Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaSPONSORED

Στην In Da Farm, η κατσίκα δεν μασάει ταραμά…

... αλλά πατατάκια Tsakiris. Ένα σχόλιο για την πιο ευρηματική διαφήμιση που είδαμε τελευταία.

https://www.youtube.com/watch?v=2LrCN_1nwdA

«Ρε συ την είδες τη διαφήμιση με τα πατατάκια;»

«Ποια αυτή που παίζει αυτός ο ηθοποιός, είναι ο μηδενιστής με κατσίκα και κάποιος που κάνει dab;;»

«Ναι, ρε φοβερή δεν είναι;»

Αυτές είναι οι αντιδράσεις που συνόδεψαν τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τα πατατάκια Tsakiris. Και είναι λογικό. Όταν βγαίνει ένα καλό σποτ, το από «στόμα σε στόμα» δίνει ακόμα μεγαλύτερη ένταση στα μηνύματα που θέλει να περάσει.

vlcsnap-2017-04-03-19h02m56s051

Το crew της πατάτας.

Στην περίπτωση των Tsakiris Chips το γεγονός ότι η εταιρεία επιλέγει τις πατάτες από ελληνικά αγροκτήματα είναι γνωστό. Ο τρόπος που γίνεται η συναλλαγή όμως όχι. Πολλά μπορεί να πιστεύαμε αλλά το γεγονός ότι για να πωληθεί ένα σακί πατάτες θα χρειαζόταν να επιστρατευτεί ο Μηδενιστής ήταν κάτι που δεν το περιμέναμε. Όλα είναι στημένα σαν σκηνικό γκανγκστερικής ταινίας στ’ αμερικάνικα γκέτο ή καλύτερα σαν βιντεοκλίπ ραπ τραγουδιού.

vlcsnap-2017-04-03-18h41m28s285

Dab!

vlcsnap-2017-04-03-18h41m13s799

… φτιαγμένο το τρακτέρ.

Ο Νίκος Γεωργάκης υποδύεται τον αγρότη που σκάει με το τρακτέρ που έχει το μηχανισμό για να τραμπαλίζεται το αμάξι στην In Da Farm. Εκεί τον συναντούν οι άνθρωποι του που ο ένας τον χαιρετά κάνοντας dub και μια γιαγιά χορεύει την ώρα που ποτίζεται μαζί με το χώμα από το νερό.

Εμφανίζεται στο βάθος το φορτηγό της Tsakiris Chips, ο αρχηγός σφυρίζει και σκάνε τα πρωτοπαλίκαρα με αρχηγό τον γνωστό ράπερ Μηδενιστή που κρατά μια κατσίκα. Παίρνουν θέση, ο μεταφορέας κατεβαίνει και μυρίζει μια πατάτα από το σακί. Επικρατεί σιωπή, αμηχανία, άγχος,  λίγο πριν τον πανικό όμως o «μαν» της Tsakiris Chips αποδέχεται το προϊόν (the real thing), δίνουν τα χέρια και το γλυτώνουμε το μακελειό.

vlcsnap-2017-04-03-19h04m59s417

«Μακελειό» ευρηματικότητας όμως το ίδιο το διαφημιστικό αφού συνδυάζει άψογα ελληνικές παραδοσιακές εικόνες από την αγροτική ζωή με τις τάσεις στη σύγχρονη νεανική κουλτούρα. Επιτέλους μια διαφήμιση που δεν έχει παππούδες και γιαγιάδες να μιλάνε αγγλικά και να σερφάρουν στο διαδίκτυο παριστάνοντας τους μοντέρνους. Εδώ το παραδοσιακό είναι μοντέρνο από μόνο του. Άσε που είναι σίγουρα πως κάπου εκεί έξω σίγουρα θα υπάρχει μια in da farm.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.