Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
29.03.2024

Ρεκόρ επισκεπτών και νέα προϊόντα στην φετινή παρουσία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην έκθεση HORECA

Επίσημη «πρεμιέρα» στην HORECA 2015 για τα νέα προϊόντα Amstel RadlerGuarana & Lime με 0,0% αλκοόλ και το μηλίτη Strongbow σε 2 ξεχωριστές γεύσεις.
Ρεκόρ επισκεπτών και νέα προϊόντα στην φετινή παρουσία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην έκθεση HORECA

Αθήνα, 17 Φεβρουαρίου 2015–Με δυναμική παρουσία η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εντυπωσίασε και φέτος τους επισκέπτες της έκθεσης HORECA 2015, παρουσιάζοντας τη μεγάλη γκάμα προϊόντων, συστημάτων ψύξης και σερβιρίσματος που προσφέρει στους επαγγελματίες καθώς και νέες καινοτόμες προτάσεις που διευρύνουν τις επιλογές των καταναλωτών.

Συνεπής στο φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο ανάπτυξής της, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, παρουσίασε στην έκθεση τα ολοκαίνουργια προϊόνταAmstel Radler Guarana Limeμε 0,0% αλκοόλ και το μηλίτη Strongbow σε γεύσεις GoldApple και RedBerries.Έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον Έλληνα καταναλωτή, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρακολουθεί στενά τα νέα, αναδυόμενα πρότυπα κατανάλωσης και βρίσκεται ένα βήμα μπροστά, αναπτύσσοντας καινοτόμα προϊόντα που προσφέρουν ακόμα περισσότερες και διαφοροποιημένες επιλογές στον καταναλωτή για κάθε περίσταση.

AmstelRadlerGuarana&Lime με 0,0% αλκοόλ:Μία απολαυστική έκρηξη δροσιάς και φυσικής ενέργειας.

Μετά την μεγάλη επιτυχία της AmstelRadler με χυμό λεμόνι, η Amstel εμπλουτίζει την κατηγορία Radler παρουσιάζοντας μια ολοκαίνουριαπρόταση μπίρας τύπου Radler. Η Amstel Radler Guarana Lime με 0,0% αλκοόλ συνδυάζει την ποιότητα της μπίραςAmstel χωρίς αλκοόλ,  τη δροσιά του Lime καιGuarana, ένα φρούτο που είναι γνωστό για τις ευεργετικές ιδιότητές αλλά και για την τόνωση που χαρίζει στον οργανισμό λόγω της καφεΐνης που περιέχει.Η νέα πρόταση Radler της Amstel, διευρύνει ακόμη περισσότερο την κατηγορία και προσφέρει στους καταναλωτές τη δροσιά και την ενέργεια ενός φυσικού προϊόντος που μπορούν να απολαύσουν κάθε στιγμή της ημέρας.

Strongbow: Ο νο1 μηλίτης στον κόσμο έρχεται στην ελληνική αγορά

Αυθεντικός, δροσερός και με γλυκιά γεύση, ο μηλίτης Strongbow είναι ένα ξεχωριστό ποτό από μήλα με 4,5 περιεκτικότητα σε αλκοόλ, που υπόσχεται να συναρπάσει, έρχεται για να γίνει η νέα αγαπημένη συνήθεια! Αποτέλεσμα της ζύμωσης προσεκτικά επιλεγμένων ποικιλιών μήλων, ο ανθρακούχος μηλίτης Strongbowείναι η ιδανική επιλογή για όσους αναζητούν ένα αλκοολούχο ποτό με γλυκιά γεύση.

HΔιευθύντρια Trade Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κα Λήδα Αργυροπούλου δήλωσε σχετικά:

«Για μια ακόμα χρονιά η έκθεση HORECA επιβεβαίωσε ότι αποτελεί μια μεγάλη γιορτή του κλάδου. Χαίρομαι ιδιαίτερα για το ενδιαφέρον που έδειξαν οι επισκέπτες του περιπτέρου μας για όλες τις μάρκες μας αλλά και για τη θερμή υποδοχή στα νέα μας λανσαρίσματα της Amstel Radler Guarana Lime και της Strongbow. Ξεπεράσαμε το περσινό μας ρεκόρ επισκεπτών και αυτό είναι σίγουρα ένα θετικό σημάδι για την πορεία των νέων προϊόντων μας στην αγορά».

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με:

Hill&KnowltonStrategies:

Μαριλένα Παπαχαραλάμπους, τηλ: 210 6281800, [email protected]

Αθηναϊκή Ζυθοποιία:

Ειρήνη Σπανού, Αθηναϊκή  Ζυθοποιία, τηλ: 210 5384491, [email protected]

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.