Στο Ραζαστάν, γράφει ο Βερνιέρ, οι γυναίκες και οι άνδρες φορούν κοσμήματα. Εδώ, το χέρι ενός εμπόρου είναι καλυμμένο με κοσμήματα: το κρεμαστό χαϊμαλί του απεικονίζει την Durga, την ανίκητη θεά.
Μια εσοχή στο Chavi Niwas πιθανότατα προορίζεται για τις γυναίκες. Προς το πίσω μέρος της αίθουσας, ένα μυτερό τοξωτό παράθυρο διακοσμείται από ένα μοτίβο πέργκολας που κόβεται απευθείας από το μάρμαρο.
Γυναίκες με σάρι σε χρώματα πολύτιμων λίθων σταματούν για ένα διάλειμμα στο δρόμο για το βουνό Abu, ένα «σταθμό του λόφου» (καλοκαιρινό καταφύγιο) όπου το μεγαλύτερο υψόμετρο διατηρεί τη θερμοκρασία χαμηλότερη από τις γειτονικές κοιλάδες και πεδιάδες.
Αυτός ο καλλιτέχνης του δρόμου έχει άφθονες τρίχες στο πρόσωπο, σημάδι ανδρισμού και Ραζπουτικής καταγωγής (συγγενική κάστα των βασιλιάδων). Το μουστάκι έχει ιδιαίτερη σημασία στο Ραζαστάν και οι άνδρες που έχουν ατιμασθεί υποχρεούνται να ξυρίσουν το μουστάκι τους.
Το χρυσό χρώμα κυριαρχεί σε αυτό το δωμάτιο, διακοσμημένο πολυτελώς σε στυλ Μουγκάλ που βρίσκεται στους ιδιωτικούς ορόφους του Chanda Mahal στη Τζαιπούρ. Όλη η μαγεία του Ραζαστάν περιέχεται σε αυτό το δωμάτιο, ένα μέρος για μουσική και χορό όπου ο μαχαραγιάς χαλαρώνει με την οικογένεια και τους στενούς του φίλους: τοίχοι καλυμμένοι από καθρέφτες και χρωματιστό γυαλί, καναπέδες με κεντημένο μετάξι και οροφές διακοσμημένες με περσικά μοτίβα.
Μια μικρή τσιγγάνα από την έρημο Ταρ φοράει κοσμήματα που είναι οικογενειακά κειμήλια και όπως όλες οι γυναίκες-νομάδες φορά όλες τις κοσμικές κατοχές της.
Ένα χαρούμενο συνονθύλευμα των στοιχείων σε ένα στασίδι στο παζάρι Tijara, με τη συνηθισμένη εικόνα της θεότητας κρεμασμένη με ένα κολιέ από τεχνητά άνθη, επαναχρησιμοποιημένα φυλλάδια και μια σειρά από μικροσκοπικές πράσινες πιπεριές και λεμόνι που χρησιμοποιούνται για τελετές στο σπίτι.
Δημοφιλείς στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του 18ου αιώνα, οι κούκλες έγιναν στυλοβάτες της προσωπογραφίας του 19ου αιώνα, λόγω της αίσθηση της αμεσότητας και της ανάπτυξης της φωτογραφίας. Οι κούκλες απεικονίζουν τις ιεροτελεστίες και τα έθιμα της βρετανικής κοινωνίας και ενέπνευσαν αργότερα την τέχνη του animation. Σε όλη την Ινδία, μπορείτε να δείτε ότι η επίδρασή τους στα πορτραίτα των αρχόντων, όπως αυτό, εμφανίζεται σε πολλά παλάτια.
Το εξώφυλλο του Rajastan Style. Ο συγγραφέας Verniere γράφει στην εισαγωγή «Στο Ραζαστάν συναντάς θαύματα. Μένεις έκπληκτος από την ομορφιά σε όλες τις μορφές της -πραγματική ή φανταστική- και τη γοητεία σε κάθε στροφή.