Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaDIGITAL STORIES

Πώς η Google κατάφερε να μικρύνει το λογότυπό της;

Πώς σας φαίνεται το νέο λογότυπο της Google τώρα που το συνήθισε το μάτι σας; Καλό; Χαριτωμένο; Παιδικό; Όπως κι αν σας φαίνεται, δείτε την… οικονομία που κάνει!
Version-2-Pure-Shapes-and-Ellipses

Η Google άλλαξε το λογότυπό της την προηγούμενη εβδομάδα λανσάροντας μια νέα version του προηγούμενου, στα ίδια μεν χρώματα, αλλά έχοντας υιοθετήσει διαφορετική γραμματοσειρά. Οι εντυπώσεις που προκάλεσε αυτή είναι καθαρά υποκειμενικές, ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο και με το μέγεθος του λογοτύπου το οποίο έπεσε από τα 14.000 bytes της προηγούμενης έκδοσης, στα 305 bytes! Ναι, ΟΚ, προφανώς και εσάς δεν σας επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό η βελτιστοποίηση αυτή (σιγά τα 14 kb του «μεγάλου» λογοτύπου…), ωστόσο σκεφτείτε πόσες δισεκατομμύρια φορές εμφανίζεται το logo της Google online ημερησίως και θα καταλάβετε για τι ποσά μιλάμε…

Το νέο λογότυπο της Google ουσιαστικά αποτελείται από 10 κύκλους, 5 ορθογώνια και 1 πρόσθετο σχήμα, τα οποία μπορείτε να δείτε και στην εικόνα που ακολουθεί. Με εξαίρεση το “l”, για όλα τα άλλα σχήματα χρειάστηκαν από δύο κύκλοι στο καθένα ενώ στα “G” και “e” από δύο ορθογώνια για τα «κοψίματα». Το “l” είναι ένα ορθογώνιο από μόνο του ενώ για το “g” χρειάστηκε ειδική δουλειά (με “anchor points” ή σημεία στερέωσης).

1416113051641962533

Κάπως έτσι, το νέο λογότυπο της Google έφτασε συμπιεσμένο να είναι το 20% της προηγούμενης έκδοσής του, ποσοστό που μάλιστα μπορεί να μειωθεί ακόμα περισσότερο αν κάνουμε τα γράμματα πιο ψιλά, σε βαθμό τέτοιο που να είμαστε σε θέση να τα σχεδιάσουμε χρησιμοποιώντας έναν κύκλο και μία ευθεία γραμμή (κύκλος για τα “G”, “o”, “g” και “e” και γραμμή για τα “G”, “g”, “l” και “e”).

1416113051716589093

Εν τω μεταξύ, να σημειώσουμε ότι αυτή δεν ήταν η πρώτη αλλαγή του λογοτύπου της Google στα 17 χρόνια ύπαρξής της –τα έκλεισε στις 4 Σεπτεμβρίου. Η αμέσως προηγούμενη είχε γίνει πέρυσι τον Μάιο με το “g” να μετακινείται 1 pixel προς τα δεξιά και το “l” 1 pixel προς τα δεξιά και ένα προς τα κάτω! Η διαδικασία αυτή ονομάζεται kerning” και αφορά στη μετατόπιση των χαρακτήρων pixel προς pixel προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό για το μάτι αποτέλεσμα. Για να δείτε τα προηγούμενα λογότυπα της Google (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το πιο πρόσφατο), μπείτε εδώ και δοκιμάστε να αλλάξετε τα νούμερα που βλέπετε στο URL (το 11 σε 10, το 10 σε 9 κ.ο.κ.).

 

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.