Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaSPONSORED

Το So Nespresso Προσγειώθηκε στην Αθήνα

Ήρθε η σειρά της ελληνικής πρωτεύουσας να είναι η πόλη που αποτελεί το κέντρο του Nespresso σύμπαντος στο περιοδικό που εκδίδεται δύο φορές τον χρόνο από το αγαπημένο μας brand. Ξεφυλλίσαμε το τεύχος με εξώφυλλο την Κατερίνα Ευαγγελάτου.

Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Κέιπ Τάουν, Παρίσι, Σεούλ, Σίδνεϊ, Σάο Πάουλο, 20 μητροπόλεις ως τώρα. Η σειρά της Αθήνας φαινόταν ότι έρχεται.

Για να είναι η πόλη που θα πρωταγωνιστήσει σε κάποιο επόμενο τεύχος του So Nespresso, του πολυτελούς περιοδικού που μας ταξιδεύει σε όλον τον κόσμο με διαβατήριο τo brand που αντιπροσωπεύει την αγαπημένη μας συνήθεια/απόλαυση: εκείνη του καφέ. 

Το So Nespresso κυκλοφορεί σε 5 γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, γιαπωνέζικα, ισπανικά) κι 600.000 αντίτυπα σε 2 τεύχη τον χρόνο (κάθε Μάιο και Νοέμβριο) που μπορεί να βρει κανεις στις Nespresso boutiques. Κάθε τεύχος αφιερωνεται σε μια πόλη που έχει αφομοιώσει την Nespresso κουλτούρα. Αναζητά τους ανθρώπους εκείνους που μετράνε και κάνουν τη διαφορά στους δημιουργικούς τομείς των πόλεων, περιπλανιέται στις αγορές τους, παρουσιάζει τις «σκηνές» τους, διασκεδάζει τη συνύπαρξη ετερόκλητων στοιχείων όπως το παρελθόν με το παρόν ή η Ανατολή με τη Δύση. Με δυο λόγια μεταφέρει το πνεύμα, τον χαρακτήρα και την ατμόσφαιρά τους με προσεγμένη αισθητική, εξαιρετικές φωτογραφίσεις, συνεντεύξεις και ρεπορτάζ υψηλής ποιότητας.

Κάτι που μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην σκηνοθέτη Κατερίνα Ευαγγελάτου, τη νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών κι Επιδαύρου, να ποζάρει στο εξώφυλλο του «αθηναϊκού» So Nespresso τεύχους. Είναι ένα από τα πρόσωπα που συμπεριλαμβάνονται στο αφιέρωμα «Κάνουν την Αθήνα να Λάμπει» – μαζί της η σχεδιάστρια σανδαλιών Χριστίνα Μαρτίνη, οι αρχιτέκτονες Δημήτρης και Κωνσταντίνος Καραμπατάκης, κι ο «παθιασμένος influencer» (όπως τον χαρακτηρίζει το αφιέρωμα) Κώστας Βογιατζής (Yatzer). Όλοι τους μιλάνε για την Αθήνα του σήμερα και συμφωνούν «μια νέα εποχή έρχεται» για την ελληνική πρωτεύουσα. 

Τα ενδιαφέροντα θέματα του τεύχους δεν σταματάνε εκεί. Έχουμε το εντυπωσιακά τιτλοφορημένο «Η Επανάσταση της Ταβερνομίας» που αποκωδικοποιεί συνοδεία μερικών από τους πιο διάσημους σεφ της πόλης τη νέα τάση στην αθηναϊκή γαστρονομία: χαλαρότητα ταβέρνας μαζί με δεξιοτεχνία εστιατορίων υψηλού επιπέδου. 

To αθηναϊκό So Nespresso πάει βόλτα στην Ακρόπολη, γυρίζει στα στενά των Εξαρχείων κι όπου αλλού ξεδιπλώνονται οι αθηναϊκές «Νύχτες Ελευθερίας», μυεί στη βάση της ελληνικής κουζίνας που είναι φυσικά το ελαιόλαδο, απευθύνει SOS για τις θαλάσσιες χελώνες και προσπαθεί να εξηγήσει μια λέξη που όντως δε συναντά κανείς πουθενά αλλού κι αποτελεί κινητήριο δύναμη οποιοδήποτε δημιουργού μιλάει ελληνικά: το «μεράκι». 

Στις πρώτες σελίδες δε του τεύχους, αναζητά τις πέντε αισθήσεις («διαύγεια», «σουσάμι», «συγχορδίες», «χάδι», «αρώματα») στην Αθήνα και καταληγει σε μέρη κι αντικείμενα τόσο διαφορετικά μεταξύ τους όσο το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ένα κουλουρτζίδικο, ένα κομπολόι, ένα εργαστήρι κατασκευής παραδοσιακών οργάνων κι ένα φλιτζάνι που ψήνεται ελληνικός καφές.

Καφές…σε ένα τεύχος του So Nespresso δε θα μπορούσε ασφαλώς να λείπει. Στις εσωτερικές σελίδες θα διαβάσετε θέματα για τους νέους παγωμένους καφέδες Barista Creations (και τις συνταγές που μπορείτε να φτιάξετε με αυτούς). Θα πάτε επίσης ένα ταξίδι στις ρίζες του espresso μέσα από τη σειρά Insirazione Italiana και θα γίνετε εξπέρ στο καβούρδισμα με τον βενετσιάνικο ή τον ναπολιτάνικο τρόπο. Και τέλος θα δείτε πώς προχωρά στο επόμενο βήμα το πρόγραμμα της Nespresso, Reviving Origins, αυτή τη φορά στην περιοχή Ρουβενζόρι της Ουγκάντας. 

H Αθήνα γίνεται για 92 σελίδες το κέντρο του Nespresso σύμπαντος. Ανακαλύψτε την ξανά!

Μπορείτε να προμηθευτείτε το «αθηναϊκό» τεύχος So Nespresso στην Nespresso boutique που βρίσκεται κοντά σας. 
POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.