Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
16.12.2024

Μάλλινα κομμάτια με βιώσιμο χαρακτήρα πρωταγωνιστούν στη νέα χειμερινή συλλογή της βιώσιμης Σουηδικής μάρκας Fjällräven

Ιχνηλάσιμο, ανακτημένο ή ανακυκλωμένο, το μαλλί είναι από τα πιο λειτουργικά και ανθεκτικά υλικά για δραστηριότητες στη φύση
Μάλλινα κομμάτια με βιώσιμο χαρακτήρα πρωταγωνιστούν στη νέα χειμερινή συλλογή της βιώσιμης Σουηδικής μάρκας Fjällräven

Πιστή στο όραμά της ως προς τη βιωσιμότητα,  η Fjällräven, πρωτοπόρος Σουηδική μάρκα ρουχισμού και εξοπλισμού για δραστηριότητες στη φύση, έχει επιλέξει τρία διαφορετικά είδη μαλλιού με βιώσιμο χαρακτήρα για τη νέα της χειμερινή συλλογή: ιχνηλάσιμο μαλλί, ανακτημένο μαλλί και ανακυκλωμένο μαλλί, δημιουργώντας κομμάτια που συνδυάζουν ποιότητα, ανθεκτικότητα και καινοτομία.

Το μεγαλύτερο μέρος του μαλλιού που χρησιμοποιεί η Fjällräven είναι ανιχνεύσιμο και προέρχεται από επιλεγμένες φάρμες στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Νότιο Αμερική. Διαθέτει την πιστοποίηση ZQ, που αφορά στη σωστή μεταχείριση των ζώων, εφαρμόζοντας το θεσμικό πλαίσιο του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για τις «πέντε ελευθερίες των ζώων», καθώς και στην περιβαλλοντική, κοινωνική και οικονομική βιωσιμότητα, διατηρώντας μία ισορροπία ανάμεσα στα οφέλη για το περιβάλλον, αλλά και την οικονομία και τον ίδιο τον άνθρωπο.

Παράλληλα, η Fjällräven αποτελεί τον μεγαλύτερο αγοραστή σουηδικού μαλλιού της βιομηχανίας, αξιοποιώντας ανακτημένο μαλλί από το Gotland της Σουηδίας, που «περισσεύει» από τη δραστηριότητα άλλων βιομηχανιών. Το ανακτημένο μαλλί, επιλέγεται προσεκτικά και βελτιστοποιείται ποιοτικά, για να χρησιμοποιηθεί ως μονωτικό υλικό σε μπουφάν, όπως το Keb Wool Padded Jacket ή  το Lappland Hike 15 Backpack.

Το ανακυκλωμένο μαλλί, γνωστό ως «rewool» στη Fjällräven, προέρχεται από διαφορετικές πηγές και χρησιμοποιημένα υφάσματα από όλον τον κόσμο. Το μαλλί, αφού συγκεντρωθεί, ταξινομείται χρωματικά, τεμαχίζεται και υφαίνεται ξανά δημιουργώντας ένα κουβάρι μαλλιού με πλούσιο χρώμα, το οποίο αναμειγνύεται με πολυεστέρα και πολυαμίδιο για τη δημιουργία νέων ενδυμάτων και εξοπλισμού με περισσότερη αντοχή και ανθεκτικότητα, εξοικονομώντας ταυτόχρονα περισσότερη ενέργεια στη διαδικασία παραγωγής.

Κοινό στοιχείο των τριών ειδών μαλλιού είναι η λειτουργικότητα και η αντοχή τους, καθώς και η προστασία που προσφέρουν σε κρύες και βροχερές ημέρες με τις ίνες τους να «παγιδεύουν» τον αέρα και το νερό, με αποτέλεσμα να είναι ανθεκτικά στον ιδρώτα και τις οσμές, χωρίς την προσθήκη χημικών.

Πιστή στο όραμά της, η πρωτοπόρος Σουηδική μάρκα ρουχισμού και εξοπλισμού για δραστηριότητες στη φύση, συνεχίζει να αναζητά νέους βιώσιμους τρόπους για τη δημιουργία διαχρονικών και λειτουργικών προϊόντων για όσους αγαπούν τη φύση.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε: www.fjallraven.com

Για περισσότερες πληροφορίες για τους δημοσιογράφους: VALUECOM, Υρώ Καραδήμου, iro_karadimou@valuecom.gr

 

Σχετικά με τη Fjällräven

Το 1960, ο  Åke Nordin ιδρύει στο υπόγειο του στο Örnsköldsvik, στα βόρεια της Σουηδίας, τη Fjällräven. Σήμερα ο διαχρονικός, λειτουργικός και ανθεκτικός εξωτερικός εξοπλισμός απολαμβάνει παγκόσμια παρουσία και βρίσκεται σε περισσότερες από 70 χώρες. Η γκάμα προϊόντων της Fjällräven  περιλαμβάνει ρούχα και αξεσουάρ για δραστηριότητες στη φύση για άνδρες και γυναίκες, καθώς και σακίδια, σκηνές και υπνόσακους.

Ως εταιρεία, η Fjällräven καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ενεργήσει υπεύθυνα απέναντι στους ανθρώπους, την άγρια ζωή και το περιβάλλον και να ενθαρρύνει το ενδιαφέρον για την υπαίθρια ζωή. Η εταιρεία είναι εμπνευστής δύο δημοφιλών υπαίθριων εκδηλώσεων, του Fjällräven Classic και Fjällräven Polar, που προσελκύουν χιλιάδες συμμετέχοντες κάθε χρόνο.

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.