Μία μαγική βραδιά διοργάνωσε στις 18/6 η γνωστή ελληνική εταιρία Kayak για να παρουσιάσει το νέο της concept Kayak Magic Trilogy. Πρόκειται για μία πρωτοποριακή ιδέα, κατά την οποία η Kayak φέρνει την παραγωγική της διαδικασία προς κατανάλωση στο flagship κατάστημά της στη Γλυφάδα!

Έτσι, λοιπόν, η Kayak αποδομεί το παγωτό δίνοντας την ευκαιρία στον επισκέπτη να το απολαύσει στις τρεις ακόλουθες υφές: α) The shot, όπου το παγωτό προσφέρεται σε υγρή μορφή ως ένα ρόφημα παγωτού με έντονη γεύση, β) Τhe cream, δηλαδή το δεύτερο στάδιο όπου το παγωτό μόλις έχει βγει από την παγωτομηχανή αναδεικνύοντας την κρεμώδη μαγεία του την ώρα της δημιουργίας του και γ) The ice cream, δηλαδή το ξακουστό παγωτό Κayak στο τελικό του στάδιο, όπως όλοι το αγαπούν.

Για να λανσάρει το καινοτόμο αυτό concept, η Kayak δημιούργησε μία 360ο γευστική εμπειρία, η οποία ξεκινούσε ήδη από την πρόσκληση που έλαβαν οι μόλις 40 εκλεκτοί καλεσμένοι και τους παρακινούσε να λάβουν μέρος σε ένα κουίζ που διαμόρφωνε ένα πολύ ξεχωριστό menu γευσιγνωσίας. Στη συνέχεια, επιστρατεύτηκε ο Master Chef Πάνος Ιωαννίδης που ανέλαβε το εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα να δημιουργήσει μία τριλογία πιάτων, γεύσεων, χρωμάτων και υφών από το πρώτο έως το τελευταίο πιάτο! Παράλληλα, η γνωστή οινοχόος Γιοβάννα Λύκου προσέθεσε τη δική της πινελιά με ένα μοναδικό pairing κρασιών της οινοποιϊας Boutari που ανάδειξαν μοναδικά την κάθε ντελικάτη γεύση του μαέστρου Πάνου Ιωαννίδη.

Η βραδιά έσφυζε από τη χαρακτηριστική μαγεία της Kayak και τιμήθηκε από εκπροσώπους του Τύπου, γευσιγνώστες και influencers που απόλαυσαν ένα ιδιαίτερο γαστριμαργικό ταξίδι σε μία εξαιρετικά φιλόξενη ατμόσφαιρα. H Κayak, όμως, δε σταματά εδώ και ολοκληρώνει την εμπειρία λανσάροντας το microsite www.kayakmagictrilogy.gr, στο οποίο όλοι οι φίλοι της έχουν πλέον τη δυνατότητα να ψηφίζουν και να διαμορφώνουν μία extra γεύση του Kayak Magic Trilogy.