Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
ΓΕΥΣΗ

Αλήθεια, τι κρύβεται πίσω από την ιστορία της μπύρας με το κόκκινο αστέρι;

Κάθε μέρα, περισσότερες από 25 εκατομμύρια μπύρες σερβίρονται σε 192 χώρες παγκοσμίως. Είναι η ξανθιά της Heineken που έχει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σήματα.
heineken starclub 1000x393

Η περιέργεια είναι ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης φύσης. Έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί μας αρέσει να διαβάζουμε βιογραφίες μεγάλων προσωπικοτήτων; Ή γιατί, ακόμα και αν δε το παραδεχόμαστε συχνά, παρακολουθούμε τις ζωές των αγαπημένων μας χολιγουντιανών αστέρων; Γιατί είναι σα να κρυφοκοιτάμε από μια κλειδαρότρυπα, όλα εκείνα που κρύβονται πίσω από έναν θρύλο.

RedStarWikipng

Μιλώντας για θρύλους, έχετε αναρωτηθεί «Τι κρύβεται πίσω από το κόκκινο αστέρι» της αγαπημένης μας μπίρας Heineken; Το 5κτινο σύμβολο, που έγινε συνώνυμο της «πράσινης» την οποία άνθρωποι σε 192 χώρες παγκοσμίως  έχουν σε πρώτη θέση στην καρδιά τους, κρύβει από πίσω αυθεντικές ιστορίες του προϊόντος που αποτελούν τα θεμέλια αυτής της θρυλικής διεθνούς μάρκας.

Το 1873, ο Gerard Heineken ήταν τόσο περήφανος για την ποιότητα της νέας του “premium” μπίρας lager που έβαλε το όνομα της οικογένειάς του σε κάθε μπουκάλι που έβγαινε από τη ζυθοποιία του. Οι μπίρες του δεν «ταξίδευαν» πολύ μακριά από το Άμστερνταμ τότε, οπότε αυτό δεν ήταν πολύ μεγάλο ζήτημα. Τώρα, 4 γενεές αργότερα, αυτή η αδιαπραγμάτευτη αφοσίωση στην ποιότητα οδήγησε στο να καταναλώνονται 25 εκατομμύρια μπίρες Heineken κάθε μέρα σε 192 χώρες. Open your World. Δεν είναι απλά διαφήμιση, είναι στα γονίδια των συνεχιστών της κληρονομιάς του Gerard Heineken.

Το κόκκινο αστέρι κρύβει τα βασικά συστατικά που χαρίζουν στην μπίρα Heineken την απαράμιλλη ποιότητά της. Ένα από αυτά, μια μοναδική ανακάλυψη της οικογένειας Heineken, η μαγιά A-Yeast®. Το κλειδί για τη χαρακτηριστική ισορροπία της γεύσης της, με τις λεπτές φρουτώδεις νότες, τις οποίες έχουν αγαπήσει πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο. Με ένα τόσο δυνατό χαρακτηριστικό, η εταιρία δε θα μπορούσε παρά να μείνει για πάντα πιστή στη μαγιά A-Yeast®. Όταν έχεις αυτήν, δε χρειάζεσαι «σχέδιο Β». Αυτό είναι το ένα άκρο του αστεριού.

Εσωτερική άποψη του Μουσείου της Heineken στο Άμστερνταμ, όπου παλαιότερα στεγαζόταν ζυθοποιείο της εταιρείας.

Εσωτερική άποψη του Μουσείου της Heineken στο Άμστερνταμ, όπου παλαιότερα στεγαζόταν ζυθοποιείο της εταιρείας.

Το κόκκινο αστέρι πρέπει να γνωρίζεται, είναι αρχαίο σύμβολο των ζυθοποιών. Αρχικά διέθετε τέσσερα άκρα που αντιπροσωπεύουν τα τέσσερα αποκλειστικά φυσικά συστατικά: τη βύνη κριθαριού, το νερό, το λυκίσκο και τη μοναδική μαγιά A-Yeast® της Heineken. Κατά το Μεσαίωνα, το 5ο άκρο προστέθηκε για να αντιπροσωπεύσει την «άγνωστη μαγεία» της ζυθοποίησης. Τώρα πια δεν βασιζόμαστε στη μαγεία. Έτσι πλέον το 5ο άκρο συμβολίζει το πάθος της τεχνικής των δημιουργών της Heineken.

