Categories: ΜΟΔΑ

BAGISM: Ένα brand απευθύνεται σε λάτρεις της τσάντας που δεν θέλουν να έχουν τύψεις

Η Εύα Καλογεροπούλου ασχολείται με το σχέδιο όλη της τη ζωή. Η αρχή έγινε με τον βιομηχανικό σχεδιασμό και το multimedia design, ενώ τα τελευταία πολλά χρόνια την έχει κερδίσει το σχέδιο μόδας. Η συνειδητοποίηση των επιπτώσεων που έχει η βιομηχανία της μόδας, τόσο στο περιβάλλον όσο και στην κοινωνία, είναι ο λόγος που ένιωσε την ανάγκη να δημιουργήσει ένα brand που να ακολουθεί και να προωθεί τους όρους με τους οποίους η μόδα είναι βιώσιμη.

Έτσι, τo 2016 παρουσίασε για πρώτη φορά το sustainable brand BAGISM που απευθύνεται σε  «λάτρεις της τσάντας, χωρίς τύψεις» κατά τη σχεδιάστρια. Η κατασκευή των προϊόντων της  γίνεται με  ηθικές πρακτικές, τα υφάσματα και τα υλικά είναι φυσικά, οργανικά, ανακυκλώσιμα ενώ παράλληλα, τα περισσότερα είναι ελληνικά. Τα σχέδια είναι γεωμετρικά, μινιμαλιστικά, με εργονομικά στοιχεία και υπακούν στους σχεδιαστικούς κανόνες του zero waste.  

Οι συλλογές και τα ονόματα των δημιουργιών της Εύα Καλογεροπούλου , είναι επηρεασμένα από τα ζητήματα που απασχολούν τη δημιουργούν του brand «όπως η ισότητα, η διαφορετικότητα, η κοινωνική ευαισθητοποίηση και η κλιματική αλλαγή. Σχέδια όπως το “The Suffragette Bag” είναι εμπνευσμένα και αφιερωμένα σε όλες τις σουφραζέτες του προηγούμενου αιώνα καθώς και σε όλες τις γυναίκες που ακόμα και σήμερα μάχονται για να ακουστεί η φωνή τους. Επίσης, το “The Dudette bag”,  για τη χαλαρή αλλά συνειδητοποιημένη γυναίκα και το “The Erudite Bag”, ένα κλασικό σχέδιο αφιερωμένο στην πολυμάθεια ως τον μόνο τρόπο πραγματικής εξέλιξης. Τέλος, η “Climate Bag”, μια άμεση αναφορά στην τεράστια αλλαγή που αφορά όλους μας, την κλιματική αλλαγή».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το BAGISM απευθύνεται λοιπόν κατά τη δημιουργό του σε “ethical & organic bag lovers”, προσφέρει υψηλής ποιότητας τσάντες «για γυναίκες που αγαπούν τη μόδα αλλά δεν θέλουν να βλάψουν το περιβάλλον, για εκείνες που θέλουν να χαρούν τη μόδα αλλά όχι εις βάρος των εργαζόμενων που κάνουν τα ρούχα. Η φιλοσοφία και οι αξίες του brand επικεντρώνονται κυρίως στο σχεδιασμό για έναν σκοπό, με ηθικές πρακτικές, με την αποδοτικότητα των πόρων και την ανακύκλωση. Θεωρώ ότι στις μέρες μας, η επιλογή “ethical & organic” είναι τόσο συνειδητή όσο ποτέ πριν».

Πώς φαντάζεται  η Εύα Καλογεροπούλου συνδυασμένα τα κομμάτια της συλλογής της, ποιες είναι οι εκείνες που θέλει και βλέπει να επιλέγουν τα ηθικά, πρακτικά αλλά και κομψά αξεσουάρ της; «Οι τσάντες απευθύνονται σε γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας, που τους εκφράζουν οι αξίες του BAGISM, αγαπούν το χειροποίητο και επιλέγουν λιτά και συγχρόνως τολμηρά σχέδια που μπορούν να υποστηρίξουν τον δυναμικό χαρακτήρα και τον τρόπο ζωής  τους».

Περισσότερες πληροφορίες για το brand BAGISM θα βρείτε εδώ.
Ζωή Παρασίδη

Η Ζωή Παρασίδη γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1990 στην Αθήνα. Σπούδασε στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου και από το 2009 εργάζεται ως δημοσιογράφος.