Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaSPONSORED

Η Popaganda σας κάνει δώρο δύο συσκευές Satellite Click-Mini

Από τα social robots στην εικονική πραγματικότητα: Τrend report της Toshiba προβλέπει πόσο θα αλλάξει η τεχνολογία τις καθημερινές μας μετακινήσεις προς τη δουλειά τα επόμενα 20 χρόνια. Δείτε πως θα κερδίσετε δύο συσκευές Satellite Click-Mini.
toshiba_cityscape

Μία νέα έρευνα για το μέλλον των μετακινήσεών μας προς την εργασία (commuting) προβλέπει τους τρόπους με τους οποίους θα αλλάξει το καθημερινό μας δρομολόγιο μέσα στα επόμενα 20 χρόνια, χάρις την καινοτομία και την τεχνολογία. Η έρευνα έγινε για λογαριασμό της Toshiba για να σηματοδοτήσει το λανσάρισμα της νέας 2-σε-1 υβριδικής συσκευής Satellite Click-Mini, που θα κυκλοφορήσει αυτές τις μέρες και στην ελληνική αγορά. *Η έρευνα προβλέπει ότι η τεχνολογία θα αλλάξει τις καθημερινές μας μετακινήσεις προς τη δουλειά μέχρι το 2035, λόγω των self-driving αυτοκινήτων, των social robots και της πρωτοποριακής virtual reality.

Αλλάζοντας τα καθημερινά δρομολόγια προς την εργασία

Στις μέρες μας το 40% των Βρετανών υποστηρίζει ότι η τεχνολογία που μπορεί να κάνει τη διαδρομή πιο σύντομη είναι η πιο σημαντική, ενώ ακολουθείται από το 37% το οποίο θα ήθελε ψυχαγωγικές παρεμβάσεις κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Όταν ρωτήθηκαν τι είδους τεχνολογία θα ήθελαν για αυτή τη χρήση, οι εργαζόμενοι στο Ηνωμένο Βασίλειο απάντησαν ότι θα ήθελαν να γίνουν πραγματικότητα μέσα σε 1-5 χρόνια τα κάτωθι:

  • 2 στους 5 (42%) θέλουν συνδεσιμότητα, όπως δωρεάν Wi-Fi, διαθέσιμο σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
  • Το ένα τέταρτο των Βρετανών (25%) ζητάει διαδραστικούς χάρτες ώστε να προσανατολίζονται και να βρίσκουν πιο γρήγορα την κατεύθυνση για τρένα και λεωφορεία
  • 1 στους 10 (10.6%) Βρετανούς θέλει να μην υπάρχουν οι ταξιδιωτικές κάρτες και οι ανέπαφες πληρωμές αλλά αναγνώριση προσώπων σε στυλ Minority-report ώστε να επιβιβάζεται κάποιος στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Προς το παρόν τουλάχιστον οι μισοί από τους Βρετανούς (54.5%) ακούνε μουσική κατά τη διάρκεια της διαδρομής, ενώ 1 στους 6 διαβάζει κάποιο βιβλίο. 13% των εργαζομένων στο Ηνωμένο Βασίλειο ξεκινούν τη μέρα τους διαβάζοντας τα emails της δουλειάς, ενώ έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι μόλις 1 στους 10 καταφεύγει στα κοινωνικά δίκτυα για να ψυχαγωγηθεί.

Το smartphone παραμένει η top τεχνολογική επιλογή κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων σε ποσοστό 80%, ενώ ακολουθείται από τους tech-savvy που χρησιμοποιούν  tablets (14%) ή φορητούς υπολογιστές (13%) κάθε πρωί κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών τους. Αλλά πώς ακριβώς θα είναι αυτά τα καθημερινά δρομολόγια στο μέλλον;

Toshiba-digital_cards

Το μέλλον της τεχνολογίας των μετακινήσεων

Στο πλαίσιο της έρευνας η Toshiba συνεργάστηκε με τον  μελλοντολόγο (Futurologist) Dr. Ian Pearson  και ανακάλυψε ποιες προβλέπεται να είναι αυτές οι καινοτομίες σε πέντε, 10 ή 20 από τώρα:

