Μπορεί η μόδα και τα trends να αλλάζουν διαρκώς, όμως ένα sneaker εμπνευσμένο από τους δρόμους της πόλης στηρίζει διαχρονικά όσους δε διστάζουν να εκφραστούν, όσους πιστεύουν πως έχουν τη δύναμη να αλλάξουν τον κόσμο. Η νέα καμπάνια Superstar των adidas Originals μας συστήνει τη νέα γενιά ελλήνων δημιουργών, εκείνους που ξεχωρίζουν τόσο για την αυθεντικότητα της δουλειάς τους όσο και για την αγάπη τους για το street style.
Ένας από αυτούς έγραφε ιστορίες από μικρό παιδί, δημιουργούσε εικόνες στο μυαλό του που, μεγαλώνοντας, προσπάθησε να τις αποτυπώσει με κάθε τρόπο. Στα 23 του πήρε την απόφαση να διασχίσει με οτοστόπ την Αμερική, τη διέσχισε coast to coast κι ακόμα νιώθει πως είναι ό,τι πιο όμορφο και διδακτικό έχει κάνει. Αν υπάρχουν πράγματα που βγάζουν τον Γιώργο Λέντζα από την άνεση του, που τον κάνουν να δοκιμάσει τα όριά του, αυτά δεν είναι άλλα από το film making και τα extreme sports.
Πώς μοιάζει όμως για τον ίδιο η σύγχρονη γενιά του Superstar;
Aπό τα 80s μέχρι σήμερα, τα Superstar ήταν κομμάτι των αλλαγών που έφερε η κάθε γενιά, αφού τα φόρεσαν άνθρωποι που επηρέασαν την pop κουλτούρα, τις τέχνες, την κοινωνία – άνθρωποι που έγραψαν τη δική τους ιστορία. Δεκαετίες μετά την πρώτη εμφάνιση του sneaker, ο Γιώργος Λέντζας διαπιστώνει πως ανήκει κι αυτός σε μία από τις πιο δραστήριες γενιές. «Παρά το γεγονός ότι δεν είναι και η καλύτερη περίοδος για ένα νέο, παρατηρώ ολοένα και περισσότερους ανθρώπους της γενιάς μου να ψάχνουν τρόπους να εκφραστούν, να δημιουργήσουν και να κάνουν αυτό που πραγματικά θέλουν. Είμαστε η γενιά της πληροφόρησης. Έχουμε αρκετά κοινά βιώματα που μας έχουν χαρακτηρίσει αλλά και αρκετές διαφοροποιήσεις. Αν βρούμε την ισορροπία ανάμεσα στα δύο, τότε μπορούμε πραγματικά να αφήσουμε το δικό μας αποτύπωμα».
Το εμβληματικό Superstar επιστρέφει και φέρνει στο προσκήνιο τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία και την αυθεντικότητα. Το sneaker που από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του καθιερώθηκε ως το πιο original street icon γιορτάζει τη συνέχεια της κληρονομιάς του, στοχεύοντας στο να εμπνεύσει τη νέα γενιά να είναι ο εαυτός της και να ακολουθεί τα πιστεύω της, ό,τι κι αν γίνει.
Ο Γιώργος Λέντζας, ένας από τους εκπρόσωπους της γενιάς αυτής, γοητεύθηκε από τη διαδικασία της κινηματογράφισης και τα σπορ υψηλής αδρεναλίνης γιατί «είναι σα να ζεις πολλές ζωές σε μία. Εξετάζεις τις επιλογές σου, αξιολογείς τα ρίσκα σου, κάνεις το βήμα, αλλά κατά βάση είναι μια παράλληλη πραγματικότητα, που δεν τη βαριέσαι ποτέ, κάθε μέρα είναι διαφορετική από την προηγούμενη». Για εκείνον, η δημιουργία αφορά την εξερεύνηση του εαυτού του, αν και πιστεύει πως όλοι αναζητούν το κοινό τους στο τέλος της ημέρας. «Προσωπικά, με γεμίζει με θάρρος και ενέργεια το να βλέπω ότι ο κόσμος που οραματίζομαι και αποτυπώνω, με τα καλά του και τα κακά του, βρίσκει συμπαραστάτες».
Είναι περήφανος για το ότι δεν έχει χάσει τον προσανατολισμό μου με το πέρασμα των χρόνων. «Υπήρξα τυχερός, δεν το κρύβω, βρέθηκα κάποιες φορές τη σωστή στιγμή στο σωστό μέρος». Επειδή όμως η η τύχη από μόνη της δεν αρκεί, δούλεψε αδιάκοπα, για πάρα πολλά χρόνια. «Τίποτα δεν μου χαρίστηκε. Το αν τα κατάφερα ή όχι δεν είναι κάτι που θα το κρίνω εγώ, αλλά η διαδικασία με κάνει να νιώθω καλά με τον εαυτό μου».
Όπως εξηγεί ένας από τους πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας του Superstar, είναι η πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό που έχει λίγο ελεύθερο χρόνο. Στην καθημερινότητά του απολαμβάνει να περνάει ώρες με φίλους, να οραματίζεται τα επόμενα projects, να βλέπει ταινίες, να διαβάζει πολύ. Κι αφού τον πετύχαμε στη χαλαρή του στιγμή, τον βάλαμε να αναρωτηθεί ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα ήθελε να σκέφτονται οι άλλοι για εκείνον όταν ακούν το όνομά του. «Πάνω-κάτω αυτά που σκέφτομαι και εγώ για μένα», μας είπε γελώντας.