TIMELINE

Lolahol: Η κόρη της Madonna τώρα και τραγουδίστρια

Μερικούς μήνες πριν η 25χρονη σταρ κάθισε με την επί χρόνια οικογενειακή φίλη και ηθοποιό, Debi Mazar σε ένα καναπέ για τις ανάγκες του περιοδικού Interview και μίλησαν – δηλαδή αυτή μίλησε, για το πως είναι να μεγαλώνεις στο πλάι μιας icon μητέρας. Είχε επισημάνει πόσο αρέσει στην Madonna να παίζει με τα μέσα και πόσο τα βαριέται η ίδια, είχε ξεκαθαρίσει πως δεν έχει ένα συγκριμένο επαγγελματικό στόχο, πως προτιμά το μόντελινγκ – έχει δουλέψει για τους Marc Jacobs, Swarovski, Mugler και Calvin Klein – όπως και τον χορό και πως εν τέλει έχει μια μάξιμουμ επιφυλακτικότητα στο να ακολουθήσει τις υποκριτικές ή μουσικές κατευθύνσεις της μητρός.  

«Ειλικρινά, οι ηθοποιοί πραγματικά με ενοχλούν και δεν μπορώ να βρίσκομαι κοντά τους. Όσο για τη μουσική, μπορώ να τραγουδήσω. Απλά δεν με ενδιαφέρει. Ίσως είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου» είπε τότε και απασφάλισε, «με κρίνουν από πολύ μικρή ηλικία, αλλά νομίζω ότι η ιδιωτικότητα είναι ο λόγος που κατάφερα να διατηρήσω την ψυχραιμία μου και να μη βρεθώ σε ψυχιατρείο. Θέλω να καταλάβω ποια στο διάολο είμαι πριν αφήσω κάποιον άλλο να προσπαθήσει να μου πει ποια είμαι, καταλαβαίνετε;»

Δέκα μήνες μετά ένα τραγούδι σε-πάρε βαθιά ανάσα- electronic drum’n’base sexy sad experimental vibe sentimental  ντουβρουτζά, εμφανίζεται ξαφνικά χωρίς καμιά προειδοποίηση για να δικαιολογήσει δηλαδή και κάπως, την απουσία της κόρης, από την απόβαση της Madonna στη Σικελία, ώστε να γιορταστούν κάτω από Ιταλική σημαία τα γενέθλια του διάδοχου Rocco. Η κοπέλα είχε δουλειά.

Το νέο project της Lourdes Leon, παιδί της Madonna με τον Κουβανικής καταγωγής χορευτή και γυμναστή Carlos Leon, ονομάζεται Lolahol και όπως υπαινίσσεται και το όνομα κρύβει μέσα του άφθονο σέξινες, βόλτες -μέρα- έξω από νεκροταφεία με ένα Γερμανικό Ποιμενικό που τον λένε Kali, βόλτες -μέρα- μέσα σε νεκροταφεία όπως στο Machpelah Cemetery του Queens και πόζες yo man! στον τάφο του Houdini, βόλτες -νύχτα- στους δρόμος της ΝΥ με ένα σκελετό για οδηγό και κυλίσματα στην άμμο σε παραλία αγνώστου τοποθεσίας, όπως η μητέρα παλιότερα στο Cherish #not. Η ιστορία θέλει την παραγωγή του «Lock & Key»  να διεκδικούν οι Samuel Burgess, Hara Kiri και Eartheater. Ενώ τη σκηνοθεσία του κλιπ μόνο ο τρίτος, τις χορογραφίες στα κλιπ του οποίου έχει επιμεληθεί πολλάκις η χορογράφος Lourdes/Lola. Πες το μια τρυφερή ανταπόδοση, ισχύει. Στο label του Eartheater , Chemical Χ, εξάλλου κυκλοφορεί αυτό το νέο πρώτο βήμα στον κόσμο.

Κάποιοι κακεντρεχείς έσπευσαν να πουν πως της πήρε δέκα χρόνια να το επαναλάβει- η πρώτη της “κυκλοφορία” ήταν στα φωνητικά του Superstar απο το MDNA της μητέρας της. Και κάποιοι άλλοι πήραν σειρά, να πουν, για μια κάποια αντιγραφή από το παρελθόν της Gaga- αντί δηλαδή δουν το εμφανές, τη σχολή που δημιούργησε ήδη η Billie Eilish στο τραγουδώ χωρίς να τραγουδώ.  «Νo sleep, next car, next plane» ψιθυρίζει η Lolahol ασθμαίνοντας σε κάποια στροφή του τραγουδιού και κάποιοι θυμήθηκαν πως η Lady είχε μιλήσει σε μια συνέντευξη της στο Fuse το 2011, κάπου εκεί ανάμεσα στις κυκλοφορίες του The Fane και Born This Way, για τη δυσκολία του να συγκεντρωθεί και να γράψει κάνα τραγούδι. Θέμα για το οποίο  είχε αποφανθεί τελικα πως έφταιγαν… οι δρόμοι. «Every night. No sleep! Bus, club, ’nother club, ’nother club, plane, next place. No sleep. No fear.» Υπερβολές θα πεις και να σου πω, θα ‘χεις και δίκιο.

Προσωπικά διαλέγω μια άλλη στροφή: «I need a breeze / Whisk me away / I need to breathe / Nothing to say».  Όταν είναι θέμα αναπνοής, πάω πάσο. Και περιμένω να συνέλθει.

Δημήτρης Πάντσος

Share
Published by
Δημήτρης Πάντσος