  • Έως το 2020: Αυτοκίνητα Self-driving θα κάνουν την εμφάνισή τους στους δρόμους. Αντί να οδηγούν, οι ιδιοκτήτες θα αξιοποιούν το χρόνο της διαδρομής για εργασία ή ψυχαγωγία, κάνοντας multi-tasking όπως οι επιβάτες των τρένων ή των λεωφορείων. Ορισμένοι θα αξιοποιούν τον επιπλέον χρόνο για να εργαστούν, έχοντας έτσι την επιλογή να φύγουν από το σπίτι πιο αργά και από το γραφείο νωρίτερα
  • Έως το 2025: Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) θα έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, συνεπώς μπορεί να βλέπουμε social robots στα καθημερινά μας δρομολόγια. Η AI θα αποκτήσει διαστάσεις φιλίας και οι άνθρωποι θα δένονται μαζί της., Το android robot της Toshiba Aiko Chihira μπορεί να έχει πολλούς «απογόνους» έως το 2025, ενώ τα ρομποτοειδή θα κάνουν απλές δουλειές βασιζόμενα στην Τεχνητή Νοημοσύνη, επί παραδείγματι στην υποδοχή γραφείων ή στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
  • Έως το 2035: Η εικονική πραγματικότητα θα είναι προσφιλής σε πολλούς ανθρώπους μέχρι το 2020, ωστόσο θα περιλαμβάνει μόνο την όραση και την ακοή. Μέχρι το 2035, οι απευθείας συνδέσεις στον εγκέφαλο θα ενεργοποιούν και τις πέντε αισθήσεις στη VR – θα μοιάζει σαν πρωινό όνειρο (ή πραγματικότητα) και θα χρησιμοποιείται από τους εργαζομένους που μετακινούνται για να μεταφέρουν τον εαυτό τους σε ένα πιο ευχάριστο μέρος τα πρωινά της Δευτέρας

Ο σπουδαίος μελλοντολόγος και συγγραφέας της έρευνας Dr Ian Pearson της Futurizon δηλώνει χαρακτηριστικά: «Tο βασικότερο συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι οι άνθρωποι ήδη αναγνωρίζουν την επίδραση της τεχνολογίας στις καθημερινές τους μετακινήσεις και ζητούν περισσότερη στο μέλλον. Ο Satellite Click Mini δε θα υπάρχει σε 20 χρόνια, αλλά σηματοδοτεί το υβριδικό 2-σε-1 trend το οποίο θα δούμε να χαρακτηρίζει τις τεχνολογίες που θα χρησιμοποιούμε στις καθημερινές μας μετακινήσεις».

Από την πλευρά του ο κ. Florent Lafarge, Director Marketing & Strategy Europe, B2C PC αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οι καθημερινές μας μετακινήσεις μας συνδέουν με την εργασία και το σπίτι μας. Ως μέρος αυτής της συνήθειας, η τεχνολογία κάνει βρίσκεται παντού στα τρένα στα οποία επιβιβαζόμαστε, στα αυτοκίνητα που οδηγούμε και στις συσκευές που μεταφέρουμε για να είμαστε συνδεδεμένοι.

Στην Toshiba, αντιλαμβανόμαστε ότι οι πελάτες μας θέλουν τεχνολογία που να βελτιώνει την καθημερινή τους. Δεδομένου ότι η έρευνα δείχνει πως υπάρχουν αντίστοιχα ποσοστά εργαζομένων που χρησιμοποιούν είτε φορητό υπολογιστή είτε tablet για την ψυχαγωγία τους κατά τη μετακίνηση, φαίνεται ότι η αγορά χρειάζεται μία συσκευή που να συνδυάζει και τα δύο. Η νέα μας οικονομική, υβριδική συσκευή Satellite Click Mini εξυπηρετεί αυτή ακριβώς τη χρήση, διαθέτοντας αποσπώμενο πληκτρολόγιο που την κάνει tablet και laptop σε μία μόνο συσκευή. Η τέλεια συσκευή για τις μετακινήσεις σας για εργασία και ψυχαγωγία.»

*Η έρευνα έγινε από τη Censuswide, σε δείγμα 1000 ατόμων 18-35 σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο 

TOSHIBA-Satellite_Click_Mini_beauty

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.