Η ιδέα είναι απλή. Μπαίνεις στο Captainwise.com, βάζεις τα χρήματα που θες και τις ημερομηνίες που έχεις αποφασίσει να ταξιδέψεις, πατάς κλικ και περιμένεις για λίγο μέχρι να φορτώσουν τα αποτελέσματα. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα σου έχουν αποκαλυφθεί οι προορισμοί, τα αεροπορικά και η διαμονή.
Όλα ξεκίνησαν από τον Χρήστο και το Δημήτρη πριν ενάμιση περίπου χρόνο, “όταν έγραφαν κώδικα” για αυτό που είχαν στο μυαλό τους, στην πορεία μπήκε στην ομάδα ο Ανδρέας για το σχεδιαστικό κομμάτι και δούλευαν με τις ώρες στο δωμάτιό του. Μάθαιναν πάνω στο ίδιο το πρότζεκτ.
Είναι πέντε άτομα, όλα παιδιά της γενιάς του ‘90, κι έχουν φτιάξει ένα ταξιδιωτικό site με meta search engine για να κάνουν τη ζωή όλων ευκολότερη. Συνεργάζονται με το booking.com για τα ξενοδοχεία και το Travelplanet24.gr για τα αεροπορικά, δεν βγάζουν custom πακέτα, δεν δίνουν έτοιμα deals διακοπών αλλά σου δείχνουν πού μπορείς να πας, στα λεφτά που θες. Ο σκοπός είναι στο τελικό βήμα να βρεις την καλύτερη πτήση με το καλύτερο δυνατόν ξενοδοχείο στα χρήματα που έχεις επιλέξει. “Όλο το πρότζεκτ είναι δική μας ιδέα. Όταν κάνεις ένα start up σκοπό έχεις να πάει καλά και να πουληθεί σε μια τεράστια εταιρία και να δώσει στον επενδυτή που σε πίστεψε τα χρήματά του πίσω”, μου λέει ο Χρήστος που σκέφτηκε την ιδέα. Έχουν βρει ανθρώπους που τους πίστεψαν, τους παραχώρησαν γραφεία, ασχολούνται με την “χαρτούρα”, όπως λένε και αυτοί είναι επικεντρωμένοι στο προϊόν.
Το site λειτουργεί από την 1η Ιανουαρίου και σου δείχνει πόσο μακριά μπορείς να ταξιδέψεις και να κλείσεις επί τόπου για τον προορισμό. Για παράδειγμα βάζοντας 1000 ευρώ βλέπεις ότι μπορείς να πας από την Κωνσταντινούπολη που είναι δίπλα μας μέχρι το Σαν Φρανσίσκο ενώ παράλληλα βλέπεις όλα τα ενδιάμεσα μέρη που βρίσκονται εντός οικονομικού στόχου. “Το μόνο αντίστοιχο που υπήρχε ήταν το να περνάς από ένα ταξιδιωτικό γραφείο και να βλέπεις ταμπέλες “Ρώμη 300 ευρώ, Βερολίνο 400, Νέα Υόρκη 600”. Που αυτό ήταν πακέτο με commision και fix ημερομηνίες. Σε εμάς ο χρήστης δε θα βρει κάτι τέτοιο. Πού θα πας με αυτά τα λεφτά. Δεν βάζουμε καπέλο στην τιμή απλά δουλεύουμε με προμήθεια από το αεροπορικό και το ξενοδοχείο”, λέει ο Χρήστος.
Το feedback που έχουν πάρει μέχρι στιγμής είναι πολύ θετικό -”στο πρώτο book που έκανε ο κόσμος πανηγυρίζαμε” μου λέει ο Αντρέας και συνεχίζει “ήμασταν πολύ χαρούμενοι που όλο αυτό που φτιάξαμε από το μηδέν, τελικά δουλεύει”.
Παρόλο που το start up έχει ύπαρξη λίγων ημερών, τα αποτελέσματα είναι ήδη πολύ θετικά. “Πάει καλύτερα από ότι περιμέναμε. Το βγάλαμε νωρίτερα αφού λειτουργούσε κανονικά και θέλαμε να δούμε πως ο user θα περιηγηθεί μες στο site. To λανσάραμε στις 19 Δεκεμβρίου σε stealth mode (μόνο εμείς και οι φίλοι μας ξέραμε ότι είναι online) και από την 1 Ιανουαρίου λειτουργεί κανονικά. Ο κόσμος ανταποκρίνεται. Κάθονται αρκετή ώρα στο site και συνήθως μπαίνουν το μεσημέρι. Αυτό μας έχει κάνει εντύπωση. Ό,τι κι αν δεις το αγοράζεις εκείνη τη στιγμή. Το target group είναι άλλο από αυτό που είχαμε στο μυαλό μας. Νομίζαμε ότι θα έχουμε πολλά κλικ από φοιτητές ωστόσο φαίνεται να λειτουργεί περισσότερο σε ηλικίες άνω των 30. Όσον αφορά τις αναζητήσεις έχουμε διακρίνει τρεις κατηγορίες. Το 200-300 ευρώ, των 500 που είναι στην πρώτη θέση και των 1000. Έτσι έχουν ομαδοποιηθεί μέχρι στιγμής”, μας λέει ο Χρήστος.
Το Captainwise δεν είναι ακόμα έτοιμο. Work in progress το χαρακτηρίζουν οι ίδιοι και κάθε μέρα το βελτιώνουν, κάνοντάς το καλύτερο και πιο λειτουργικό. Αυτή τη στιγμή μπορείς να κλείσεις εισιτήρια μόνο από Αθήνα για οποιοδήποτε προορισμό ενώ το επόμενο βήμα είναι να μπουν κι άλλα μέρη για booking με πρώτη την Θεσσαλονίκη ενώ λίγο αργότερα θα πάρει σειρά, μάλλον, η Κωνσταντινούπολη”.
Αν και το είχαν ονομάσει Περίπλους αρχικά, το Captainwise ήταν καλύτερη ιδέα. Όλα εξάλλου απ’ αυτήν ξεκινούν.