Δεν θα πω ψέματα, είμαι εδώ για το storytelling στις διαφημίσεις, για τα spots που όταν τα βλέπει κάποιος του θυμίζουν κινηματογραφικές ταινίες, για τα spots που φτιάχνονται όχι μόνο για να συστήσουν ένα προϊόν, αλλά προκαλούν συναισθήματα στον θεατή, αυτά που περιέχουν ένα τραγούδι που θα κάνει κάποιος Shazam για να το ανακαλύψει και θα το παίζει μετά στο repeat, όσα είναι film μικρού μήκους που θα κάνουν κάποιον να πατήσει pause, να κοιτάξει στο κενό και να αναλογιστεί για τη ζωή του. Σε αυτή τη κατηγορία διαφημίσεων εμπίπτει και το νέο spot της Cosmote για το WHATS UP που μπορείτε να δείτε από κάτω και έχει ως κεντρικό μήνυμα «Να είσαι εκεί».
Αλλά η επιτυχία του spot δεν είναι μόνο αισθητική, δεδομένου ότι δίνει με τον τρόπο του τη δική του απάντηση στο αιώνια σινεφίλ ερώτημα «στιλ ή ουσία και πλοκή». Ναι στο visual, αλλά ακόμα περισσότερο ναι στο μήνυμα “Να είσαι εκεί”. Απλό, λιτό, απέριττο, ουσιαστικό. Γιατί ποιος ο λόγος να είμαστε συνεχώς διαθέσιμοι και συνδεδεμένοι online στα smartphones μας, αν όχι για τους ανθρώπους που θεωρούμε τη φυλή μας; Ξέρω ότι η απάντηση μπορεί να είναι και για να βλέπουμε cringe content στο Tik Tok και memes για τον καπιταλισμό ή κακοφωτισμένα φαγητά στο instagram και boomer αναρτήσεις των γονιών μας στο Facebook, αλλά αυτό παραμένει δευτερεύουσα ανάγκη σε σχέση με την επικοινωνία με τους ανθρώπους που σκεφτόμαστε όταν είμαστε μακριά τους, που μας κάνουν γελάμε, που δεν ντρεπόμαστε να κλάψουμε μπροστά τους, που γεμίζουν τη ζωή μας offline και μας κάνουν να φαινόμαστε ακόμα πιο καλύτεροι και στη ζωή μας οnline, που μοιραζόμαστε ένα δωμάτιο στις διακοπές, που ξέρουν τι θέλουμε να φάμε delivery πριν φτάσουμε στο σπίτι τους.
Και επειδή η προδιάθεση για να μετουσιωθεί σε πράξη μας χρειάζεται και τα κατάλληλα μέσα ώστε να επιτευχθεί, το WHATS UP είναι εκεί ή εδώ για κάθε έναν, κάθε φορά που το χρειάζεται. Μάλιστα με τις νέες παροχές του τώρα είναι περισσότερο από ποτέ. Ποιες είναι αυτές; Διπλάσια data στην ίδια τιμή σε όλα τα πακέτα #GIGA. Νέα πακέτα με απεριόριστη ομιλία προς όλους ή ακόμα περισσότερα λεπτά. Και φυσικά το νέο Reload It, το ανταποδοτικό σχήμα, που προσφέρει στους συνδρομητές ακόμα περισσότερα δώρα και εκπλήξεις σε κάθε ανανέωση. Ανάλογα με το ύψος της ανανέωσης, κάθε συνδρομητής του WHATS UP κερδίζει ένα Platinum, Gold, Silver ή Bronze token που μπορεί να εξαργυρωθεί, επιλέγοντας ανάμεσα σε δωρεάν data ή λεπτά ομιλίας προς όλους.
Οι σχέσεις ξεκινούν να χτίζονται με επικοινωνία, αλλά παγιώνονται με την παρουσία και τις πράξεις μας και για αυτό είναι σημαντικό να είμαστε εκεί για τους ανθρώπους της ζωή μας, όταν μας χρειάζονται, όταν θέλουν να μοιραστούν μια εμπειρία μαζί μας, όταν απλά μας θέλουν να είμαστε εκεί. Και το WHATS UP μας θυμίζει ότι αξίζει να είμαστε εκεί χωρίς δεύτερες σκέψεις και μας διευκολύνει για να το επιτύχουμε, γιατί μόνο αυτό έχει σημασία. Αν σκεφτεί ο καθένας μας πόσες φορές χρειάστηκε τους ανθρώπους της ζωής του, τον τελευταίο καιρό αρκούν για να καταλάβει την ουσία του μηνύματος της διαφήμισης.
Σε μία οριακά εξομολογητική διάθεση να σας πω ότι το δικό μου checklist του μήνα με τις στιγμές που χρειάστηκα τους φίλους να εκεί περιλαμβάνει πράξεις όπως να μου φέρουν φαγητό όσο έπρεπε να κάνω καραντίνα, να με βοηθήσουν να μεταφέρω τα φυτά για την ανοιξιάτικη ανανέωση της αστικής μου ζούγκλας μιας και δεν οδηγώ αυτοκίνητο, να με βοηθήσουν να μεταφέρω μια νέα πολυθρόνα για τη γωνιά ανάγνωησς που είναι αφιερωμένη στην ανάγνωση manga και φυσικά να τρέξουν να με βοηθήσουν στο declutter όταν τα αντικείμενα στο σπίτι μου ήταν σε σημείο να επηρεάσουν την ήδη επιβαρυμένη διαθέσή μου, γιατί μην ξεχνάμε και το συλλογικό τραύμα που προκαλεί το αέναο doomscrolling της εποχής.
Ανακαλύψτε στα hashtags της καμπάνιας #NaEisaiEkei και #WhatsUp περισσότερες ιστορίες και εμπειρίες χρηστών που ήταν εκεί για τους ανθρώπους της ζωής τους και γενικά μην ξεχνάτε το 101 της επικοινωνίας και της ζωής εν γένει, το «Να είσαι εκεί». Είναι πάντα μια πολύ καλή αρχή.