BMW_-κλήσεις

ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΩΤΗ: Παράνομη Στάθμευση Μοτοσυκλέτας στο Ιστορικό Κέντρο.

Από πέρυσι το Σεπτέμβρη που ξεκινήσαμε την Popaganda (αλλά και τη Fosphotos και το βιβλιοπωλείο Φωταγωγός / Ροδακιό), εδώ στην Κολοκοτρώνη, προσπαθώ να βρω σημείο στάθμευσης της μοτοσυκλέτας μου χωρίς να δημιουργώ πρόβλημα στους πεζούς. Τι, κάτω από εσοχές και αδιέξοδα την έβαλα, τι, πίσω από ζαρντινιέρες, τι, ταρζανιές ανακάλυψα για να μην ενοχλώ, τι, ποδαρόδρομο έκανα όταν είχε άσχημο καιρό για να μειώσω τις μετακίνησεις, όλα στάθηκαν μάταια. Οι κλήσεις έπεφταν (σαν τη βρόχα) στρέιτ θρου. Μετά το πέμπτο(!) ροζ χαρτάκι  (πληρωμένο κι αυτό, λείπει από την εικόνα), κάπως ηρέμησα, όταν, σχετικά απέναντι από το γραφείο υπάρχει μια εσοχή για φορτω-εκφορτώσεις για 2-3 οχήματα. Προχθές Τετάρτη, στις 17.59 (ούτε καν στις έξι), στο άδειο κέντρο της Αθήνας με τα κλειστά μαγαζιά, η εικονιζόμενη μοτό παραβίαζε τον ΚΟΚ για παράνομη στάθμευση σε «εσοχή ολιγόωρης στάσης» (παράβαση Ρ39). Σημείωση: Στο κέντρο δεν προβλέπεται καμμία θέση δικύκλων, ούτε επιτρέπεται (θεωρητικά) η κυκλοφορία πάσης φύσεως οχημάτων. Τις «βυθισμένες» μπάρες που βλέπετε που και που στο οδόστρωμα και τα διάφορα οχήματα (ιδιαίτερα μοδάτα και ντιζαϊνάτα, μαζί με μικρά φορτηγά) στην πλατεία Αγίας Ειρήνης, είναι ολογράμματα.

P39_BMW_kolokotroni60

Νιώθω έντονη την ανάγκη να επισημάνω (βρίσκομαι στην «κρίσιμη» ηλικία για εγκεφαλικό), κάτι για το όραμα της «Νέας Επιχειρηματικότητας»: Δεν έχουμε πάρει ούτε ένα ευρώ από ΕΣΠΑ, Ταμεία, Τράπεζες, «φίλους»˙οι διαφημιστικές πληρώνουν μετά από 3 με 6 μήνες από την έκδοση του τιμολογίου (αλλά αποδίδουμε τον -ανείσπρακτο- ΦΠΑ), το φορολογικό μας σύστημα προβλέπει από τον πρώτο χρόνο κιόλας λειτουργίας , πέρα από τη φορολόγηση σου και προκαταβολή φόρου 85% (!) για το επόμενο έτος. Κάπως έτσι γίναμε τα Φυσικά Πρόσωπα οι μεγάλοι Χορηγοί του Κράτους, του Δήμου και των Τραπεζών (για 10.000 ευρώ κεφάλαιο κίνησης μιας «καινοτομικής» επιχείρησης σου ζητάνε ούτε λίγο ούτε πολύ να υποθηκεύσεις το σπίτι σου, το σπίτι των γονιών σου, τα κέρδη της επόμενης πενταετίας, κλπ). Χαλάλι των Ενστόλων λοιπόν για την αύξηση που θα πάρουν από το Πλεόνασμα που δημιουργήσαμε. Να βγαίνουν να ξεσκάνε τα παιδιά. Όλο ποδαρόδρομο για να κόβουν κλήσεις μόνο;

SOSEthniko_SOS

ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ: To Εθνικό Θέατρο προκηρύσσει διαγωνισμό σχεδιασμού νέας Εταιρικής Ταυτότητας (για καθαρά προσωπικούς λόγους ο κος Χατζάκης αποφάσισε πως δεν είναι του «γούστου» του). Για να μη σας κουράσω – αν δε είστε γραφίστες ή θεατρόφιλοι –  η προσωπική επιλογή του κυρίου Χ το μετατρέπει σε Θέατρο Σκιών (μόνο αυτός τις βλέπει, εμείς αντικρύζουμε τις δική του πάνω στο μπερντέ, μαζί με κάτι παρατρεχάμενες που κάνουν «Επικοινωνία»).

Το πόσο πετυχημένο ή όχι είναι το υφιστάμενο λόγκο, την «δεοντολογία» και τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν στην κοινότητα των Γραφιστών (μαζί με τον θλιβερό διαγωνισμό Σήμανσης Ελληνικών Προϊόντων του υπουργείου Αναπτυξης, είναι για άλλες ιστοσελίδες. Εδώ στην Popaganda ζητήσαμε άμεσα τη γνώμη της (εκλεκτής συναδέλφου) Κατερίνας Παπαναγιώτου των MNP, δημιουργού του λογοτύπου και της συνολικής εικόνας των προηγούμενων ετών. Εντρυφήσετε εδώ για το διαγωνισμόεδώ και εδώ. Βέβαια, υπάρχει ακόμη η ιστοσελίδα του ΕΘ (που δεν πρόκαμαν να την ξεπαστρέψουν).

Η παρακάτω εικόνα είναι για την πρώτη μου συμμετοχή. Ελπίζω να βοηθήσει -μεταξύ άλλων – τον κο Χατζάκη, όταν δίνει κάτι βαρύγδουπες συνεντεύξεις (για να διατυμπανίσει την «λαϊκή» διάσταση του ΕΘ – πνίγοντας την μετριότητά του σε ευφυολογήματα και υπερθεματίζοντας την αξία του ως σκηνοθέτης) να μην επαναλαμβάνει στυλιστικές ανορθογραφίες τύπου: καφετοσκατί πουλόβερ με V λαιμόκοψη που προβάλει πουκάμισο καρό από κάτω και από πάνω ριγμένο ανέμελα κασκόλ σε απόχρωση κυανό του κοβαλτίου. Για περισκελίδα (παντελόνι) επέλεξε ένα μπλουτζίν (γεμάτο σούρες). Νομίζω ότι φορούσε άσπρες κάλτσες. Και χουβαρδάς, αφού έκοψε ένα κονδύλι με το ιλιγγιώδες ποσό των 1500 ευρώ για το λόγκο που θα προκύψει.

À bientôt!