38753-2183588-HEIK2LO12142_bottle_hero_04_01b_2000px

Αγνή, ποιοτική και καθόλου πρόχειρα και βιαστικά παρασκευασμένη, η μπίρα Heineken διατηρεί  χάρη σε ορισμένες τεχνικές. Μια από αυτές , οι τέλειες συνθήκες πίεσης που επιτυγχάνονται στις οριζόντιες δεξαμενές ζυθοποίησης και κρατούν τη μοναδική μας μαγιά A-yeast ® χαρούμενη.  Δεν είναι αστείο, μόνο η «ευτυχισμένη» μαγιά A-Yeast® δίνει στη Heineken την ισορροπία της γεύσης, με τις λεπτές φρουτώδεις νότες. Η ποιότητα είναι πάνω από την απόδοση για την Heineken.

Η ζύμωση της μπίρας Heineken παίρνει  28 ημέρες. Σας φαίνονται πολλές; Κι όμως! Χρειάζεται υπομονή, αλλά αξίζει τον κόπο. Αλλιώς δε θα απολαμβάναμε για 140 χρόνια τώρα ισορροπημένη πλούσια γεύση, η δροσιστική καθαρότητα και το όμορφο χρυσοκίτρινο χρώμα.

Σίγουρα έχετε όρεξη για ένα ακόμη μυστικό! Σήμα κατατεθέν της μπίρας Heineken είναι φυσικά, η πράσινη φιάλη της. Η επιλογή του χρώματος της ελπίδας, δεν ήταν τυχαία. Γύρω στο 1900 ο Gerard Heineken, εισήγαγε την πράσινη φιάλη σε πόλεις σε όλο τον κόσμο προκειμένου να στρέψει την προσοχή στο γεγονός ότι η Heineken είναι 100% φυσική. Έτσι, αν ρίξετε μια ματιά τριγύρω και βρείτε τον εαυτό σας περικυκλωμένο από τσιμέντο και ουρανοξύστες, θυμηθείτε ότι μπορείτε ακόμα να απολαύσετε τα θαύματα της φύσης, μέσα από την πράσινη φιάλη.


Η ιστορία της Heineken σε ημερομηνίες

Heineken
  • Το ταξίδι της μπύρας με το κόκκινο αστέρι ξεκινά το 1863, όταν ο φιλόδοξος 22χρονος επιχειρηματίας Gerard Adriaan Heineken αγοράζει ένα κομμάτι γης στο Άμστερνταμ και χτίζει ένα ζυθοποιείο, το Haystack.
  • Το 1875, η Heineken αποσπά το χρυσό μετάλλιο στην Διεθνή Έκθεση του Παρισιού και ξεκινούν οι σταθερές εξαγωγές της προς τη γαλλική πρωτεύουσα.
  • To 1928 ένα αεροπλάνο γράφει το όνομα της Heineken στον ουρανό του Άμστερνταμ, το οποίο φιλοξενεί τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
  • Το 1933 πραγματοποιείται η πρώτη αποστολή μπίρας Heineken στις ΗΠΑ.
  • Το 1942 τα ηνία της επιχείρησης αναλαμβάνει ο Alfred Henry Heineken, εγγονός του ιδρυτή της Gerard Adriaan Heineken.
  • To 1964 εμφανίζονται μαζί με άλλα νέα λογότυπα της εταιρείας τα περίφημα «χείλη της Heineken», τα δύο ημικύκλια που «αγκαλιάζουν» μία μαύρη λωρίδα, όπου αναγράφεται η λέξη Heineken.
  • Το 1998 ιδρύεται το Πανεπιστήμιο της Heineken, σκοπός του οποίου είναι η καλύτερη χρήση και επέκταση του know-how και της πείρας στους κόλπους της επιχείρησης.
  • Το 2005 κυκλοφορεί σε Ευρώπη και Αμερική το DraughtKeg
  • Το 2008, η Heineken ξεκινάει την πρώτη παγκόσμια και διαδραστική καμπάνια υπεύθυνης κατανάλωσης, γνωστή ως «Know The Signs», η οποία βασισμένη στην αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή, στοχεύει στην επιτυχή ενημέρωση γύρω από την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. 
  • Το 2016 η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της παγκόσμια καμπάνια με τίτλο «Τι κρύβεται πίσω από το κόκκινο αστέρι», η οποία φέρνει στο προσκήνιο τη μπίρα αυτή καθεαυτή, αναδεικνύοντας τις αυθεντικές ιστορίες του προϊόντος που αποτελούν τα θεμέλια αυτής της θρυλικής διεθνούς μάρκας. Πρόσωπο της καμπάνιας, ο καταξιωμένος και βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, Benicio Del Toro.
POP TODAY
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2021 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.