Categories: ΤΕΧΝΕΣ

Η οργή του Βαγγέλη Θεoδωρόπουλου

Στο φόντο ακουγόταν  η ηχώ εκατοντάδων φωνών με το Teachers leave them kids alone από το μαθητικό συλλαλητήριο κατά των «Μνημονίων στην Εκπαίδευση», που σαν χείμαρρος, με το τραγούδι των Pink Floyd στο στόμα, ξεχυνόταν από τα Προπύλαια στην Πανεπιστημίου. Και μέσα  όμως στο Πνευματικό Κέντρο του δήμου Αθηναίων, στην Ακαδημίας, σε εξίσου μαχητική θέση βρισκόταν ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, αραδιάζοντας έξαλλος τα έργα και τις ημέρες της προέδρου και της αντιπροέδρου του Δ.Σ. του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, που «παρακωλύουν» το έργο του, που του «απαγορεύουν την πρόσβαση στον προϋπολογισμό», που «μπλοκάρουν το Λύκειο Αρχαίου Δράματος», ενώ είναι όλα έτοιμα και έχουν βρεθεί και τα λεφτά, που δίνουν  εντολή να του κοπεί το εταιρικό κινητό του,  που δεν του δίνουν τους κωδικούς του facebοok για τη σελίδα του φεστιβάλ!

«Είναι αγενής και προσβλητική προς εμένα η στάση της προέδρου του Δ.Σ. Λιάνας Θεοδωράτου και της αντιπροέδρου Κατερίνας Παπανικολάου», είπε χωρίς περιστροφές ο καλλ.διευθυντής του Ελληνικού Φεστιβάλ, αναφερόμενος σε πρόσωπα- επιλογές του απελθόντος υπουργού Αρ. Μπαλτά, τον οποίο είχε, όπως τόνισε, επανειλλημένα ενημερώσει σχετικά, χωρίς αποτέλεσμα. 


Δεν μπορεί να υπαγορεύσει στη νέα υπουργό Πολιτισμού  Λυδία Κονιόρδου «τι να κάνει», αλλά αν δεν δράσει για να λυθεί άμεσα  η «δυσλειτουργία που επικρατεί και θέτει σε κίνδυνο την προετοιμασία για το 2017», «δεν μπορώ να παραμείνω στο Φεστιβάλ. Περνάω πολύ άσχημα. Δηλητηριάζομαι!», ανέφερε.

Αφού έκανε ένα σύντομο απολογισμό του φεστιβάλ 2016, εστιάζοντας σου ότι διασώθηκε μέσα σε ένα μήνα, δίνοντας και νούμερα συγκριτικά με τα δυο προηγούμενα χρόνια (η Επίδαυρος τα πήγε καλύτερα από όλους τους χώρους), πήρε τη σκυτάλη η οργή.

