Η οδός Πειραιώς είναι ένας από τους ιστορικούς δρόμους της πόλης. Ενώνει το κέντρο της με το λιμάνι διασχίζοντας τους δήμους Ταύρου, Μοσχάτου και Ρέντη. Η κατασκευή της οδού ξεκίνησε το 1834 επί βασιλείας Όθωνα και ήταν αρχικά λιθόστρωτη για χρήση από άλογα και άμαξες. Το 1857 κατασκευάζεται το εργοστάσιο φωταερίου δίνοντας το όνομα στην περιοχή Γκάζι, καθιερώνοντας την Πειραιώς ως ένα από τα κέντρα βιομηχανικής ανάπτυξης της χώρας.
Κατά μήκος της οδού δεκάδες βιομηχανίες θα κτιστούν μέχρι τα μέσα του 20ου αιώνα, για να εγκαταλειφθούν και να ερειπώσουν σταδιακά μέχρι σήμερα.
Στη θέση τους κατασκευάστηκαν μουσεία σχολές ιδρύματα και κέντρα διασκέδασης, τα οποία μαζί με τα ερείπια και την εναπομένουσα βιομηχανική-εμπορική δραστηριότητα, συνθέτουν ένα χαοτικό τοπίο χαρακτηριστικό της νεοελληνικής πραγματικότητας.
Από την Ιερά Οδό μέχρι την Ομόνοια η Πειραιώς συνεχίζει ως Παναγή Τσαλδάρη
Η γνωστή βουτιά στο κενό που επιχειρούμε ως έθνος
Γκραφίτι απέναντι από την Τεχνόπολη
Σκιές απο τα γλυπτά του Takis στην Είσοδο του Μουσείου Μπενάκη
Οι καμινάδες σύμβολα του άλλοτε βιομηχανικού χαρακτήρα της Πειραιώς
Κατάλοιπο της δημαρχίας Αβραμόπουλου
Βιομηχανικοί εργάτες σπανίζουν πλέον στην περιοχή
Εγκαταλελειμμένο βιομηχανικό κτίριο
Η Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών η οποία εδράζεται από το 1993 στο πρώην εργοστάσιο Ελληνικών Υφαντήριων
Πρόσοψη βιομηχανικού κτιρίου
Βιομηχανική αρχιτεκτονική της δεκαετίας του 1970, το πρώην εργοστάσιο επίπλων Τσαούσογλου στο οποίο φιλοξενείται το φεστιβάλ Αθηνών
Μεταμοντέρνος ελληνικός ναός υπό αναστήλωση
Συνύπαρξη παλαιών με νέα αρχιτεκτονικά στοιχεία
Κάτω από την γέφυρα στην διασταύρωση με την Κηφισού
Τα νέα κτίρια της Δραματικής Σχολής Του Εθνικού Θεάτρου στον Πειραιά
Είσοδος της παλιάς καπνοβιομηχανίας Κεράνης
Συρμός του ΗΣΑΠ στον Πειραιά
Εγκαταλελειμμένο κατάστημα βιομηχανικών ειδών κοντά στο λιμάνι
Ο υπό κατασκευή τερματικός σταθμός των τρένων στο λιμάνι του Πειραιά