«Στις αρχές της δεκαετίας του 1950 ξεκίνησα να ζητώ από όποιο διάσημο ή σπουδαίο πρόσωπο φωτογράφιζα να πηδήξει μπροστά στον φακό μου. Στο αίτημα αυτό με ώθησε μια ιδιοφυής περιέργεια. Άλλωστε, η ζωή μας έχει διδάξει να ελέγχουμε τις εκφράσεις του προσώπου μας αλλά όχι και τα σώματα μας κατά τη διάρκεια ενός άλματος. Ήθελα να δω σε αυτούς τους διάσημους ανθρώπους να αποκαλύπτουν –καθώς πηδούσαν- τη φιλοδοξία τους ή την έλλειψη της, την αυτοπεποίθησή τους ή την ανασφάλεια τους καθώς και πολλά άλλα γνωρίσματά τους»
Αυτά ήταν τα ακριβή λόγια του φωτογράφου Philippe Halsman σχετικά με τα ιπτάμενα πορτρέτα. Όχι κανείς δεν πετούσε σε αυτά αλλά πολλοί διάσημοι απογειώθηκαν έστω και για λίγα δευτερόλεπτα πάνω από τη γη.
Ο Ηalsman επίσης ήταν ο φωτογράφος που δημιούργησε τα υπέροχα πορτρέτα με τον Salvador Dali στις πιο απίθανες πόζες. Μαζί δημιουργούσαν εικόνες που μόνο η φαντασία μπορούσε να τις συλλάβει, εικόνες που έμοιαζαν να αψηφούν τους νόμους της φυσικής. Φυσικά και ο Dali πήδηξε στον αέρα για τον καλό του φίλο έχοντας παρέα μαύρες γάτες∙ πρόκειται για μια από τις πιο εμβληματικές φωτογραφίες του 20ου αιώνα.
Μεγάλη επίσης ήταν η αγάπη του Halsman για την Marilyn Monroe. Αποτύπωσε άλματά της παραπάνω από μία φορές, τη φωτογράφισε σε πολλές πόζες και είχε πει γι’ αυτήν ότι το πιο χαρακτηριστικό στο σαλόνι της ήταν ότι «παντού υπήρχαν ενδείξεις ότι προσπαθούσε να γίνει καλύτερη. Είδα μια φωτογραφία της Eleanora Duse, ένα πλήθος βιβλίων που δεν περίμενα να βρω εκεί όπως έργα του Dostoevsky, του Freud, η ιστορία του σοσιαλισμού καθώς και δυο μπάρες γυμναστικής στο πάτωμα».