Το Vinyl Traffic σου χτυπάει την πόρτα κάθε μήνα με ένα βινύλιο έκπληξη

Ο Γιώργος Παπαδόπουλος, είναι γέννημα θρέμμα Πατρινός και με πείσμα παραμένει ακόμα στην Πάτρα. Ακούει μανιωδώς μουσική από την εφηβεία του και δεν έχει σταματήσει από τότε να αδειάζει τις τσέπες του όταν πρόκειται για συναυλίες, νέες κυκλοφορίες, μπλουζάκια συγκροτημάτων και ότι άλλο σχετίζεται με την μουσική. Οι αναμνήσεις του αρχειοθετούνται στην δισκοθήκη του και οι στιγμές του χωρίζονται σε δίσκους που τον επαναφέρουν στις προσωπικές του στιγμές σε κάθε άκουσμα. Είναι από εκείνους που αν δεν αγοράσουν τον δίσκο δεν τον θεωρούν κτήμα τους μέχρι αυτός να έρθει σπίτι, να χτυπήσει την πόρτα  και να βρει ένα χώρο να κουρνιάσει στην δισκοθήκη. Κάτι σαν πεισματικά παλιομοδίτης.  Μίλησε στην Popaganda  για το καινούριο του εγχείρημα το Vinyl traffic. Περάστε μια βόλτα όσοι αγαπάτε το βινύλιο και θα καταλάβετε. 

Τι είναι το vinyl traffic; To vinyl-traffic είναι το πρώτο vinyl club με έδρα την Ελλάδα. Με γνώμονα την αγάπη μας για το βινύλιο και την ενασχόληση μας με την μουσική, έχουμε σαν σκοπό να μπορέσουμε να βάλουμε μέσα σε σπίτια και δισκοθήκες , δίσκους που θεωρούμε αναγκαίους για κάθε ενημερωμένη δισκοθήκη. Μακριά από κολλήματα και μουσικά ταμπού, προωθούμε απίθανες μουσικές που θα αγοράζαμε και εμείς για την δικιά μας δισκοθήκη. Μπορείς να σκεφτείς το vinyl-traffic, σαν να είναι εκείνος ο έμπιστος φίλος που έχεις, που ακούει όλη την ημέρα μουσικές και ξέρεις ότι για όποιο δίσκο και να σου πει, θα πρέπει να τον ακούσεις και να του δώσεις έστω μια ευκαιρία. Μέσω μιας μηνιαίας συνδρομής στο site μας , εγγράφεται κάποιος  και κάθε μήνα θα του έρχεται στην πόρτα του ο δίσκος που έχουμε διαλέξει για τον τρέχοντα μήνα. Ένα βινύλιο το μήνα που θα συνοδεύεται από διάφορα καλούδια κάθε μήνα σε ένα ωραιότατο πακετάκι. Επίσης θα ενημερώνεται μέσω του #vinylmonday newsletter τι γίνεται στο κόσμο του βινυλίου και της μουσικής με νέες κυκλοφορίες-ειδικές εκδόσεις-εξοπλισμό ακρόασης και διάφορους διαγωνισμούς ή δωράκια για να τον κάνουν ακόμα περισσότερο χαρούμενο.

Σε ποιo κοινό απευθύνεται κυρίως το site; Σε αυτούς που ψάχνουν την μουσική ή σε αυτούς που θέλουν να την γνωρίσουν και δεν ξέρουν τον τρόπο; Το vinyl-traffic Απευθύνεται και στον πρωτάρη που τώρα ξεκινάει να ασχολείται με την όλη φάση αλλά και στους ψαγμένους του είδους που ξέρουν τι θέλουν και γιατί το θέλουν. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι αυτός που θα γίνει μέλος στην ομάδα μας να έχει ανοιχτούς ορίζοντες και να μπορεί να βρίσκει την ομορφιά με ότι μουσική καταπιαστεί. Αυτός για εμάς είναι ο μόνος παράγοντας. Για κάποιον που αγοράζει 3-5 δίσκους τον μήνα, το στοιχείο της έκπληξης που μπορεί να προσφέρει το vinyl-traffic με τις επιλογές του είναι πιστεύω κάτι ακαταμάχητο. Το βινύλιο στην πόρτα σου που μπορεί ποτέ να μην έφτανες στο σημείο να το αγοράσεις γιατί κάπου σου ξεγλίστρησε ή ποτέ δεν άκουσες κάτι για αυτό, θεωρώ ότι είναι μια ευχάριστη έκπληξη ικανή να σου φτιάξει την ημέρα. Για να δείξουμε χοντρικά που κυμαινόμαστε μουσικά,  υπάρχει στο site μας το “stuff we like” το οποίο ανανεώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα με τις τρέχουσες εμμονές μας  αλλά και το “record archive” που όσο προχωρούν οι μήνες θα φαίνεται, εκεί, ποιους δίσκους έχουμε επιλέξει να στείλουμε. Αν σε όλα αυτά προσθέσεις και τα social(facebook-twitter-instagram τότε μπορείς άνετα να βγάλεις ένα μουσικό προφίλ του vinyl-traffic.Αν και επιμένω ,ότι αν κάποιος είναι λίγο ανοιχτός τελικά θα καταλήξει να βγει κερδισμένος, με δισκάρες στην δισκοθήκη του.

