύψους 1,6 εκατομμυρίων λιρών που υπέστη ο οίκος της, το 2011. Η αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων όπως η Βικτόρια ισχυρίζεται, οφείλεται στην έναρξη του θυγατρικού line Victoria by Victoria Beckham, το οποίο εισήχθη στην αγορά το 2011.

58 ετών είναι πλέον, ο φωτογράφος Μάριο Τεστίνο όπου χρίστηκε “Αξιωματικός Τιμής του Τάγματος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας” (OBE) προς τιμή του συνολικού έργου που έχει προσφέρει στον κόσμο της Αισθητικής, καθώς ο διάσημος φωτογράφος,  έχει στο ενεργητικό του τα επίσημα πορτρέτα αρραβώνων  του πρίγκιπα Κάρολου και της Λαίδης Νταϊάνα, καθώς και την αποκλειστική φωτογράφιση της πριγκίπισσας Νταϊάνα, μόλις πέντε μήνες πριν τον τραγικό θάνατο της.

22 Οκτωβρίου του 2013, το πλήθος, θα έχει την χαρά να απολαύσει την οσκαρική, Κέιτ Γουίνσλετ, σε ένα αφιέρωμα-φωτιά, για την Αμερικάνικη Vogue. Η Αμερικανίδα ηθοποιός, που πρόσφατα κηρύχθηκε ως μια από τις “Καλύτερες Ηθοποιούς όλων των Εποχών”, ξετυλίγει την ζωή της στην συντάκτρια Βίκυ Γούντς, ενώ μιλάει για τις δυο ολοκαίνουργιες ταινίες όπου πρωταγωνιστεί, τον νέο της σύζυγο και τον ερχομό του αγγέλου της.

14 μέρες κρατάνε τα γυρίσματα για ένα(!) επεισόδιο της ψυχολογικής σειράς American Horror Story, δηλώνει η καθηλωτική Τζέσικα Λάνκγ, στο περιοδικό Interview, ενώ παρά τα 64 χρόνια της, ποζάρει γεμάτη λαγνεία για τον φακό του Στέβεν Παλ, φορώντας δημιουργίες των Πράντα, Αρμάνι και Μπλανίκ και αποκαλύπτει πως για την ίδια “η υποκριτική είναι ένας είδος εξερεύνησης συναισθημάτων, μια βουτιά στο κενό, μια μορφή ψυχοθεραπείας προσπαθώντας να αγγίξεις τα πράγματα που βρίσκονται στον πυθμένα της κάθε περίπτωσης”.

16 Oκτωβρίου, είναι η ημερομηνία όπου οι φανατικοί της μόδας και τις ελέκτρο μουσικής είχαν την χαρά, να μπορούν να μπουν σε δημιουργίες της σειράς Versus του οίκου Βερσάτσε, σχεδιασμένες από την M.I.A. Η καλλιτεχνική διευθύντρια του διάσημου ιταλικού brand Ντονατέλα Βερσάτσε, ανακοίνωσε την συνεργασία της με την διάσημη μουσική παραγωγό, λέγοντας πως η “M.I.A είναι κύρια αντιπρόσωπος του street style και της loud μουσικής σκηνής. Στο πρόσωπο της ξετυλίγεται όλη η φιλοσοφία του οίκου Βερσάτσε, δηλαδή ο δυναμισμός σε συνάρτηση με την μουσική, τα ζωηρά χρώματα και την “χρυσή” αισθητική που διακατέχει τον οίκο”.

20 χρόνια φιλίας μετράει η Γκούινεθ Πάλτροου με τον σχεδιαστή Μάικλ Κόρς και σκέφτηκαν να σφραγίσουν αυτή τους την επέτειο με μια αποκλειστική συνεργασία για τον διαδικτυακό ιστότοπο της Γκουίνεθ, goop.com. Πρόκειται για έναν ιντερνετικό κόσμο εμπνευσμένο από την ζωή της διάσημης ηθοποίου και για αυτό το λόγο ο Αμερικανός σχεδιαστής αποφάσισε να εμπνευστεί από την γκαρνταρόμπα της Πάλτροου, δημιουργώντας μια μοναδική κολεξιόν για τα ερχόμενα Χριστούγεννα, σε προσιτές τιμές αποκλειστικά για τις αναγνώστριες του ιστότοπου.

