Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
29.03.2024

Ιαπωνία: Εκστρατεία της κυβέρνησης για αύξηση της κατανάλωσης αλκοόλ

Οι αρχές της χώρας «προβληματίζονται» επειδή οι νέοι δεν καταναλώνουν αρκετό αλκοόλ και ξεκίνησαν καμπάνια που παρακινεί την νεολαία να πίνει περισσότερο.
Ιαπωνία: Εκστρατεία της κυβέρνησης για αύξηση της κατανάλωσης αλκοόλ

Οι νέοι ενήλικες της Ιαπωνίας φαίνεται πως είναι περισσότερο νηφάλιοι από όσο θα ήθελαν οι αρχές της χώρας – κάτι που ελπίζουν να αλλάξει με μια νέα εκστρατεία, καθώς τα έσοδα από φόρους για ποτά όπως το σάκε (σ.σ. κρασί από ρύζι) να είναι αισθητά μειωμένα.

Συγκεκριμένα, η εθνική φορολογική υπηρεσία έχει ξεκινήσει εθνικό διαγωνισμό για να βρει ιδέες ώστε να αντιστραφεί αυτή η τάση.

Η εκστρατεία ονομάζεται «Sake Viva!» και ελπίζει να καταλήξει σε ένα σχέδιο για να κάνει το ποτό πιο ελκυστικό – και να τονώσει τη βιομηχανία.

Ο διαγωνισμός ζητά από άτομα ηλικίας 20 έως 39 ετών να μοιραστούν τις επιχειρηματικές τους ιδέες ώστε να δώσουν ώθηση στα άτομα της ηλικίας τους να πίνουν περισσότερο – είτε πρόκειται για τα ιαπωνικό σάκε και σότσου, είτε για ουίσκι, μπύρα και κρασί.

Η ομάδα που διεξάγει τον διαγωνισμό λέει ότι οι νέες συνήθειες, που διαμορφώθηκαν εν μέρει κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊο, και η γήρανση του πληθυσμού έχουν οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων αλκοολούχων ποτών.

Πρόσφατα στοιχεία της φορολογικής υπηρεσίας δείχνουν ότι οι άνθρωποι έπιναν λιγότερο το 2020 από ό,τι το 1995, με τους αριθμούς να πέφτουν κατακόρυφα από 100 λίτρα την εβδομάδα σε 75 λίτρα.

Τα έσοδα από τους φόρους στο αλκοόλ έχουν επίσης συρρικνωθεί με τα χρόνια. Σύμφωνα με την εφημερίδα The Japan Times, αποτελούσαν το 5% των συνολικών εσόδων το 1980, αλλά το 2020 ανήλθαν σε μόλις 1,7%.

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.