Είναι ένας από τους μεγαλύτερους σταρ του ποδοσφαίρου, με εκατομμύρια θαυμαστές σε όλο τον κόσμο και πολλά λεφτά στον τραπεζικό του λογαριασμό. Παρόλα αυτά όμως, ο Πορτογάλος άσσος της μπάλας, συνεχίζει να δουλεύει σκληρά μέσα και έξω από τα γήπεδα.

Οι εταιρείες τον κυνηγούν για να τον κάνουν εκπρόσωπό τους και εκείνος δεν λέει όχι. Σε κάποιες περιπτώσεις όμως θα έπρεπε ή τουλάχιστον θα μπορούσε να αρνηθεί να κάνει κάποια από τα πράγματα που του ζητάνε.

Ένα πολύ καλό παράδειγμα στο οποίο θα μπορούσε να πει όχι είναι και η τελευταία διαφήμιση στην οποία πρωταγωνίστησε.

Ο 4 φορές κάτοχος Χρυσής Μπάλας διαφημίζει μια εφαρμογή ηλεκτρονικών αγορών με έδρα την Σιγκαπούρη. Στο πρώτο πλάνο τον βλέπουμε να βάζει γκολ, αλλά πριν κάνει τον περιβόητο πανηγυρισμό του, οι φίλαθλοι που βρίσκονται στις κερκίδες αρχίζουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις από την εν λόγω εφαρμογή. Ο σταρ της Γιουβέντους στην αρχή τα χάνει, αλλά γρήγορα και αυτός όπως και όλοι οι άλλοι “μαγεύεται” από την εφαρμογή. Και εδώ είναι που ξεκινά το cringe του όλου πράγματος. Ο 34χρονος αρχίζει να χορεύει υπό τους ήχους του “Baby Shark”, το τραγούδι που έχει σημαδέψει εκατομμύρια γονείς ανά τον κόσμο.

Δείτε και μόνοι σας

https://www.youtube.com/watch?v=fHH3QfBSs7I