Πυροσβέστες και διασώστες συμμετέχουν στην επιχείρηση εντοπισμού αγνοουμένων, στο σημείο όπου σημειώθηκε το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα έξω από τη Λάρισα, Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023. Μία επιβατική αμαξοστοιχία συγκρούσθηκε με μία εμπορευματική έξω από τη Λάρισα, ενώ εκτροχιάστηκαν τα δύο πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας και εκδηλώθηκε πυρκαγιά. Σε 36 ανέρχονται μέχρι στιγμής οι επιβεβαιωμένοι νεκροί εξαιτίας της σύγκρουσης επιβατικής αμαξοστοιχίας με εμπορευματική, αργά το βράδυ της Τρίτης στην περιοχή Ευαγγελισμός, κοντά στα Τέμπη, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από τον εκπρόσωπο Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, τον πύραρχο Βασίλη Βαθρακογιάννη. Παράλληλα 66 άτομα νοσηλεύονται σε νοσοκομεία, εκ των οποίων οι 60 σε απλές κλίνες και οι υπόλοιποι 6 σε ΜΕΘ. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΝΤΟΜΑΛΗΣ
Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης (28/3) η απολογία του μόνιμου σταθμάρχη για την τραγωδία στα Τέμπη, καθώς ο 50χρονος σιδηροδρομικός υπάλληλος κατηγορείται ότι τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, αντί να βρίσκεται στη θέση του μέχρι τις 23:00, εκείνος εγκατέλειψε το πόστο του από τις 22:10.
Η απόφαση του εφέτη – ανακριτή ήταν να αφεθεί ελεύθερος ο σταθμάρχης και να μην προφυλακιστεί, όπως συνέβη με τον μοιραίο σταθμάρχη Λάρισας.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ οι περιοριστικοί όροι που του επιβλήθηκαν είναι η χρηματική εγγύηση των 15.000 ευρώ, ενώ θα πρέπει να δίνει το «παρών» και στο αστυνομικό τμήμα.
Ο σταθμάρχης απολογήθηκε με υπόμνημα και σύμφωνα με την δημόσια τηλεόραση, ο κατηγορούμενος είχε καλέσει προς υπεράσπισή του τρεις μόνιμους συναδέλφους του, δύο σταθμάρχες και ένα κλειδούχο, για να υποστηρίξουν ότι η αλλαγή της βάρδιας γινόταν όταν ερχόταν ο επόμενος.
Ο εφέτης ανακριτής δεν είδε σήμερα κάποιον από τους μάρτυρες που κάλεσε προς υπεράσπισή του ο μόνιμος σταθμάρχης.
Τι υποστήριξε στο υπόμνημα
Ο ίδιος σύμφωνα με πληροφορίες ισχυρίστηκε ότι το δυστύχημα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα και αν είχε σχολάσει στις 23:00 όπως όφειλε. Και αυτό γιατί το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.
Προς υπεράσπισή του έχει καλέσει να καταθέσουν τρεις συνάδελφοί του, δύο σταθμάρχες και ένας κλειδούχος ενώ βασική υπεραστική του γραμμή είναι ότι με βάση τον κανονισμό κίνησης του ΟΣΕ η αλλαγή της βάρδιας μπορούσε να γίνει από τη στιγμή που προσερχόταν στην εργασία του ο επόμενος σταθμάρχης.
Την Πέμπτη 30 Μαρτίου, αναμένεται να απολογηθεί ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ισχυρίζεται πως την ώρα της τραγωδίας, στη θέση τους έπρεπε να βρίσκονται ως τις 11 και οι άλλοι δύο σταθμάρχες.