Ο Λεονάρντο Φρίγκο (Leonardo Frigo) αφιερώνει σχεδόν έναν μήνα για να εικονογραφήσει κάθε ένα από τα βιολιά-γλυπτά του. Εδώ και μια δεκαετία περίπου, ο με έδρα το Λονδίνο Ιταλός καλλιτέχνης ζωγραφίζει έχοντας ως καμβά έγχορδα μουσικά όργανα. Τα τελευταία πέντε χρόνια εστίασε στο βιολί (και σπούδασε Συντήρηση Έργων Τέχνης στο Univeristà Internazionale dell Arte της Βενετίας). Κάθε έργο του αφηγείται μια ιστορία: ταφόπλακες, ανθρώπινες φιγούρες χωρίς πρόσωπο, μυθικά όντα, μάχες.

Είναι και μανιώδης αναγνώστης. Σε ένα από τα βιολιά-γλυπτά του συναντούμε τη λέξη «αποκάλυψις», σ’ ένα άλλο το όνομα του Μωυσή γραμμένο με ελληνικό αλφάβητο, το όνομα «Πλούτος», το τοπωνύμιο «Σαμοθράκη». Κάθε ένα είναι και μία διαφορετική ιστορία, απαιτεί υπομονή και προσοχή για να τη διαβάσουμε. «Μου αρέσει να πιστεύω ότι τα μουσικά όργανά μου μπορούν να διαβαστούν ως βιβλία» εξομολογείται.

Τα πρότζεκτ του -τα πιο γνωστά είναι «Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα» και «Οι Τέσσερις Εποχές»- έχουν επανειλημμένα εκτεθεί στην Ιταλία, τη Νότια Κορέα, τη Γαλλία και τη Μεγάλη Βρετανία. Αυτόν τον καιρό, ο Λεονάρντο Φρίγκο εργάζεται σε ένα πρότζεκτ το οποίο είναι φόρος τιμής στην «Κόλαση» του Δάντη: ένα βιολοντσέλο και 33 βιολιά (ένα εικονογραφημένο έγχορδο για κάθε κεφάλαιο).