Από τη μία η «χρυσή εποχή της τηλεόρασης» που διανύουμε «αναγκάστηκε» εν πολλοίς να μεγαλώσει τον ορίζοντά της και πέραν των δύο μεγάλων αγορών – Η.Π.Α. κι Αγγλίας – όταν το 2007 ήρθε από τη Δανία μια από τις καλύτερες αστυνομικές σειρές της περασμένης δεκαετίας, το Forbrydelsen. Το ανατριχιαστικό, «γκρίζο» και παγωμένο αστυνομικό θρίλερ γνώρισε την αποθέωση από τους κριτικούς σε όλον τον κόσμο, αλλάκαι δύο remakes (ένα αμερικάνικο που ξεφούσκωσε στην πορεία κι ένα… τούρκικο).
Από την άλλη, είναι φανερή και δηλωμένη η στρατηγική επέκτασης της πλατφόρμας του Netflix σε πρωτότυπες διεθνείς παραγωγές, αρκεί να ξεπερνάνε τα στενά τοπικά τους όρια και να μιλάνε τον παγκόσμιο τηλεοπτικό κώδικα. Το γερμανικό Dark είναι το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα. Χωρίς διάσημους συντελέστές, και χωρίς να εγκαταλείπει τη γερμανική γλώσσα, έκανε πολλή φασαρία λίγο πριν φύγει το 2017, κέρδισε κοινό και κριτικούς κι άφησε ανοιχτές υποθέσεις για τη δεύτερη σεζόν.
Ήταν επόμενο, λοιπόν, ότι η πυξίδα του Netflix θα έδειχνε προς τον Βορρά κι ένα «σκανδιναβικό θρίλερ» θα έμπαινε στο πρόγραμμά του.
The Rain/ H Βροχή, λοιπόν.
Δηλαδή; «Ο κόσμος όπως τον ξέρεις έχει τελειώσει. Έξι χρόνια αφού ένας θανατηφόρος ιός που μεταφέρεται με τη βροχή έχει εξαφανίσει σχεδόν όλους τους ανθρώπους στη Σκανδιναβία, δύο αδέρφια από τη Δανία βγαίνουν από την ασφάλεια του ενυδρείου τους για να βρουν όλα τα απομεινάρια του πολιτισμού που έχει χαθεί. Σύντομα θα ενταχθούν σε μια ομάδα νεαρών επιζώντων και μαζί θα ξεκινήσουν μια εξόρμηση με επικίνδυνες ενέργειες μέσα από την εγκαταλελειμμένη Σκανδιναβία, ψάχνοντας για κάθε σημάδι ζωής.
Απαλλαγμένοι από το συλλογικό παρελθόν τους και τους κοινωνικούς κανόνες, η ομάδα έχει την ελευθερία να είναι αυτή που θέλει να είναι. Στον αγώνα τους για επιβίωση, ανακαλύπτουν ότι ακόμη και σε έναν μετα-αποκαλυπτικό κόσμο εξακολουθεί να υπάρχει αγάπη, ζήλια, γήρανση και πολλά από τα προβλήματα που νόμιζαν ότι είχαν αφήσει πίσω τους με την εξαφάνιση του κόσμου που γνώριζαν κάποτε.
Ποιος θα είσαι όταν έρθει η βροχή;».
Ακόμα να ξεκινήσετε να γράφετε τα σενάρια για «το πρώτο ελληνικό του Netflix»;