Η Ford αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά την υψηλών προδιαγραφών έκδοση Titanium X του νέου Puma, πριν από το ντεμπούτο της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, την ερχόμενη εβδομάδα.

Διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και πρακτικότητας, ουσιαστικά το νέο Puma είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που διαθέτει αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων, τα οποία πλένονται ώστε οι χρήστες του αυτοκινήτου να νιώθουν πάντα μία αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας στο εσωτερικό. Επίσης, για πρώτη φορά στην κατηγορία, τα καθίσματα φέρουν λειτουργία οσφυϊκού μασάζ για μέγιστη άνεση στο ταξίδι.

Το Ford Puma Titanium X διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό πολλές ακόμα προηγμένες τεχνολογίες, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται η ασύρματη φόρτιση για συσκευές smartphone, την πρώτη στην κατηγορία πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία, καθώς κι ένα ηχοσύστημα της B&O.

Όσον αφορά τη λειτουργία οσφυϊκού μασάζ, αυτή αναζωογονεί τους κουρασμένους μυς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αυξάνοντας έτσι την ευεξία. Τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, που λειτουργούν μέσω ενός διακόπτη, περιλαμβάνουν σύστημα μασάζ τριών αεροθαλάμων, με ρυθμιζόμενες κατευθύνσεις περιστροφής και τρία επίπεδα έντασης. Οι αεροθάλαμοι επιτρέπουν επίσης τη σταδιακή ρύθμιση του πάνω, κεντρικού και κάτω μαξιλαριού της πλάτης του καθίσματος – για να μπορούν τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός να βρίσκουν την πιο ξεκούραστη θέση.

Το Puma Titanium X διαθέτει δερμάτινο τιμόνι και ξύλινες επενδύσεις γύρω από το ταμπλό και τον πίνακα οργάνων καθώς και κομψά υφασμάτινα ένθετα στα εσωτερικά πάνελ των θυρών.

Το εξωτερικό του νέου Puma Titanium X αναδεικνύει τις γραμμές και τις αναλογίες ενός SUV και κάνει άμεσα αναγνωρίσιμη τη σιλουέτα του. Προτεταμένα τόξα θόλων τροχών, που απορρέουν από τη βελτιστοποίηση του μεταξονίου και των μετατροχίων του, φιλοξενούν ζάντες αλουμινίου Pearl Grey με διάμετρο 18” και 10 ακτίνες. Ξεχωριστή ταυτότητα δίνουν τα μοναδικά, γυαλιστερά μαύρα φινιρίσματα και στοιχεία χρωμίου στην κυψελοειδή μάσκα και τα δαχτυλίδια των προβολέων ομίχλης που είναι ενσωματωμένοι στις εμπρός «αεροκουρτίνες». Οι θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος περιλαμβάνουν ενσωματωμένα φλας και ειδικό φωτισμό υποδοχής των επιβατών, που εστιάζει το σημείο εξόδου με το άνοιγμα της πόρτας.

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost της Ford με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων. Το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα μπορεί να αξιοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας είτε ως «υποκατάσταση ροπής» -μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα για βελτίωση της απόδοσης έως 9% με βάση το πρωτόκολλο WLTP- είτε ως «υποβοήθηση ροπής», αυξάνοντας στην περίπτωση αυτή τη συνολική διαθέσιμη ροπή του κινητήρα για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Το νέο Ford Puma διαθέτει τον καλύτερο στην κατηγορία ωφέλιμο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 456 λίτρα, προσφέροντας παράλληλα καινοτόμες λύσεις αποθήκευσης σχεδιασμένες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των καθημερινών αναγκών στον τομέα της μεταφοράς αντικειμένων.

Με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, το νέο Ford Puma μπορεί να φιλοξενήσει ένα κουτί μήκους 112 εκ., πλάτους 97 εκ. και ύψους 43 εκ., ενώ το νέο Ford MegaBox (που έχει εξελιχθεί για να ικανοποιεί αλλά και για να υπερβαίνει τις απαιτήσεις των πελατών για έναν πρακτικό χώρο αποσκευών) προσφέρει ένα βαθύ και ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο στον οποίο μπορούν άνετα να μεταφερθούν δύο τσάντες του γκολφ σε κάθετη θέση. Η φόρτωση των αποσκευών στο Puma απλουστεύτηκε ακόμα περισσότερο, χάρη στη hands-free λειτουργία της πίσω πόρτας – μία τεχνολογία της Ford που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η πόρτα ανοίγει με μία απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, ενώ ενσωματώνει και μία εταζέρα που «εξαφανίζεται» αυτόματα, διασφαλίζοντας απρόσκοπτη πρόσβαση στον πίσω χώρο φόρτωσης.