Πώς θα περιγράφατε τους Έλληνες χρήστες της υπηρεσίας με βάση τα δεδομένα που έχετε συλλέξει ένα χρόνο μετά την επίσημη λειτουργία του Spotify στην Ελλάδα; Το σίγουρο είναι ότι οι Έλληνες λατρεύουν να ακούνε μουσική! Με βάση τα στοιχεία που συλλέξαμε από τη συμπλήρωση ενός χρόνου παρουσίας στην Ελλάδα, προκύπτει ότι έχουν αναπαραχθεί πάνω από 4.3 εκατομμύρια τραγούδια πράγμα, το οποίο ισοδυναμεί με 11 εκατομμύρια ώρες συνεχούς μουσικής ή με 1.200 χρόνια! Οι Έλληνες χρήστες, έχουν δημιουργήσει πάνω από 84.000 playlists με τραγούδια της αρεσκείας τους, αποδεικνύοντας έτσι την αγάπη τους για τη μουσική.
Ποια μουσικά είδη προτιμούν οι Έλληνες χρήστες του Spotify; Και επιπλέον, ποιά είναι η συμπεριφορά τους αναφορικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του Spotify; Με βάση τα δεδομένα που έχουμε συλλέξει από τη συμπλήρωση ενός έτους παρουσίας στην Ελλάδα, οι δημοφιλέστερες κατηγορίες μουσικής ανάμεσα στους Έλληνες χρηστές είναι: η Pop, η Indie Rock και η Rock.
Ποιός θεωρείτε ότι είναι ο μεγαλύτερος άμεσος ή έμμεσος ανταγωνιστής του Spotify στην Ελλάδα; Στόχος μας είναι αναπτύξουμε το καλύτερο προϊόν που μπορούμε. Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μας, είναι η πειρατεία – σύμφωνα με στοιχεία της IFPI το 95% όλης της ψηφιακής μουσικής έχει κατέβει παράνομα. Επομένως, η καταπολέμηση της πειρατείας, είναι η πιο σοβαρή πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει η μουσική βιομηχανία αλλά και εμείς. Επίσης, δεν νιώθουμε ότι πρέπει να συγκρίνουμε την υπηρεσία μας με άλλες υπηρεσίες, η επιλογή είναι ξεκάθαρα θέμα των φίλων της μουσικής. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους χρήστες μας την καλύτερη, πιο γρήγορη και ποιοτικότερη μουσική υπηρεσία. Η αφοσίωσή μας στο να προσφέρουμε καλύτερη ποιότητα, μας έχει βοηθήσει να αναπτυχθούμε και να γίνουμε η μεγαλύτερη μουσική υπηρεσία streaming σε όλο τον κόσμο.
Πόσο μεγάλο είναι το κοινό που ακούει την ευρύτερη Indie σκηνή δηλαδή από indie rock έως electronic και experimental στην Ελλάδα; Υπάρχουν δεδομένα που να δείχνουν πόσοι χρήστες εκτιμούν το συγκεκριμένο είδος μουσικής; Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει ένα χρόνο τώρα, φαίνεται ότι η κατηγορία Indie Rock συγκαταλέγεται στα πιο αγαπημένα μουσικά είδη μεταξύ των Ελλήνων χρηστών.
Με βάση τα στοιχεία που συλλέξαμε από τη συμπλήρωση ενός χρόνου παρουσίας στην Ελλάδα, προκύπτει ότι έχουν αναπαραχθεί πάνω από 4.3 εκατομμύρια τραγούδια πράγμα, το οποίο ισοδυναμεί με 11 εκατομμύρια ώρες συνεχούς μουσικής ή με 1.200 χρόνια!
Ανταποκρίθηκαν οι Έλληνες καλλιτέχνες στην έλευση του Spotify στην Ελλάδα; Μπορείτε να μας δώσετε μερικά στοιχεία; Για παράδειγμα, ποιο μουσικό είδος αντιπροσωπεύουν οι πιο ενεργοί Έλληνες καλλιτέχνες που συμμετέχουν στο Spotify; Οι Έλληνες καλλιτέχνες αγκάλιασαν το Spotify από την πρώτη μέρα. Σε αυτό ανταποκρίθηκαν πλήρως οι Έλληνες χρήστες έχοντας πλέον στην διάθεσή τους ένα ευρύ και πλούσιο κατάλογο από μουσικά κομμάτια Ελλήνων καλλιτεχνών. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι Έλληνες χρήστες του Spotify, ακούνε πολύ Ελληνική Pop μουσική με δεδομένο ότι οι Έλληνες καλλιτέχνες που βρίσκονται στη κορυφή των προτιμήσεων τους είναι οι Freaky Fortune και οι Playmen.
Κατά τη γνώμη σας, θα μπορούσε το Spotify να βοηθήσει την Ελληνική μουσική βιομηχανία να «αναγεννηθεί»; Έχετε ανάλογα παραδείγματα μέχρι στιγμής από τη χρήση του Spotify στο εξωτερικό; Ένα τέτοιο παράδειγμα όπως το εννοείτε, είναι αυτό της Σουηδίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της IFPI Σουηδίας, το 2012 ήταν η καλύτερη χρονιά πωλήσεων στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας από το 2005 και μετά. Το πρώτο μισό του 2012, το digital download και η αναπαραγωγή μουσικής έφθασαν το 64% της συνολικής αγοράς, με το 90% των ψηφιακών πωλήσεων να προέρχονται από υπηρεσίες streaming. Τα συνολικά έσοδα της μουσικής βιομηχανίας στη Σουηδία, παρουσίασαν αύξηση 14%. Εδώ μπορείτε να δείτε περισσότερα.
Ποιές είναι οι πιο γνωστές πρωτοβουλίες που πήρε το Spotify στην Ελλάδα το 2014; Έχουμε συμπληρώσει ένα χρόνο συνεργασίας με την Cosmote. Μέσω της συνεργασίας αυτής, η Cosmote προσφέρει στους συνδρομητές της το Spotify Premium σε προνομιακή τιμή, χωρίς χρεώσεις data. Μ’ αυτό τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε περισσότερα από 20 εκατομμύρια τραγούδια και να δημιουργούν τον δικό τους μουσικό κόσμο, ό,τι κι αν κάνουν, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται.
Οι διαφημίσεις στη πλατφόρμα του Spotify στοχεύουν κάθε φορά σε συγκεκριμένο κοινό με βάση τις μουσικές τους προτιμήσεις και αν όχι, γιατί; Όντως, στο Spotify, οι διαφημίσεις μπορούν να είναι στοχευμένες βάση της ηλικίας, του φύλου, της περιοχής, αλλά και την ώρα και το μουσικό είδος που ακούει ο χρήστης.
Μοιραστείτε μαζί μας κάποιο νέο που θα είμαστε οι πρώτοι που θα μάθουμε! Από το ξεκίνημα του Spotify το 2006 έως σήμερα, πολλά πράγματα έχουν αλλάξει. Επεκτεινόμαστε σε νέες χώρες διαρκώς. Το Spotify είναι ήδη διαθέσιμο σε 58 χώρες με τον Καναδά να αποτελεί τη πιο πρόσφατη προσθήκη. Ο στόχος μας παραμένει ένας και μοναδικός: να κάνουμε καλύτερη τη ζωή των χρηστών μας μέσω της μουσικής ενώ από τη πλευρά μας είμαστε περήφανοι που μπορούμε να προσφέρουμε μουσική από όλο τον κόσμο οποτεδήποτε και οπουδήποτε οι χρήστες μας το χρειάζονται.