Categories: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το μεγάλο “Όχι” του Snapchat

Όταν το Facebook νιώθει πως απειλείται από κάποιο άλλο network, η αντίδραση του είναι να το εξαγοράσει. Εν συνεχεία να το κάνει κάπως σαν τα μούτρα του, γεμίζοντας το με ένα σωρό άχρηστα πράγματα που διαφοροποιούσαν το πάλαι ποτέ ανεξάρτητο app. Δες για παράδειγμα το Instagram. Tagging, Geo-tagging και τελικά διαφημίσεις είναι όσα ακολούθησαν μετά την εξαγορά.

Καθώς οι έρευνες δείχνουν πως οι σημερινοί έφηβοι δεν επιθυμούν να μοιραστούν τα στοιχεία και τα status updates τους στο Facebook, καθώς σε αυτό βρίσκονται οι γονείς και οι συγγενείς τους και θα τα βλέπουν, η εταιρία του Zuckerburg αντιμετωπίζει ένα μεγάλο πρόβλημα. Τόσο μεγάλο που ήθελε να κάνει τη αστρονομική εξαγορά ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων και να αποκτήσει το Snapchat, ένα messaging system πολύ διαδεδομένο στο συγκεκριμένο ηλικιακό target group. Οι άνθρωποι του Snapchat φάνηκαν πιο γενναίοι από αυτούς του Instagram και αρνήθηκαν.

Το Snapchat έχει σήμερα περισσότερους από 5 εκατομμύρια χρήστες και το app του βρίσκεται στο 9% των smartphones της Αμερικής. Αυτό που κάνει το Snapchat είναι πως επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν μηνύματα και φωτογραφίες τα οποία λίγο αφού διαβαστούν από τον παραλήπτη, διαγράφονται. Ό,τι πρέπει για το sexting στο οποίο θέλουν να επιδοθούν οι έφηβοι δηλαδή. Η επιτυχία του είναι δεδομένη καθώς μόλις τον Σεπτέμβριο οι άνθρωποι του Snapchat δήλωσαν πως καθημερινά διαχειρίζονται περί τα 350 εκατομμύρια μηνύματα. Βέβαια πως το Facebook προτείθεται να πληρώσει 3 δις δολάρια για να το εξαγοράσει είναι ακόμη ένας δείκτης και του πόσο καλά πάει, αλλά και πόσο απειλεί το νούμερο ένα social network του πλανήτη.

Νικόλας Μπογιόπουλος

Share
Published by
Νικόλας Μπογιόπουλος