318,000,000,000 δολάρια προβλέπεται να είναι ο τζίρος και οι πωλήσεις για τις εταιρίες πολυτελών αγαθών για το έτος 2013, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα αγοράς της ερευνητικής εταιρίας Euromonitor στο άρθρο της Passport: Luxury Goods. H εταιρία πιστοποιεί πως μέχρι στιγμής οι πωλήσεις σε πολυτελή προϊόντα ξεπερνάνε τα 195 δισεκατομμύρια λίρες σε όλο τον κόσμο ενώ πιστοποιεί αναδυόμενες αγορές στην Ασία με την επικεφαλής της έρευνας Φλέρ Ρόμπερτς να δηλώνει πως “η αύξηση των αγορών οφείλεται σε αναδυόμενους οικονομικούς επιχειρησιακούς  κολοσσούς πρώτων υλών όπως η Κίνα, η Μαλαισία και Ινδία”.

40 μοναδικές δημιουργίες, θα αποτελούν την κολεξιόν του σούπερμοντελ Κέιτ Μος για λογαριασμό της εταιρίας Topshop. Η Βρετανίδα καλλονή αποφάσισε να συνεργαστεί για ακόμη μια φορά με το high-street κολοσσό έπειτα από 3 χρόνια αποχής από την τελευταία τους συνεργασία. Οι δημιουργίες θα έχουν κύρια πηγή έμπνευσης την καθημερινότητα της Μος, ενώ για χάρη του συγκεκριμένου πρότζεκτ θα συνεργαστεί με τους Κέιτ Φίλαν και Κέιτι Ίνγλαντ της Βρετανικής Vogue.

1997, ήταν η χρονιά που χώρισε ο Τζόνυ Ντέπ με την Κέιτ Μός, έπειτα απο τρία χρόνια σκανδαλοθηρικής σχέσης. Πλέον, 16 χρόνια μετά, το πρώην και πιο “όμορφο” ζευγάρι των ‘90ς, φημολογείται πως θα συνεργαστεί για τις ανάγκες του νέου μουσικού κλιπ του Πώλ ΜακΚάρτνι, με τίτλο “Quennie Eye”, ενώ πηγές λένε πως στο καστ του κλιπ συμπεριλαμβάνεται η Μέριλ Στρίπ και ο Γκάρι Μπάρλοου.

48,5% της βρετανικής κοινής γνώμης συγκέντρωσε στο πρόσωπο του ο Ντέιβιντ Μπόουι, ποσοστό που τον κήρυξε “Τον Πιο Καλοντυμένο Βρετανό στην Ιστορία” του έθνους σύμφωνα με έρευνα του BBC History Magazine, με την Τυδωρική βασίλισσα Ελισάβετ Α’ (βλ. Golden Age), να έρχεται σε δεύτερη θέση. Ο συντάκτης του περιοδικού Ρόμπ Αττάρ δήλωσε πως “ο Μπάουι κατάφερε να ξεπεράσει ένα βασιλιά, δύο βασίλισσες και πολιτικούς βαρέων-βαρών για να θριαμβεύσει στην ψηφοφορία, με αυτό τον τρόπο χτύπησε ένα μεγάλο στοίχημα για τον 20ο και 21ο αιώνα της ιστορίας της μόδας!”

250 καταστήματα της “μασίβ” εταιρίας H&M, θα έχουν την χαρά να φιλοξενήσουν δημιουργίες της Ιζαμπέλ Μαράν από τις 14 Νοεμβρίου. “Για εμένα αυτή η συνεργασία είναι μια ευκαιρία, να δείξω αυτό που αγαπώ μέσα από τις συλλογές μου και να το μοιραστώ με το ευρύ κοινό. Μάλιστα, πολλοί άνδρες με ρωτούσαν, γιατί δεν κάνετε και ανδρικές συλλογές; γιατί στην πραγματικότητα δεν έκανα ποτέ μια ολοκληρωμένη ανδρική κολεξιόν, οπότε αυτή θα είναι η πρώτη φορά και θα είναι για την Η&Μ”, τόνισε η Γαλλίδα σχεδιάστρια στο αποκλειστικό βίντεο “Meet Isabel Marant” που μόλις κυκλοφόρησε στο επίσημο κανάλι της πολυεθνικής στο YouTube.

