3c6366_Tw

Ακόμη μια αλλαγή στο Twitter το φέρνει όλο και πιο κοντά στο ύφος του Facebook. Γενικότερα όποιος χρησιμοποιεί το Twitter, σίγουρα δεν είναι ξένος σε συχνές διαφοροποιήσεις στην εμφάνιση αλλά και λειτουργίες. Μια φαινομενικά εμφανισιακή, στην ουσία όμως λειτουργική ανανέωση έγινε και πρόσφατα, με το προφίλ του Twitter να θυμίζει περισσότερο εκείνα του Facebook ή Google+, παρά τον παλιό του εαυτό. Κατ’αρχάς, εξαφανίζεται ο οριζόντιος προσανατολισμός και δίνεται περισσότερη έμφαση στις εικόνες και στο tagging. Και όπως είναι φυσικό, αυτές οι αλλαγές δεν άρεσαν καθόλου μα καθόλου στους χρήστες, που βλέπουν το μέτρο ως “dealbreaker”, δηλαδή σαν ένα στοιχείο που προδίδει αυτό που εξαρχής ήθελαν από το μέσο.

Αν δε πάλι, επαληθευτούν οι φήμες που θέλουν την εταιρεία να σκέφτεται ριζικό αναπροσδιορισμό του ρόλου των hashtags και mention, σε συνδυασμό με έναν περιορισμό -στα όρια της εξαφάνισης του RT (retweet)-, τότε μάλλον η δυσθυμία για τις αλλαγές θα μοιάζει περισσότερο με ταφόπλακα για το μέλλον του Twitter. Γιατί πάνω απ’όλα, αν πας να κοντράρεις το Facebook στο δικό του γήπεδο, τότε αφενός θα χάσεις αυτούς που σε ακολουθούν και αφετέρου θα χάσεις, γιατί από τη στιγμή που υπάρχει το original γιατί να πας στο υποκατάστατο; Όσο το Twitter παραμένει «το μικρό αδελφάκι» του Facebook, τότε θα αντιμετωπίζεται ως διαφορετικό μέσο και θα προτιμάται στις περισσότερες των περιπτώσεων από εκείνους που το θέλουν με αυτή τη μορφή. Προς το παρόν, θα συνηθίσουμε στην ιδέα ότι κάποιοι λογαριασμοί θα έχουν το νέο layout και κάποιοι όχι.

Και για του λόγου το αληθές, κάπως έτσι θα είναι το νέο παρουσιαστικό

00