Το vinyl traffic  έχει στοιχεία κοινωνικότητας; Μπορεί κάποιος να δείξει αν του αρέσει κάτι ή όχι; Θέλουμε το vinyl-traffic να είναι η αφορμή, για να ανοίξει ένας δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ ημών και υμών. Για αυτό βέβαια υπάρχουν και τα social που μπορεί οποιοσδήποτε και ανά πάσα ώρα και στιγμή να μας προτείνει κάτι και να έρθει σε επαφή μαζί μας για τον οποιοδήποτε λόγο. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν ο κόσμος μοιράζεται κάτι με εμάς.

Το βινύλιο είναι μόδα, φετίχ, ή κάτι άλλο που δεν μπορώ να σκεφτώ; Είμαστε στην εποχή που το βινύλιο κάνει το μεγαλύτερο comeback της μέχρι τώρα πορείας του. Η αλήθεια είναι ότι για κάποιους είναι μόδα, ενώ για κάποιους άλλους είναι και παραμένει φετίχ, τρόπος ζωής. Αν από όλο αυτό τον χαμό καταφέρει έστω και το 1/3 και το αγαπήσει πραγματικά το βινύλιο και την φιλοσοφία του,  τότε θα μιλάμε για επιτυχία..προς τα παρόν έχουμε σταματήσει να εντυπωσιαζόμαστε όταν βλέπουμε διαφημίσεις επίπλων ή ρούχων με το πικάπ και το βινύλιο στο φόντο, σαν lifestyle αξεσουάρ.

Ποιά θα ήταν η ιδανική εξέλιξη του vinyl traffic για σένα; Μέσω του vinyl-traffic  προσδοκάμε να μοιραστούμε απίθανη-ξεχωριστή μουσική με όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο, εκεί έξω. Βαριόμαστε τα επίπεδα πράγματα και όλα αυτά τα “προϊόντα” του χώρου που μας πλασάρονται σαν τα νέα αριστουργήματα και περιμένουμε εναγωνίως  για εκείνο τον επόμενο δίσκο που με το που θα τον ακουμπήσει η βελόνα εμείς θα παραμείνουμε χαζεμένοι υπό την επήρεια της μουσικής. Θα μας άρεσε ο κόσμος να μας έχει σαν το καλύτερο φίλο του, που ανταλλάσσει μουσική, πληροφορία ή καλύτερα  βινύλια αν θέλεις. Τουλάχιστον εμείς έτσι το σκεφτόμαστε. Θα μου άρεσε να ξέρω ότι υπάρχουν κάποιοι εκεί έξω που γνώρισαν κάποια διαμαντάκια μέσω του vinyl-traffic, κάτι τέτοιο θα μας έκανε περήφανους και θα δικαιολογούσε όλη την σκληρή δουλειά που έχουμε ρίξει.

Πρότεινέ μου κάτι καλό που άκουσες μέσα στο 2014. Το 2014 ήταν μια απίθανη χρονιά. Πολλοί καλοί δίσκοι. Συντονίσου στην σελίδα μας στο facebook (https://www.facebook.com/pages/Vinyl-traffic/120472398156530)  ή στο instagram(http://instagram.com/vinyl_traffic) ή στο twitter (https://twitter.com/Vinyl_traffic ) που αναρτούμε κάθε μέρα του Δεκεμβρίου, κι έναν από τους αγαπημένους μας δίσκους για την χρονιά που πέρασε. Η φετινή  αγία τριάδα(+2) για εμάς είναι :Swans/Andy Stott/badbadnot good/Snarky Puppy/Solstafir.

www.vinyl-traffic.com

Ασπασία Κουλύρα

Share
Published by
Ασπασία Κουλύρα