Όσα ανέφερε ο Θεοδωρόπουλος ξεπερνούσαν και την πιο νοσηρή φαντασία: ακούσαμε για μέλη του Δ.Σ. άφαντα, επειδή ζουν στο εξωτερικό,  αλλά και μέλος που παρατύπως «συναποφασίζει ενώ δεν έχει το δικαίωμα ως εργαζόμενο σε ανεξάρτητη Αρχή», για το οποίο μάλιστα πέρασε τροπολογία ειδικά μέσα στο καλοκαίρι. Ακούσαμε επίσης για «μόνιμα αρνητική στάση από την πρόεδρο του Δ.Σ.», η οποία έφτασε να πει σε σύσκεψη «δεν θα μας διώξει ο Θεοδωρόπουλος, εμείς θα τον διώξουμε», επειδή «δεν δέχτηκα να συναντήσω έναν βέλγο σκηνοθέτη που προσκάλεσε στην Αθήνα μαζί με το βοηθό του χωρίς να με ενημερώσει, με  έξοδα του φεστιβάλ.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Θέλει να προχωρήσει σε προγραμματισμό για το  2017 , αλλά παρεμποδίζεται «χωρίς να έχω προϋπολογισμό, τον οποίο επανειλημμένως έχω ζητήσει από τα δυο εκτελεστικά μέλη  του ΔΣ που ασχολούνται με ζητήματα δευτερεύοντα στα όρια της υπονόμευσης, μπλοκάροντας το οργανόγραμμα, που είναι  έτοιμο από  τον Ιούλιο για νόμιμες προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ», διότι  έχουν λήξει συμβάσεις και «μόνο 5 εργαζόμενοι μείνανε, ενώ η θητεία  των υπόλοιπων συμβασιούχων  λήγει στο τέλος του χρόνου. Έτσι όμως  δεν μπορεί να γίνει φεστιβάλ! Ποιος αποφασίζει για αυτό; Όλα τα τμήματα υπολειτουργούν. Δεν προχώρησε η πρόσληψη γενικού διευθυντή για να  εκπονηθεί το πρόγραμμα ΑΤΤΙΚΗ 2020 με τις 900 χιλιάδες ευρώ, δεν  έχουμε ούτε τεχνικό διευθυντή, έληξε η σύμβασή του  και το  τμήμα παραγωγής υπολειτουργεί. Και το ΔΣ –συνέχισε ο Θεοδωρόπουλος- αντί να ασχολείται με αυτά ασχολείται με το τελευταίο αυξημένο λογαριασμό του κινητού μου,  γιατί από λάθος στη Μόσχα δεν έκανα χρήση της περιαγωγής και χωρίς καμία ενημέρωση μου το έκοψαν για 8 μέρες.»

Ένα ακόμη θέμα που «παγώνει» το Δ.Σ., σύμφωνα με τον καλλ.διευθυντή του Φεστιβάλ,  είναι η υπογραφή σύμβασης του συμβούλου μουσικής, με το επιχείρημα: «Δεν μπορούμε να έχουμε σύμβουλο μουσικής  όταν χάνουν  τη δουλειά τους οι συμβασιούχοι, κι αυτό  ενώ διόρισαν δυο εργαζομένους» (στο γραφείο προέδρου  και έναν νομικό).


Στα «προσβλητικά εναντίον μου κρούσματα» ανέφερε επίσης το κόψιμο της καθημερινής αγοράς του σώματος των εφημερίδων και τη λογοκρισία μέσω της μη πρόσβασης στους κωδικούς της σελίδας του φεστιβάλ στο facebook, όπου σχεδίαζε να μεταδοθεί η οργισμένη συνέντευξη τύπου σε livestreaming. «Οι σχέσεις μου με το  ΔΣ έχουν διαρραγεί, είναι εντελώς ψυχοφθόρο και σε βάρος της δουλειάς μου και της δουλειάς του φεστιβάλ . Μέσα σε ένα χρόνο το φεστιβάλ περνάει την τρίτη του κρίση (αποπομπή Λούκου-φιάσκο Φαμπρ-διένεξη με το ΔΣ)». Το μήνυμα ήταν σαφές προς την νέα ένοικο της Μπουμπουλίνας.

Πέρα από την σημερινή άγρια αντιπαράθεση, η οποία δείχνει ότι θα οδηγηθεί σε λύση, καθώς η Λυδία Κονιόρδου έχει άριστη σχέση με τον Θεοδωρόπουλο (σύντομα , με άλλα λόγια θα δούμε νέο ΔΣ, ενώ έχει διαρρεύσει ότι σχεδιάζεται να επιστρέψει στο ΥΠΠΟ και ο Παναγιώτης Δούρος), ένα σοβαρότατο ζήτημα είναι η Πειραιώς 260 και οι υποδομές της, η οποία με την τελευταία νεροποντή πλημμύρισε και σώθηκαν οριακά τα μηχανήματα και το  αρχειακό υλικό. Για το τελευταίο ο Θεοδωρόπουλος αναζητά ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα. «Δεν είναι δυνατό να καταστρέφεται  από βροχές, γάτες και περιστέρια!», είπε χαρακτηριστικά.

Ιωάννα Κλεφτόγιαννη

Share
Published by
Ιωάννα Κλεφτόγιαννη