Η Αθηνά Παπαγιάννη ασχολείται με τη φωτογραφία τα τελευταία τέσσερα χρόνια, απαθανατίζοντας συναυλιακά στιγμιότυπα (πολλές συχνά και στις ηλεκτρονικές σελίδες της Popaganda) στις μεγαλύτερες σκηνές της Αθήνας ή φωτογραφίζοντας γυμνά μοντέλα στη φύση. Παράλληλα, είναι ακόμη φοιτήτρια στο ΤΕΙ Αθήνας (Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών).
Όταν ήταν μικρή, δεν έβγαζε φωτογραφίες με την Polaroid του μπαμπά. Αντιθέτως, ήθελε να γίνει διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων. Η φωτογραφία μπήκε στη ζωή της τυχαία και το απροσδόκητο του τρόπου με τον οποίο πραγματοποιήθηκε η ανακάλυψη αυτού του καινούριου μέσου αποτέλεσε για την Αθηνά Παπαγιάννη σημείο αναφοράς. Καθορίζοντας τη φωτογραφική διαδικασία που ακολουθεί, μιας και η ίδια διαφωνεί με οτιδήποτε είναι σκηνοθετημένο.
Η ίδια λέει για την έκθεσή της Από τον Tricky στην Πεντέλη που έχει εγκαίνια αυτή την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου, στο Project Space του six d.o.g.s.: «O τίτλος δίνει τα δύο θέματά μου: ο Tricky αφορά τις συναυλιακές φωτογραφίες και η Πεντέλη είναι το μέρος όπου τραβήχτηκαν τα γυμνά. Στην έκθεση θα δει κανείς περίεργα γυμνά, ένα θέμα που ξεκίνησα για τη σχολή και έπειτα αναπτύχθηκαν παραπάνω, ενώ οι συναυλίες είναι ένα χόμπι, που έγινε δουλειά. Το κάθε θέμα με συγκινεί με τον τρόπο του. Με ενδιαφέρει το αυθόρμητο και το αμήχανο, το αντικείμενο που έχω μπροστά από το φακό μου να γίνεται ένα με το περιβάλλον».
Η κίνηση με ροή, η αυθόρμητη κίνηση, ακόμη κι αν είναι αμήχανη, πολλές φορές η κίνηση ενός γυμνού σώματος που προέρχεται πηγαία από ένα μοντέλο είναι το απόλυτο ζητούμενο για αυτήν. Οι φωτογραφίες της δεν αποσκοπούν λοιπόν σε κάτι εννοιολογικά συγκεκριμένο αλλά, αντιθέτως, επικεντρώνονται στο βίωμα του παραλήπτη των εικόνων. Έτσι, κάθε φωτογραφία μπορεί να συναντήσει μια διαφορετική ερμηνεία ή να προκαλέσει ξεχωριστά συναισθήματα, σε καθ’ έναν που την αντικρίζει: συναισθήματα που προέρχονται από τις προσωπικές του εμπειρίες. Αυτός άλλωστε είναι ο απώτερος σκοπός της, το υποκειμενικό βίωμα της τέχνης της, δίχως εκλογικευμένες ερμηνείες ή περιορισμούς.