Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
01.03.2024

Αυλαία με κομψές αλλά και εκκεντρικές δημιουργίες για τη 17η Athens Xclusive Designers Week

Με εντυπωσιακές, κλασικές αλλά και μοντέρνες δημιουργίες ολοκληρώθηκε η 3η μέρα για τη 17η Athens Xclusive Designers Week.
Αυλαία με κομψές αλλά και εκκεντρικές δημιουργίες για τη  17η Athens Xclusive Designers Week

Με εντυπωσιακές, κλασικές αλλά και μοντέρνες και νεανικές δημιουργίες ολοκληρώθηκε η 3η μέρα για τη 17η Athens Xclusive Designers Week, στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής, με τις επιδείξεις των  GAP, Miltos, Panos Apergis, Tassos Mitropoulos και Konstantinos Mitrovgenis.

Την 3η μέρα της 17ης AXDW άνοιξαν τα GAP, παρουσιάζοντας την ανοιξιάτικη συλλογή τους για το 2015 και το νέο Resolution denim. Ένα εξαιρετικά μαλακό και άνετο denim, από ελαστικό ύφασμα για κολακευτική εφαρμογή. Ένα εξαιρετικά μαλακό και άνετο denim, από ελαστικό ύφασμα για κολακευτική εφαρμογή. Η συλλογή περιελάμβανε επίσης, fits Mid-rise Skinny, High-rise Skinny, Slim Straight denims, στυλάτα Bomber jackets σε διαφορετικές αποχρώσεις, τα νέα Khaki παντελόνια για άντρες σε Slim και Straight γραμμή, καθώς και μία σειρά από μακριά και κοντά φορέματα σε φωτεινό κίτρινο, με μεγάλα daisy prints για μονόχρωμες ή floral εμφανίσεις.  

Ο Miltos μας προτείνει γι’ αυτή τη σεζόν SIMPLICITY. Με οδηγό λοιπόν την απλότητα, μας παρουσίασε κομψές δημιουργίες που διατηρούν τη διαχρονικότητά τους και αναδεικνύουν τη θηλυκότητα κάθε γυναίκας, αλλά και εντυπωσιακά νυφικά. 

Μουτόν παλτά με διάτρητα δέρματα και ψηφιακές εκτυπώσεις και φορέματα της ίδιας τεχνικής σε γήινες αποχρώσεις περιελάμβανε η συλλογή που παρουσίασε ο Panos Apergis. Τα ανατρεπτικα σχέδια τους σε συνδυασμό με τα κρόσσια, τα δέρματα και τα νεοπρέν υφάσματα δώσανε μια έθνικ διάσταση στις δημιουργίες του Έλληνα σχεδιαστή. 

Ο Tassos Mitropoulos παρουσίασε την S/S 2015-16 συλλογή του με τίτλο “LITOS VIOS” (FRUGAL LIFE), με δημιουργίες που φλέρταραν με τη luxurious θηλυκότητα, σε στενές και αέρινες γραμμές. Η παρουσίαση της συλλογής του ολοκληρώθηκε με μοναδικά νυφικά για κάθε τύπο γυναίκας. Παγέτες, πούλιες, δαντέλες, embroideries, ανάγλυφα, μακραμέ, δέρμα και χειροποίητα πλεκτά πρωταγωνίστησαν στην επίδειξη.

Τη βραδιά έκλεισε ο ανατρεπτικός Konstantinos Mitrovgenis, του οποίου η συλλογή ήταν εμπνευσμένη από τη μαθηματική σταθερά π 3,14. Εκκεντρικές δημιουργίες σε μαύρο και λευκό χρώμα με μπλε λεπτομέρειες επιβεβαίωσαν για ακόμα μία φορά την εναλλακτική δημιουργικότητα του σχεδιαστή. 

Και την 3η μέρα της διοργάνωσης, πολλοί ήταν οι επισκέπτες που θαύμασαν αξεσουάρ μόδας Ελλήνων σχεδιαστών και δημιουργών στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο φιλοξενίας των Summer Xclusive Elements. Οι Aelia by Fotini Kostouli, Aelia Greek Sandals, Extreme Living, Fishbone Design, Its All Greek On Me και My Scarf κέρδισαν τις εντυπώσεις με τις δημιουργίες τους για το καλοκαίρι που έρχεται με πρωτότυπα σχέδια και χρώματα για σανδάλια, υβριδικά γυαλιά ηλίου, φουλάρια, κοσμήματα, τσάντες κ.ά.

Για όλες τις ημέρες της διοργάνωσης, διεξήχθη το Fashion Design Project, ο ανοιχτός διαγωνισμός σχεδίου της διοργάνωσης, που δίνει την ευκαιρία σε ένα σχεδιαστικό ταλέντο που θα ψηφιστεί από το κοινό μέσω facebook να συμμετάσχει στα επόμενα New Designers Awards.

Το Syoss είναι επίσημος χορηγός της 17ης διοργάνωσης Athens Xclusive Designers Week. Το Syoss που περιλαμβάνει προϊόντα επαγγελματικής ποιότητας στις κατηγορίες περιποίησης, styling και βαφής μαλλιών ανέλαβε την επιμέλεια του Hair Styling των επιδείξεων. Όπως κάθε σεζόν, έτσι και φέτος, η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos, με επικεφαλής τον Βασίλη Διαμαντόπουλο, επιμελήθηκε τα χτενίσματα της διοργάνωσης. Το make up των επιδείξεων θα πραγματοποιηθεί με προϊόντα Erre Due, υπό την επιμέλεια της σχολής Freddy Make Up Stage και επικεφαλής τον Freddy Kalobratso. Tη φροντίδα του ντεμακιγιάζ των μοντέλων των επιδείξεων της 17ης AXDW ανέλαβαν τα εξειδικευμένα προϊόντα DEMAKUP.

Ρυθμό στην 3η μέρα έδωσε το DJ set του HIT FM 88.9.

Sponsors: Syoss, Collagen Pro-Active, Athenaeum InterContinental Athens

Make Up Sponsor: Erre Due

Supporters: Alpro, Starbucks, Demak’up

Communications Sponsors: VOTRE BEAUTE, FOX LIFE, EN LEFKO 87.7, HIT 88.9, ATHENS VOICE, ADORE, TLIFE.GR, THETOC.GR, POPAGANDA.GR, HOPE

Partners: Veloudakis, Diamantopoulos, Freddy Make Up Stage, IAM Gourmet

Under the auspices: Eλληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμος Αθηναίων  – Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ), Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ), Enterprise Greece, Κυπριακή Πρεσβεία, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ), Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού  Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ)

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.