Categories: ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Η PepsiCo ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με την κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση του Champions League της UEFA

Η PepsiCo ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με την κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση του Champions League της UEFA για άλλα τρία χρόνια. Έξι από τα κορυφαία παγκόσμια εμπορικά σήματα της PepsiCo θα υποστηρίξουν τη διοργάνωση μέσω του τελικού του πρωταθλήματος UEFA του 2021, με το εμπορικό σήμα Pepsi® και συμπεριλαμβανομένων των Pepsi MAX®, Lay’s και Gatorade να ξεχωρίζουν.

Από τότε που έγινε ο βασικός χορηγός, το 2015, η PepsiCo έχει συνεργαστεί με την UEFA για να ενθουσιάσει και να φέρει τους οπαδούς πιο κοντά στους αθλητές και το παιχνίδι που αγαπούν. Περισσότερες από 100 αγορές σε όλο τον κόσμο έχουν παρουσιάσει σημαντική δραστηριότητα που αξιοποιεί τη δύναμη του Champions League σε συνδυασμό με τις εμβληματικές μάρκες της PepsiCo: από την εκστρατεία του Lay’s «United» με τον Lionel Messi έως το επιτυχημένο τουρνουά Gatorade 5Χ5, το οποίο τροφοδοτεί τους ανερχόμενους ποδοσφαιριστές σε όλο τον κόσμο να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της συνεργασίας εμβληματικοί ποδοσφαιριστές όπως ο Leo Messi  θα επικοινωνήσουν τη συνεργασία τους μέσα από ειδικές διαφημιστικές καμπάνιες και ενέργειες, αναρτήσεις στα social media, τις συσκευασίες των Pepsi, Pepsi Max και Lay’s. Πιο συγκεκριμένα και στη χώρα μας θα κυκλοφορήσουν οι συσκευασίες της Pepsi και των Lay’s με πρωταγωνιστή τον πέντε (5) φορές βραβευμένο ως καλύτερο ποδοσφαιριστή της χρονιάς και τέσσερις (4) φορές νικητή του UEFA CHAMPIONS LEAGUE, Lionel Messi, αλλά και σε επίπεδο μέσων ενημέρωσης, τηλεοπτικές και διαδικτυακές καμπάνιες με τη συμμετοχή του Leo Messi θα υποστηρίξουν τη σημαντική αυτή συνεργασία, προσφέροντας το υψηλότερο ποδοσφαιρικό επίπεδο σε εκατομμύρια φιλάθλους και στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της ανανεωμένης συνεργασίας τους, PepsiCo και UEFA, δεσμεύτηκαν για συνεχή και εντεινόμενη υποστήριξη για την τελετή έναρξης του Μεγάλου Τελικού του UEFA Champions League, την οποία θα παρουσιάσει η Pepsi. Από τα εγκαίνια της διοργάνωσης το 2016, η Pepsi παρουσίασε επική ζωντανή μουσική παράσταση στην πιο δημοφιλή αθλητική εκδήλωση στον κόσμο, παρέχοντας ανεπανάληπτη ψυχαγωγία σε κάθε τελικό.

Επιπλέον, η Lay’s θα συνεχίσει να συνεργάζεται με το Ίδρυμα της ΟΥΕΦΑ για Παιδιά και να στηρίζει τις προσπάθειές του, όπως την πρωτοβουλία να εγκαταστήσει μόνιμη τεχνητή πίσσα στο στρατόπεδο προσφύγων Za’atari στην Ιορδανία, παρέχοντας με αυτόν τον τρόπο στους κατοίκους την ευκαιρία να απολαμβάνουν και να παρακολουθούν το αγαπημένο τους σπορ σε ένα ασφαλές περιβάλλον και σε εξαιρετικές εγκαταστάσεις.

Σχολιάζοντας την ανανεωμένη συνεργασία, ο Ramon Laguarta, Πρόεδρος της PepsiCo Global, δήλωσε: “Η PepsiCo έχει μια σπουδαία ιστορία με το ποδόσφαιρο, γι ‘αυτό είμαστε ευτυχείς που ανανεώνουμε τη συνεργασία μας με το UEFA Champions League. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών ετών, αυτή ήταν μια ισχυρή και ταυτόχρονα συναρπαστική πλατφόρμα και παραμένουμε δεσμευμένοι να φέρουμε το καλύτερο ποδόσφαιρο σε εκατομμύρια φιλάθλους σε όλο τον κόσμο».

Τα Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP® και Ruffles συμπεριλαμβάνονται στην συνεργασία, με την έναρξη της στη φάση των  Knockout αγώνων του 2018, τις προσεχείς εβδομάδες.

POPAGANDA

Share
Published by
POPAGANDA