Sebastiao_Stadium_

Προσκεκλημένος του υπό έκδοση περιοδικού NOMAS, ο Sebastião ήρθε πριν τα Χριστούγεννα μέσω Ρώμης από το Ρίο ντε Ιανέιρου, στην πόλη μας. Του άρεσε πολύ το Αττικό Φως. Εντυπωσιασμένος από τη (κατά πολύ) συγγενική νοοτροπία των Ελλήνων και Βραζιλιάνων, ως γνήσιος πλάνης αποδέχθηκε να συμβάλει με δικά του έξοδα στο ταξίδι και τη φωτογράφηση για το περιοδικό. Ήταν το ελάχιστο – όπως δήλωσε – που θα μπορούσε να κάνει για την χειμαζόμενη (κάπως έτσι το εννούσε) οικονομία της χώρας μας. Η ομορφιά, η υψηλή αισθητική, το καλό γούστο, πιστεύει ότι είναι ένα πολύ σημαντικό εφόδιο για τους ανθρώπους που βρίσκονται μπροστά σε αδιέξοδα (ασχήμιες δηλαδή). Επίσης, επιθυμούσε διακαώς καιρό τώρα να έρθει σε άμεση επαφή με εμβληματικά τεκμήρια του δυτικού πολιτισμού που έχουμε την τύχη εμείς οι Νεοέλληνες να μας περιβάλλουν. Ακρόπολη, αγάλματα, Καλλιμάρμαρο, σε συνδυασμό με στοιχεία μιας προσωπικής «διαδρομής» τον οδήγησαν τελικά και προς το Ρουφ. Αν και ερασιτέχνης, «χομπίστας» τρόπον τινά και παρά το νεαρό της ηλικίας του (δεν έκλεισε τα 30), με τη φωτογραφία φαίνεται ότι μεταμορφώνεται σε «πηγαίο στυλίστα». Καθαρές γραμμές, προοπτική, ανοιχτός ορίζοντας μερικά από τα (αυστηρά ασπρόμαυρα) χαρακτηριστικά του. Στο (διεθνούς διανομής) περιοδικό NOMAS, που η κυκλοφορία του θα γιορταστεί την Τετάρτη 12/2, στο βιβλιοπωλείο Φωταγωγός, δυστυχώς δε θα παραστεί. Το ταξίδι για αυτόν είναι ιερός σκοπός, παράλληλα δεν αφήνει ούτε ίχνη  από τις διαδρομές του (εννοείται, μην τον ψάξετε καν στο facebook – μόνο απλές συνωνυμίες όσους εντοπίσετε). Ο publisher (η έκδοση είναι -αναπόφευκτα- στην αγγλική) Γιάννης Μπουρνιάς, ο υπογράφων art director και οι υπόλοιποι συντελεστές του περιοδικού όμως, θα ήμαστε εκεί για να σας «ξεναγήσουμε» στον πρώτο σταθμό ενός οπτικού ταξιδιού μέσα από τις σελίδες του NOMAS.

Sebastiao_Railway_