400 χρόνια ενεργούς ιστορίας μετράει ο θρυλικός οίκος κοσμημάτων Μελέριο ντι Μελλέ. Ο συγγραφέας Βινσέτ Μευλάν ανιχνεύει το έπος και το βασιλικό συστατικό της Μελέριο στο βιβλίο “Joaillier de Reines”, αποκαλύπτοντας την ιστορία των 14 γενεών της οικογένειας Μελέριο και πως κατάφεραν οι δημιουργίες του οίκου να γίνουν σήματα κατατεθέν για ιστορικές μορφές όπως η Μαρία-Αντουανέτα και η πριγκίπισσα Ματθίλντη.

33 εξώφυλλα, μετρά η Κέιτ Μος για τη Βρετανική Vogue και 20 χρόνια μετά το πρώτο εξώφυλλο της για το περιοδικό, στις 16 Οκτωβρίου, η διευθύντρια της Βρετανικής Βίβλου της Μόδας, Αλεξάντρα Σέλμαν, καλωσόρισε την Βρετανίδα καλλονή στην συντακτική ομάδα του περιοδικού. Με την εμπειρία που διακατέχει την Κέιτ Μος, διασφαλίζεται μια νέα εικόνα για το μέλλον της Αγγλικής Μόδας μέσα από την επιρροή του περιοδικού στο κοινό.

1987 ήταν το έτος που ιδρύθηκε η εταιρία γυαλιών Oliver People και με αφετηρία αυτή την χρονιά και τόπο έναρξης το Λος Άντζελες, ξετυλίγεται η ιστορία του διάσημου οίκου στο βιβλίο “Los Angeles Friendly Fashion Guide” της Κάρολ Σαμπά. Μαζί με το βιβλίο ο αναγνώστης θα παραλάβει το χαρακτηριστικό ζευγάρι γυαλιών ηλίου, “Braveman”, ένα unisex σχέδιο με cult αισθητική, πολύχρωμους καθρέφτες ως φακούς και μεταλλικές λεπτομέρειες που αντιπροσωπεύει απόλυτα την φιλοσοφία της ζωής στην Καλιφόρνια.

68,30 ευρώ κοστίζει η ανανεωμένη έκδοση του επικού αρώματος “Trésor” του οίκου Λανκόμ. Η ιδέα της ανανέωσης του αρώματος από την Ντομινίκ Ροπιόν βασίστηκε στην “γλυκιά αίσθηση ενός φιλιού” αυξάνοντας τον τόνο των αιχμηρών συστατικών που χρησιμοποιήθηκαν για το άρωμα. Την αίσθηση της απολυτότητας του γαλλικού αρώματος μετενσαρκώνει η Πενέλοπε Κρουζ με τον οίκο να στηρίζει πως η ηθοποιός αντιπροσωπεύει τον ορισμό της “ακαταμάχητης θηλυκότητας”.

15/7/97, ήταν η χρονιά που τερματίστηκε η ζωή του Ιταλού σχεδιαστής Τζιάννι Βερσάτσε. Εν έτη 2013, την ηρεμία της οικογένειας Βερσάτσε, έρχεται να ταράξει η ταινία “House of Versace” μια ταινία βασισμένη στην δύσκολη περίοδο της Ντονατέλα μετά την δολοφονία του αδερφού της. Οι εκπρόσωποι τύπου της Βερσάτσε κάνουν λόγο για προϊών φαντασίας αφού ταινία βασίστηκε στο βιβλίο της Ντέμπορα Μπάλς με τίτλο House of Versace: The Untold Story of Genius, Murder and Survival’ . Στο τρέιλερ της ταινίας, η Ντονατέλα Βερσάτε, που υποδύεται η Τζίνα Γκέρσον, φαίνεται να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών και να είναι μέτοχος μιας καθόλου κολακευτικής ζωής για αυτήν.

16 εκπληκτικές-off the scenes-φωτογραφίες της καμπάνιας του οίκου Chanel για το Φθινόπωρο/Χειμώνας 2013 στον ιστότοπο της Βρετανικής Vogue. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου και φωτογράφος της καμπάνιας, Κάρλ Λάγκερφελντ εμπνεύστηκε για αυτή του την συλλογή από την θρυλική ταινία του Κιούμπρικ “Space Odyssey”, ενώ για τις ανάγκες του vogue.co.uk, το “αστρικό σύμπαν” του μοιράστηκε με τον Ολιβιέ Σέυλεντ.

Κωνσταντίνος Λάσκαρης