Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
14.03.2024

Οι Έλληνες έφηβοι στην κορυφή των πιο φανατικών θεατών «e Sports» στην Ευρώπη

Αναμενόμενα πράγματα.
Οι Έλληνες έφηβοι στην κορυφή των πιο φανατικών θεατών «e Sports» στην Ευρώπη

Οι Έλληνες έφηβοι είναι από τους πλέον φανατικούς θεατές «e Sports» στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της ετήσιας έρευνας της «Pay Pal» και της «Super Data» για τα ηλεκτρονικά αθλήματα.

Σύμφωνα με την έρευνα τα έσοδα από την ευρωπαϊκή αγορά των «e Sports» το 2018 θα αγγίξουν τα 325 εκατομμύρια δολάρια. Το 19% του ελληνικού κοινού των «e Sports» είναι έφηβοι ηλικίας 13-17 ετών, πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη, το οποίο φέρνει την Ελλάδα στην ίδια θέση με την Γαλλία, τη Βουλγαρία και τη Νορβηγία.

Η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις 10 ευρωπαϊκές χώρες όπου αυξάνεται σταθερά το γυναικείο κοινό των ηλεκτρονικών αθλημάτων. Το μεγαλύτερο ποσοστό κατέχει η Σουηδία με 25%. Το ελληνικό κοινό των ηλεκτρονικών αθλημάτων εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 17% το 2019, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 21%. Η Ρωσία είναι πρώτη, σύμφωνα με την έρευνα, με έσοδα της τάξης των 38 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017, ενώ τα συνολικά κέρδη από τα ηλεκτρονικά αθλήματα στην Ευρώπη άγγιξαν τα 253 εκατομμύρια δολάρια την ίδια χρονιά.

Η Ελλάδα βρίσκεται στην δεύτερη χαμηλότερη θέση ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες, με έσοδα 850 χιλιάδες δολάρια και πάνω από την τελευταία σε κατάταξη χώρα, την Ουγγαρία (570 χιλιάδες δολάρια). Στην Ευρώπη υπάρχουν περίπου 27 εκατομμύρια άνθρωποι που ασχολούνται ενεργά με τα «e Sports», εκ των οποίων οι 437 χιλιάδες είναι Έλληνες. Οι αναλυτές προβλέπουν ότι τα νούμερα θα διατηρήσουν σταθερή ανοδική τάση, και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση – το αντίστοιχο κοινό εκτιμάται ότι θα ανέβει κατά 17% έως το τέλος του 2019 (σε σύγκριση με το 2017).

Η Ελλάδα συγκαταλέγεται σε μία από τις δέκα ευρωπαϊκές χώρες που αποκτούν σταθερά όλο και μεγαλύτερο γυναικείο κοινό

Τα «e Sports» και το gaming θεωρούνται γενικά «ανδρική υπόθεση», αλλά όσο μεγαλώνει η αγορά, τόσο επηρεάζει και την ισότητα των φύλων. Το 2017 η αγορά των ηλεκτρονικών αθλημάτων στη Σουηδία ήταν η πλέον «γυναικοκρατούμενη», με ποσοστό 25% γυναικών που ασχολούνται με τα «e Sports», ενώ ακολουθούν η Πολωνία (24%) και η Γαλλία (23%). Στην Ελλάδα, το 19% του κοινού απαρτίζεται από γυναίκες (15% το 2016), ενώ ο συνολικός μέσος όρος στην Ευρώπη πέρυσι ήταν μόλις 18%. Οι μεγαλύτερες διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα σημειώθηκαν στην Βουλγαρία, την Ισπανία και την Ιταλία, όπου μόλις το 11-13% του αντίστοιχου κοινού ήταν γυναικείο στις χώρες αυτές. Η κοινότητα των ηλεκτρονικών αθλημάτων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα διαθέτει ελαφρώς περισσότερες γυναίκες, με ποσοστό 14%.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.